آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها280
تعداد مقالات2,002
تعداد مشاهده مقاله3,556,588
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,080,309

1.

آموزش انتقادی در مطالعات اجتماعی

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 17-26
محمود محمدی

2.

آموزش مطالعات اجتماعی و دانش آموزان طبقات فرودست اجتماعی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 77-94
محمود محمدی

3.

آموزه‏ های زیست‏ محیطی در کتب مطالعات اجتماعی؛ از بی ‏توجهی تا صلاحیت و ضرورت

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 113-136
جمشید میرزایی؛ فاطمه خزایی

4.

اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان

دوره 3، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 9-30
زهره مصباح فر؛ محمدشهاب محمدآخوندی؛ علیرضا مصباح فر

5.

ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون

دوره 1، شماره 1، آبان 1398، صفحه 127-138
پویا نیکی؛ مهران عزیزی محمودآباد؛ سید برزو جمالیان زاده

6.

ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی ازنظر میزان توجه به مؤلفه‌های مهارت‌های زندگی بر اساس تکنیک آنتروپی‌شانون

دوره 1، شماره 2، خرداد 1399، صفحه 69-84
محدثه صفاریه؛ علی محمد رضایی

7.

بررسی جایگاه «جامعه مدنی» در کتب درسی؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 19-46
جمشید میرزایی

8.

بررسی مقوله های اخلاق شهروندی در محتوای دروس تاریخ پایۀ پنجم و ششم ابتدایی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 20-31

9.

بررسی میزان اثربخشی روش تدریس مبتنی بر کارت های بازی در آموزش تلفیقی جغرافیا

دوره 6، شماره 19، تیر 1399، صفحه 29-38
رسول شریفی نجف آبادی؛ ناهید ایران نژاد نجف آبادی

10.

بررسی میزان توجه به تفکر انتقادی لیپمن در کتاب تعلیمات اجتماعی پایه سوم ابتدایی

دوره 2، شماره 3، شهریور 1399، صفحه 75-86
محدثه صفاریه؛ زهرا عرب کرمانی

11.

بررسی میزان توجه به نقش زنان در مقایسه با مردان در خانواده و جامعه در کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان

دوره 3، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 85-108
فرخ رو جلیلی؛ میترا حیدری؛ نرگس قدسیان

12.

بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 63-90
قاسم فتاحی؛ سیده آزیتا رضوی؛ محمد نیکخواه

13.

بررسی میزان توجّه کتب مطالعات اجتماعی به تربیت شهروندان مطلوب در ایران

دوره 3، شماره 2، تیر 1400، صفحه 83-106
جواد حاجی علی زاده؛ فرامرز کریم زاده

14.

بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی

دوره 1395، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 27-44
هادی مصلح امیردهی؛ مهوش خسروی؛ اعظم رسولی

15.

تأثیر آموزش چندرسانه‌ای و ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی

دوره 3، شماره 3، آذر 1400، صفحه 23-43
شیرین پورقاز؛ عبدالجلال توماج

16.

تاثیر استفاده از فناوری در آموزش درس مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 99-120
زهرا فلاح‌زاده

17.

تحلیل محتواى کتاب مطالعات اجتماعى دوره ابتدایی در سال تحصیلی 1400-1399 بر اساس میزان توجه به مؤلفه‌های هویت ملی

دوره 4، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 107-127
پری مو سی پور میاندهی؛ محبوبه منصوری

18.

تحلیل محتوای تاریخی کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ نهم بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطۀ شناختی بلوم

دوره 2، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 24-42

19.

تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی

دوره 3، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 63-84
فائزه بابائی زاده اشکذری؛ فاطمه جعفری؛ فاطمه داریوش؛ حمیده همتی

20.

تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ سوم ابتدایی بر اساس توجه به مهارت هوش هیجانی

دوره 3، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 47-62
منصور دهقان منشادی؛ مریم شاهرخی نیا

21.

تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان از لحاظ میزان توجه به مهارت‌های زبانی

دوره 1395، شماره 3، تیر 1395، صفحه 31-46
مهدی قنبری؛ اصغر شهبازی؛ زهرا کاظمی مجد

22.

تحلیل محتوای کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره متوسطه اول از نظر میزان توجه به مؤلفه‌های حقوق بشر

دوره 4، شماره 2، مهر 1394، صفحه 107-145
سمیه زادمهر؛ اباصلت خراسانی؛ حامد زمانی منش

23.

تحلیل محتوای کتاب‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس توجه به مؤلفه‌های محیط‌زیست

دوره 3، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 31-46
کتایون حمیدی زاده؛ عارفه فرخی

24.

تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی پایه‌های ششم ابتدایی و هفتم متوسطه بر اساس ابعاد هوش هیجانی

دوره 4، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 33-53
مرتضی گلشنی؛ عبدالحسین حیدری

25.

تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی ایران از منظر توجه به ویژگی‌های شهروند جهانی

دوره 3، شماره 2، تیر 1400، صفحه 59-82
زهرا زارعی؛ مرضیه نیکدل

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.