آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها292
تعداد مقالات2,109
تعداد مشاهده مقاله3,641,799
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,143,299

1.

بازنمایی های چندگانه و نقش آن در یادگیری معنادار اندازه گیری

صفحه 1-15
ملوک حبیبی؛ میلاد صادقی؛ وحید عالمیان

2.

بررسی تفاوت های جنسیتی، در انگیزش تحصیلی و معنای تحصیل دانشجویان رشته های آموزش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان

صفحه 16-24
زهرا کرمی؛ سید مهدی رجائی؛ محبوبه السادات کدخدایی

3.

تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398

صفحه 25-41
رقیه طاوسی سیمکانی؛ مصطفی مزارعی؛ احسان طالبی

4.

رویکرد استم و الزامات پیاده‌سازی آن در ایران

صفحه 47-49
فاطمه امیری؛ محمد رضا کل صفتان

5.

تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی اول، دوم و سوم ابتدایی براساس الگوی نمایش اجزای مریل

صفحه 50-62
حسین فراست؛ محمد امین امیری؛ مهدی مهاوی

6.

طراحی یک الگوی آموزش شبکه ای جهت اثبات قضایا در ریاضیات با استفاده از نقشه مفهومی

صفحه 63-72
ساره حق خواه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب