آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها466
تعداد مقالات3,582
تعداد مشاهده مقاله5,215,379
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,405,395

1.

Abstracts

دوره 2، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 159-165

2.

A Foucauldian Reading of Power Relations and Discourse in The Great Gatsby by F. Scott Fitzgerald

دوره 2، شماره 2، آذر 2023، صفحه 78-92
Fatemeh Azizmohammadi

3.

A Meta-Synthesis Study Concerning Flipped Classroom

دوره 2، شماره 2، آذر 2023، صفحه 234-249
Fatemeh Fazlali؛ Mojgan Soleimani

4.

Analyzing Conceptual Misconceptions of Novice Teachers in the Topic of the Kinetic Theory of Gases

دوره 2، شماره 1، فروردین 2025، صفحه 56-72
Darioush Sharafie؛ Tahereh Kalateh؛ Somayeh Ashrafi Fashi

5.

An Evaluation of Sociolinguistic Features of the Vision Series Based on Teachers' and Students' Perceptions

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 اردیبهشت 1404
Mohammad Aliakbari؛ Pooria Barzan

6.

Anxious Gendered Appropriation: A Comparative Study of Chekhov’s “Misery” and Daneshvar’s “Whom Shall I Greet?”

دوره 1، شماره 2، خرداد 2022، صفحه 13-25
Seyyed Mehdi Mousavi

7.

A Qualitative Investigation of Iranian EFL Students' Attitude toward and Cognition of their Teachers' Written Corrective Feedback

دوره 2، شماره 1، خرداد 2023، صفحه 24-41
Hoda Hamdi

8.

A Review of the Content Analysis Studies of Physics Textbooks in Iran's Secondary Education: A Comparison with Several Foreign Countries

دوره 2، شماره 1، فروردین 2025، صفحه 40-55
Mohammad Reza Fathi

9.

A Sociolinguistic Study of Arthur Miller's Death of a Salesman

دوره 1، شماره 1، آذر 2021، صفحه 156-173
Mohammad Reza Khodadust؛ Faranak Nabi

10.

Attitudes Toward Back-channeling in Iranian EFL Online Vs. Regular Classes

دوره 2، شماره 2، آذر 2023، صفحه 115-141
Ali Sadeghi؛ Fatemeh Boushehri؛ Ahmadreza Lotfi

11.

Cognitive and Psychological Aspects of Physics Learning

دوره 2، شماره 1، فروردین 2025، صفحه 28-39
AJAY KUMAR SHARMA

12.

Communicative language teaching implementation in Iran: The case of Junior high school Iranian state English teachers

دوره 1، شماره 2، خرداد 2022، صفحه 81-98
Hasan Tarlanialiabadi

13.

Content Analysis of the Physics Section of the Sixth Grade Elementary Science Textbook (2024 Edition)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 تیر 1404
Tahere Kalateh

14.

Critical Thinking and Creative Thinking Skills and Language Learning Strategy Use of Iranian EFL Learners: with Focus on Language Proficiency Levels

دوره 3، شماره 1، خرداد 2024، صفحه 1-23
Mohammad Zeinali

15.

Emotional experiences of advanced learners in foreign language acquisition across all skill domains

دوره 3، شماره 1، خرداد 2024
Pejman Karami

16.

Enhancing the Conversational Section in 'Vision 1': Perspectives from Iranian EFL High School Teachers"

دوره 2، شماره 2، آذر 2023، صفحه 142-167
Nadia Gharani

17.

Enriching Student Teaching Experiences Through Follow-Up Collegial Discussions

دوره 1، شماره 1، آذر 2021، صفحه 1-26
Parviz Ahmadi

18.

Evaluation of Pre-Intermediate Three (Pre-3) English Textbook of Iran Language Institute

دوره 1، شماره 1، آذر 2021، صفحه 174-194
Mohammad Reza Khodadust؛ Banafshe Rahbar

19.

Examining the content of cultural elements of imported English language teaching books in Iran Based on critical discourse analysis

دوره 3، شماره 1، خرداد 2024
Zohre Bahrami؛ davood madani

20.

Exploring EFL Learners’ Peer Feedback Dynamics Using Patterns of Pair Interaction: Written Discourse in Focus

دوره 3، شماره 1، خرداد 2024، صفحه 115-143
Ahmadreza Jamshidipour؛ Saeideh Amraei

21.

Exploring Status and Attitudes; Computer Assisted Language Learning in Iranian High Schools

دوره 2، شماره 2، آذر 2023، صفحه 168-184
Reza Abdi؛ Fatemeh Mohammadi؛ Vali Mohammadi؛ Zahra Mosalli

22.

Exploring the Impact of Linguacultural Competence of Iranian EFL Learners on their Speaking Performance

دوره 1، شماره 2، خرداد 2022، صفحه 114-140
Gholam ali Kalanzadeh

23.

Exploring the Influence of STEAM Approaches on Ninth-Grade Kinematics Education

دوره 2، شماره 1، فروردین 2025، صفحه 17-27
Fatemeh Khodadadi Azadboni؛ Hossein Kohansal

24.

Exploring the Relationship between Psychotypology and the Acquisition of English Adjective Properties by Iranian Bilingual EFL Learners

دوره 3، شماره 1، خرداد 2024
Maryam Ghezlou

25.

From Kafka’s Bureaucracy to Huxley’s Totalitarianism

دوره 1، شماره 1، آذر 2021، صفحه 69-92
Saeed Rahimipour

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب