
تعداد نشریات | 25 |
تعداد شمارهها | 466 |
تعداد مقالات | 3,591 |
تعداد مشاهده مقاله | 5,234,809 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,423,516 |
1. | اعتبار و اعتمادیابی الگوی اندازهگیری آمادگی یادگیری برخط در دانشجویان دورههای مجازی | |
دوره 12، شماره 3، مهر 1402، صفحه 337-365 | ||
نوش آفرین صفری؛ محمود اکرامی؛ حسین حافظی؛ احمد کریمی دشتکی | ||
2. | تدوین و اعتباریابی بسته آموزش انتخاب شغلی مبتنی بر تئوری انتخاب برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه | |
دوره 3، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 47-70 | ||
فریبا حسینا؛ اسماعیل سعدی پور | ||
3. | ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامۀ اخلاق کار | |
دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 36-67 | ||
عباس رمضانی؛ الهام یوسفی | ||
4. | ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی معلم اثربخش تربیتبدنی | |
دوره 12، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 338-311 | ||
سعید یارمحمدی منفرد؛ نسرین عزیزیان کهن؛ پریسا خوئینی | ||
5. | ساخت و اعتباریابی مقیاس ارزیابی عملکرد تعالی مدارس | |
دوره 9، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 101-122 | ||
شوبو عبدالملکی؛ فخر السادات نصیری بنی ولک؛ افشین افضلی | ||
6. | ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش دانش محتوای آموزشگری دانشجومعلمان رشته آموزش ابتدایی | |
دوره 4، شماره 3، مهر 1400، صفحه 41-71 | ||
فرزانه میکائیلی منیع؛ اسرین فرجی | ||
7. | طراحی و اعتباریابی الگوی کوچینگ بر مبنای نظریة انتخاب و اثربخشی آن بر تعهد سازمانی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان | |
دوره 12، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 35-7 | ||
سید علی اکبر مرتضوی امامی؛ قدسی احقر؛ داود تقوایی؛ حسن اسدزاده | ||
8. | هنجاریابی مقیاس ذهنآگاهی لانگر برای معلمان | |
دوره 5، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 49-63 | ||
هنگامه معماری؛ فریده حمیدی | ||