 
				| تعداد نشریات | 25 | 
| تعداد شمارهها | 493 | 
| تعداد مقالات | 3,836 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 5,623,084 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,701,568 | 
| 1. | طراحی الگوی تدریس ضرب کسر در عدد(عملگر) با تاکید برتقویت هوش فضایی دانش آموزان پایه پنجم دبستان شهدای مشکان | |
| صفحه 11-32 | ||
| حجت افتخاری؛ مریم مکی ابادی؛ زهرا عابدی | ||
| 2. | تاثیر آموزش دقت بر توانایی دیکته نویسی دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی | |
| صفحه 33-50 | ||
| حیدرعلی زارعی؛ زهرا روان | ||
| 3. | رابطه بین فراگیر و معلم با تأکید بر رویکردهای نوین آموزشی | |
| صفحه 51-73 | ||
| علی شیروانی شیری؛ رضاعلی نوروزی؛ سوسن نعمت اللهی | ||
| 4. | بررسی رابطه خود نظم دهی تحصیلی و اشتیاق در مدرسه دانشآموزان کلاس ششم شهر شیراز | |
| صفحه 74-90 | ||
| مریم شفیعی سروستانی؛ صفورا عسکری | ||
| 5. | آیندهپژوهی در تربیتمعلم با رویکرد دانش و فناوری از دید هیئتعلمی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس | |
| صفحه 91-106 | ||
| ندا نورپیشه؛ علیرضا علیدادی؛ احسان طالبی؛ مصطفی مزارعی | ||
| 6. | بررسی اثر بخشی فناوری نانو در آموزش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان | |
| صفحه 107-122 | ||
| صدیقه ناظمیان | ||
| 7. | ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی | |
| صفحه 123-133 | ||
| علی افسری؛ مسعود عظمی؛ سارا شهسواری؛ ندا غلامی | ||