
تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 466 |
تعداد مقالات | 3,582 |
تعداد مشاهده مقاله | 5,213,839 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,404,428 |
1. | آشنایی با سوالات مفهومی در شناخت بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه ششم، الگویی برای درس پژوهی | |||
دوره 3، شماره 9، دی 1396، صفحه 51-65 | ||||
مرتضی گرزین نژاد | ||||
2. | الگوی اشتراک گذاری نتایج پژوهشکیفی: مطالعهی موردی درسپژوهی | |||
دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 13-26 | ||||
مهدی قنبری؛ حسن نادعلیپور | ||||
3. | بازخوانی مفاهیم معلم پژوهنده و درس پژوهی از نگاه دانشجویان علوم تربیتی | |||
دوره 6، شماره 22، شهریور 1399، صفحه 14-24 | ||||
حمید جعفریان یسار؛ فرزانه جعفریان یسار | ||||
4. | بررسی عوامل موثر بر موفقیت در اجرای درس پژوهی | |||
دوره 10، شماره 37، خرداد 1403، صفحه 1-13 | ||||
سیده راهله انصاری پور؛ انسی کرامتی | ||||
5. | بررسی نقش فرهنگ مدرسه بر فعالیت درس پژوهی معلمان دوره ابتدایی شهر تبریز | |||
دوره 6، شماره 9، شهریور 1399، صفحه 69-86 | ||||
داود طهماسب زاده شیخلار؛ کیومرث تقی پور؛ نسرین قریشی؛ معصومه ایمان نژاد | ||||
6. | بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت دراجرای درس پژوهی با تاکید بر دیدگاه درس پژوهان برتر (مطالعه موردی: خراسان رضوی) | |||
دوره 6، شماره 20، آذر 1399، صفحه 45-60 | ||||
انسی کرامتی؛ راهله انصاری پور | ||||
7. | تاثیر آموزش زیست شناسی به روش درس پژوهی معلمان بر افزایش نمرات دانش آموزان(مطالعه موردی دانش آموزان متوسطه 1 شهر تهران) | |||
دوره 1، شماره 3، آذر 1398، صفحه 43-52 | ||||
پریسا کردیان؛ زهرا زارع؛ پرویز انصاری راد | ||||
8. | تاملی در « گروه های آموزشی » و « درس پژوهی» به عنوان دو مؤلفه ی ارتقا دهنده ی من حرفه ای معلمان با تکیه بر شباهت ها و تفاوت ها | |||
دوره 5، شماره 14، اردیبهشت 1398، صفحه 28-45 | ||||
رسول بهنام؛ جعفر رجب زاده | ||||
9. | تجارب زیسته معلمان از نحوه اجرای طرحهای درس پژوهی و اقدام پژوهی در مدارس ابتدایی | |||
دوره 7، شماره 12، دی 1400 | ||||
رضوان حسین قلی زاده؛ ملیحه گلمکانی؛ نرگس آهنچیان؛ شهین بنی اسد | ||||
10. | چگونگی تدریس درس«جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن» با روش «پرس و جو»: رویکرد درس پژوهی | |||
دوره 3، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 38-52 | ||||
سعید رومانی؛ شجاع عربان؛ اسفندیار سپهوند؛ بابک نیک پور؛ ابوالفضل گچکوب زاده | ||||
11. | درآمدی به عناصر برنامه درسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان کشور ایران | |||
دوره 1، شماره 3، خرداد 1400، صفحه 93-122 | ||||
مهدی محمدزاده بنی طرفی؛ حمیدرضا مشهدی | ||||
12. | طراحی و اعتباریابی مقیاس ارزیابی بهسازی حرفهای معلمان مبتنی بر درسپژوهی: یک مطالعه ترکیبی | |||
دوره 4، شماره 15، آذر 1397، صفحه 99-122 | ||||
عبدالخالق فلاحی؛ رحمت الله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ ابوالفضل بختیاری؛ جعفر ترک زاده | ||||
13. | نقش پژوهشهای معلم محور در توسعه دانش پداگوژی محتوا (PCK) برای معلمان شیمی | |||
دوره 6، شماره 3، مهر 1403، صفحه 16-31 | ||||
رحمت اله خسروی؛ نازنین قاسمی | ||||
14. | نگاهی به توسعه حرفه ای معلمان فکور و تبیین درس پژوهی و فعالیت یادگیری | |||
دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 73-96 | ||||
عزت اله کلانتری خاندانی | ||||
15. | واکاوی تجارب زیسته دانشجومعلمان دبیری دانشگاه فرهنگیان از پیامدهای درس پژوهی: مطالعه کیفی (مطالعه موردی دانشجویان گروه علوم اجتماعی پردیس شهید باهنر بیرجند) | |||
دوره 4، شماره 3، آذر 1401، صفحه 79-104 | ||||
محمد علی پور؛ سیدعلیرضا قاسمی | ||||
16. | واکاوی فرایند توسعهی حرفه ای مبتنی بر تجارب زیستهی معلّمان درس پژوه | |||
دوره 13، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 37-53 | ||||
روح الله عظیمی؛ مهدی نامداری پژمان؛ سید رسول حسینی | ||||
17. | یادگیری معلم با درس پژوهی | |||
دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 111-130 | ||||
ترجمه از: شجاع عربان | ||||
|