آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات2,997
تعداد مشاهده مقاله4,264,752
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,654,948

1.

آشنایی با سوالات مفهومی در شناخت بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه ششم، الگویی برای درس پژوهی

دوره 3، شماره 9، دی 1396، صفحه 51-65
مرتضی گرزین نژاد

2.

ارائه یک الگوی تدریس چند مرحله ای برای آموزش مسائل مربوط به کسرها

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 52-57
لیلا محمدنیا

3.

بدفهمی های رایج در مثلثات در دوره متوسطه و چند راهکار برای مقابله با آن ها

دوره 7، شماره 25، اسفند 1400، صفحه 46-58
منصوره موسی پور؛ سپیده شاه محمد زاده

4.

بدفهمی‌های موجود در بین دانش‌آموزان ابتدایی درمبحث احتمال

دوره 2، شماره 3، آذر 1400، صفحه 109-116
سهراب عظیم پور؛ حسین واحدی

5.

بررسی بدفهمی ها در مبحث نامعادلات پایه نهم

دوره 4، شماره 12، آذر 1397، صفحه 7-12
سودابه تات؛ لیلا محمدنیا

6.

بررسی بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه دهم درمبحث مجموعه ها

دوره 2، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 61-87
مهدی پارسی نیا؛ سید مهدی هاشمی؛ فاطمه کرامت؛ انیس خدارحم پور

7.

بررسی بدفهمی های موجود در مبحث کسر ریاضی دوره ابتدایی و راهکارهایی برای رفع آن ها

دوره 6، شماره 20، آذر 1399، صفحه 1-9
منصوره موسی پور؛ بهاره پور تقی کوهبنه؛ آمنه تقی پور

8.

تأثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر کاهش بدفهمی های عبارت های جبری دانش آموزان پایه نهم شهرستان کمیجان

دوره 8، شماره 26، خرداد 1401، صفحه 1-11
ملوک حبیبی؛ محمد رضا اتراکی؛ وحید عالمیان

9.

تجارب زیسته ی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان در شناخت چالش ها و راهکارهای مؤثر در کاهش بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی

دوره 8، شماره 30، شهریور 1401، صفحه 15-26
آمنه امیری؛ آذر داودی؛ ساره حق خواه

10.

تساوی و چالشهای آن از پیش دبستانی تا کارشناسی

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 14-22
ساره حق خواه

11.

راهکارهای پیشگیری و اصلاح بدفهمی های ریاضی (یک مطالعه کیفی)

دوره 6، شماره 21، اسفند 1399، صفحه 24-37
ساره حق خواه؛ آذر داوودی

12.

سنجش میزان آشنایی دانش آموزان دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی استان گیلان با ضرب و شناسایی بدفهمی‌های موجود

دوره 2، شماره 3، آذر 1400، صفحه 81-89
منصوره موسی پور؛ مریم جلالی؛ عاطفه انوری

13.

سنجش میزان آگاهی نومعلمان دانشگاه فرهنگیان از بدفهمی های آموزش ریاضی

دوره 12، شماره 3، مهر 1402، صفحه 229-256
نوید ثنائی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب