آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها389
تعداد مقالات3,025
تعداد مشاهده مقاله4,310,442
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,696,641

1.

آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان استان تهران در دوران کرونا و پسا کرونا؛ فرصت ها و تهدیدها

دوره 7، شماره 12، دی 1400
اسد حجازی

2.

احصا و تبیین چالش ها و مشکلات آموزشی- یادگیری مدارس شهرستان ارومیه در ایام کرونا و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها

دوره 9، شماره 33، خرداد 1402، صفحه 25-35
باقر یوسف زاده؛ زین العابدین درویشی؛ فرشید اشرفی سلیم کندی؛ ایمان عباسی

3.

ارزشیابی برنامه‌های آموزشی آموزش از دور در دوره متوسطه شهر تهران از نظر فراگیران بر اساس الگوی NADE-TDEC

دوره 2، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 124-149
ستاره کنعانی هرندی؛ رضا جعفری هرندی؛ حسینعلی اسلامی هرندی

4.

ارزیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس شاخص‌های شناختی بلوم از دیدگاه معلمان پایه ششم شهرکرد

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 77-102
نسیم خدیوی بروجنی؛ احمد فتح الهی؛ محمد جمال زادخ

5.

ارزیابی برنامۀ کارورزی دانشگاه فرهنگیان

دوره 4، شماره 4، دی 1400، صفحه 63-98
صغری ملکی؛ غلامعلی احمدی؛ محمود مهرمحمدی؛ سید محمدرضا امام جمعه

6.

ارزیابی بعد آموزشی سامانه‌های الکترونیکی مدیریت یکپارچه مدارس از دیدگاه دانشجویان دکتری تکنولوژی آموزشی

دوره 5، شماره 7، شهریور 1398، صفحه 45-60
علیرضا بادله؛ مریم ناظر شندی؛ نوید ثنایی

7.

ارزیابی فرایند تدوین سند تحول برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران

دوره 1، شماره 1، اسفند 1401
سورنا مهرگان؛ حمید فرهادی راد

8.

ارزیابی کارایی درونی برنامه درسی دوره کارشناسی آموزش ریاضی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان

دوره 4، شماره 11، شهریور 1397، صفحه 21-30
عباس اناری نژاد؛ محمدجواد دژکوهی

9.

ارزیابی کارایی دورة کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی درسی دانشگاه فرهنگیان

دوره 10، شماره 17، فروردین 1403، صفحه 222-207
وحید احمدی؛ نعمت الله موسی پور؛ زهرا بهاروند

10.

ارزیابی کیفیت صلاحیت ‎های حرفه ‏ای معلمان چندپایه مطالعه موردی (معلمان چندپایه استان کردستان)

دوره 8، شماره 3، آذر 1402، صفحه 65-78
رشید احمدی فر؛ شوبو عبدالملکی

11.

ارزیابی و نقد تربیتی برنامه فلسفه برای کودکان از منظر تربیت اسلامی (پژوهشی مبتنی بر کاوشگری فلسفی انتقادی)

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 54-70
سیدمحمد سیدکلان؛ زهرا وقار

12.

ارزیابی ویژگی‌های کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی به‌منظور طراحی و اجرای برنامة کارآفرینی

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 285-304
فاطمه نارنجی ثانی؛ سید رسول حسینی؛ سمیه اسدی؛ احمد کیخا

13.

اعتبارسنجی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت معلمان مدارس دوره متوسطه کشور (مطالعه موردی استان کهگیلویه و بویراحمد)

دوره 3، شماره 12، اسفند 1396، صفحه 47-69
علی کشاورززاده؛ محسن فرمهینی فراهانی؛ لطف الله ساعد موچشی

14.

اولویت‌بندی اعضای هیـأت علمی دانشگاه فرهنگیان از مسئولیت‌های شغلی‌شان و ارزشیابی دانشجومعلمان از کیفیت عملکرد آنان

دوره 3، شماره 1، آذر 1399، صفحه 91-107
علیرضا بادله

15.

بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن)

دوره 2، شماره 8، مرداد 1402، صفحه 1-21
مجید میرزاخانی؛ مهدیه فاضلی

16.

تدوین و اعتباریابی پرسشنامة تدریس اثربخش آموزگاران

دوره 8، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 49-78
حشمت الله محمودی؛ نصراله عرفانی؛ فرهاد جمهری؛ بهشته نیوشا

17.

رفتار اخلاقی معلمان درفرایند ارزشیابی ازآموخته‌های دانش‌آموزان پایه‌ی سوم ابتدایی به شیوه الکترونیکی

دوره 4، شماره 8، اسفند 1401، صفحه 38-51
عنایت کریم زاده؛ محمدعلی رستمی نژاد؛ محمد اکبری بورنگ؛ هادی پورشافعی

18.

ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی معلم اثربخش تربیت‌بدنی

دوره 12، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 338-311
سعید یارمحمدی منفرد؛ نسرین عزیزیان کهن؛ پریسا خوئینی

19.

طراحی الگوی اعتبارسنجی استانداردهای بین‌المللی نظام ارزشیابی دانشگاه فرهنگیان

دوره 10، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 325-354
زهرا پیروزیان؛ احمد اکبری؛ مسلم چرابین؛ مرتضی بینش

20.

عوامل مؤثر در نهادینه‌سازی فرهنگ ارزیابی در دانشگاه فرهنگیان

دوره 2، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 189-213
ایوب ابراهیمی؛ حسنی سرمدی انصار؛ بیژن عبدالهی؛ محمدرضا هداوندی

21.

نقدی بر نظام ارزشیابی بدون نمره در دوره ابتدایی و ارائه راهکار مناسب

دوره 8، شماره 26، فروردین 1401، صفحه 31-44
محمد رضا فتحی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب