آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها465
تعداد مقالات3,583
تعداد مشاهده مقاله5,222,740
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,415,184

1.

بررسی پدیدارشناسانه انتظارات و تجربیات معلمان از آماده سازی آنان در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

دوره 10، شماره 18، مهر 1403، صفحه 205-219
میترا دهنوی؛ حسین جعفری ثانی؛ مرتضی کرمی؛ مهرناز سادات رضوانیان

2.

بررسی جایگاه تربیت عقلانی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش.

دوره 6، شماره 20، آذر 1399، صفحه 61-74
علیرضا احمدی؛ حمیدرضا نوری عیبلو

3.

بررسی موانع اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش با استفاده از روش فراترکیب

دوره 6، شماره 24، اسفند 1399، صفحه 87-109
آرزو احمدآبادی؛ بیژن عبدالهی

4.

بررسی و تدوین شاخص‌های ارزیابی عملکرد نظام آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین

دوره 6، شماره 19، تیر 1399، صفحه 83-100
محمد عظیمی

5.

برنامه درسی تربیت معلم دوره ابتدایی:ارائۀ الگویی همسو با سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش

دوره 1، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 47-74
منصوره مهدوی هزاوه؛ حسن ملکی؛ محمود مهرمحمدی؛ عباس عباس‌پور

6.

تبیین جایگاه اهداف توسعۀ پایدار در مبانی اساسی تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با روش انتروپی شانون

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 95-112
علیرضا احمدی

7.

تحلیل چگونگی بازنمایی ساحت سیاسی- اجتماعی سند تحول بنیادین در کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم

دوره 13، شماره 3، آبان 1403، صفحه 349-366
رشید احمدی فر؛ امیر حمیدی؛ دنیا پیرمرادی

8.

تحلیل محتوای شاخص های سند تحول بنیادین در کتب درسی (بررسی موردی درس پنجم کتاب عربی پایه نهم)

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 229-258
زهرا سعیدی؛ عاطفه عبدی لیفکوئی

9.

تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی‌ شانون

دوره 2، شماره 6، اسفند 1401، صفحه 21-37
مژگان حکیمیان؛ مهناز خان فراشه؛ منصور دهقان منشادی

10.

دلالت های قرآنی تربیت مهدوی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

دوره 6، شماره 11، شهریور 1402، صفحه 49-85
فریده رضایی؛ معصومه شریفی

11.

دیدگاه معلمان و مدیران درباره امکان عملیاتی‎سازی سند تحول بنیادین در کلاس درس و مدرسه ابتدایی

دوره 3، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 33-49
سمیه زارع عبداللهی؛ پروین عباسی؛ احمد زندوانیان

12.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزشیابی مبتنی بر شایستگی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در مدارس متوسطه سما

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 شهریور 1403
کمال جلالی سلطان احمدی؛ زهرا طالب؛ سید احمد هاشمی

13.

طراحی و تبیین الگوی شایستگی مدیران مدارس بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و دیگراسناد بالادستی

دوره 7، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 113-144
حجت اله بنیادی؛ علی اصغر فانی؛ سید رضا سید جوادین

14.

مدل‌یابی شاخص‌های ارزیابی عملکرد نظام آموزشی در اجرای سند تحول بنیادین

دوره 10، شماره 18، مهر 1403، صفحه 21-32
محمّد عظیمی؛ نسرین مهدوی؛ کمال نصرتی هشی؛ امین گلشن

15.

نقش واسطه‌ای روابط مبتنی بر اعتماد در توسعه فردی نومعلمان تربیت‌بدنی شهر تهران

دوره 10، شماره 18، مهر 1403، صفحه 51-63
شهرام نظری؛ فرحناز نوری فرد

16.

واکاوی تجارب زیسته معلمان از اجرایی سازی سند تحول بنیادین در مدارس ابتدایی

دوره 4، شماره 2، اسفند 1403، صفحه 91-100
اکرم حمیدی نصرآباد

17.

واکاوی ساحت‌های تربیت اقتصادی و حرفه‌ای، و علمی و فناوری در کتاب «عربی» پایه هشتم

دوره 5، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 72-82
ناهید نصیحت؛ رضوان باغبانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب