
تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 457 |
تعداد مقالات | 3,547 |
تعداد مشاهده مقاله | 5,144,407 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,328,003 |
1. | بازنمایی های چندگانه و نقش آن در یادگیری معنادار اندازه گیری | |
صفحه 1-15 | ||
ملوک حبیبی؛ میلاد صادقی؛ وحید عالمیان | ||
2. | بررسی تفاوت های جنسیتی، در انگیزش تحصیلی و معنای تحصیل دانشجویان رشته های آموزش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان | |
صفحه 16-24 | ||
زهرا کرمی؛ سید مهدی رجائی؛ محبوبه السادات کدخدایی | ||
3. | تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398 | |
صفحه 25-41 | ||
رقیه طاوسی سیمکانی؛ مصطفی مزارعی؛ احسان طالبی | ||
4. | رویکرد استم و الزامات پیادهسازی آن در ایران | |
صفحه 47-49 | ||
فاطمه امیری؛ محمد رضا کل صفتان | ||
5. | تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی اول، دوم و سوم ابتدایی براساس الگوی نمایش اجزای مریل | |
صفحه 50-62 | ||
حسین فراست؛ محمد امین امیری؛ مهدی مهاوی | ||
6. | طراحی یک الگوی آموزش شبکه ای جهت اثبات قضایا در ریاضیات با استفاده از نقشه مفهومی | |
صفحه 63-72 | ||
ساره حق خواه | ||