تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 389 |
تعداد مقالات | 3,009 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,295,402 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,683,443 |
1. | بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) | |
صفحه 1-21 | ||
مجید میرزاخانی؛ مهدیه فاضلی | ||
2. | مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل | |
صفحه 22-29 | ||
رضا میرعرب رضی؛ سپیده براریان طبری؛ فاطمه آزادنیا | ||
3. | آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد. | |
صفحه 30-40 | ||
نجوا نوردی فهادانی؛ منصور دهقان منشادی | ||
4. | بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی متغیرهای متن، تصاویر و پرسشها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی | |
صفحه 41-52 | ||
حمید رضا وطن پور؛ حسن باقری یزدی؛ عبد الحکیم پنق؛ سمیرا پارسائیان | ||
5. | تحلیل محتوای بخش علوم زمین کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس الگوی ویلیام رومی | |
صفحه 53-66 | ||
نورمحمد براهوئی مقدم؛ احمد براهوئی مقدم | ||
6. | تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی | |
صفحه 67-84 | ||
امیر حسین جعفری شعار؛ رضا دالوند؛ محمد حسن بازوبندی | ||