| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 496 |
| تعداد مقالات | 3,855 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,734,548 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,730,573 |
| 1. | بازنمایی های چندگانه و نقش آن در یادگیری معنادار اندازه گیری | |
| صفحه 1-15 | ||
| ملوک حبیبی؛ میلاد صادقی؛ وحید عالمیان | ||
| 2. | بررسی تفاوت های جنسیتی، در انگیزش تحصیلی و معنای تحصیل دانشجویان رشته های آموزش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان | |
| صفحه 16-24 | ||
| زهرا کرمی؛ سید مهدی رجائی؛ محبوبه السادات کدخدایی | ||
| 3. | تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398 | |
| صفحه 25-41 | ||
| رقیه طاوسی سیمکانی؛ مصطفی مزارعی؛ احسان طالبی | ||
| 4. | رویکرد استم و الزامات پیادهسازی آن در ایران | |
| صفحه 47-49 | ||
| فاطمه امیری؛ محمد رضا کل صفتان | ||
| 5. | تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی اول، دوم و سوم ابتدایی براساس الگوی نمایش اجزای مریل | |
| صفحه 50-62 | ||
| حسین فراست؛ محمد امین امیری؛ مهدی مهاوی | ||
| 6. | طراحی یک الگوی آموزش شبکه ای جهت اثبات قضایا در ریاضیات با استفاده از نقشه مفهومی | |
| صفحه 63-72 | ||
| ساره حق خواه | ||