تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 388 |
تعداد مقالات | 3,000 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,266,436 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,656,484 |
1. | طراحی الگوی تدریس ضرب کسر در عدد(عملگر) با تاکید برتقویت هوش فضایی دانش آموزان پایه پنجم دبستان شهدای مشکان | |
صفحه 11-32 | ||
حجت افتخاری؛ مریم مکی ابادی؛ زهرا عابدی | ||
2. | تاثیر آموزش دقت بر توانایی دیکته نویسی دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی | |
صفحه 33-50 | ||
حیدرعلی زارعی؛ زهرا روان | ||
3. | رابطه بین فراگیر و معلم با تأکید بر رویکردهای نوین آموزشی | |
صفحه 51-73 | ||
علی شیروانی شیری؛ رضاعلی نوروزی؛ سوسن نعمت اللهی | ||
4. | بررسی رابطه خود نظم دهی تحصیلی و اشتیاق در مدرسه دانشآموزان کلاس ششم شهر شیراز | |
صفحه 74-90 | ||
مریم شفیعی سروستانی؛ صفورا عسکری | ||
5. | آیندهپژوهی در تربیتمعلم با رویکرد دانش و فناوری از دید هیئتعلمی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس | |
صفحه 91-106 | ||
ندا نورپیشه؛ علیرضا علیدادی؛ احسان طالبی؛ مصطفی مزارعی | ||
6. | بررسی اثر بخشی فناوری نانو در آموزش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان | |
صفحه 107-122 | ||
صدیقه ناظمیان | ||
7. | ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی | |
صفحه 123-133 | ||
علی افسری؛ مسعود عظمی؛ سارا شهسواری؛ ندا غلامی | ||