تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 389 |
تعداد مقالات | 3,025 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,310,442 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,696,641 |
1. | آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان استان تهران در دوران کرونا و پسا کرونا؛ فرصت ها و تهدیدها | |||
دوره 7، شماره 12، دی 1400 | ||||
اسد حجازی | ||||
2. | احصا و تبیین چالش ها و مشکلات آموزشی- یادگیری مدارس شهرستان ارومیه در ایام کرونا و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها | |||
دوره 9، شماره 33، خرداد 1402، صفحه 25-35 | ||||
باقر یوسف زاده؛ زین العابدین درویشی؛ فرشید اشرفی سلیم کندی؛ ایمان عباسی | ||||
3. | ارزشیابی برنامههای آموزشی آموزش از دور در دوره متوسطه شهر تهران از نظر فراگیران بر اساس الگوی NADE-TDEC | |||
دوره 2، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 124-149 | ||||
ستاره کنعانی هرندی؛ رضا جعفری هرندی؛ حسینعلی اسلامی هرندی | ||||
4. | ارزیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس شاخصهای شناختی بلوم از دیدگاه معلمان پایه ششم شهرکرد | |||
دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 77-102 | ||||
نسیم خدیوی بروجنی؛ احمد فتح الهی؛ محمد جمال زادخ | ||||
5. | ارزیابی برنامۀ کارورزی دانشگاه فرهنگیان | |||
دوره 4، شماره 4، دی 1400، صفحه 63-98 | ||||
صغری ملکی؛ غلامعلی احمدی؛ محمود مهرمحمدی؛ سید محمدرضا امام جمعه | ||||
6. | ارزیابی بعد آموزشی سامانههای الکترونیکی مدیریت یکپارچه مدارس از دیدگاه دانشجویان دکتری تکنولوژی آموزشی | |||
دوره 5، شماره 7، شهریور 1398، صفحه 45-60 | ||||
علیرضا بادله؛ مریم ناظر شندی؛ نوید ثنایی | ||||
7. | ارزیابی فرایند تدوین سند تحول برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران | |||
دوره 1، شماره 1، اسفند 1401 | ||||
سورنا مهرگان؛ حمید فرهادی راد | ||||
8. | ارزیابی کارایی درونی برنامه درسی دوره کارشناسی آموزش ریاضی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان | |||
دوره 4، شماره 11، شهریور 1397، صفحه 21-30 | ||||
عباس اناری نژاد؛ محمدجواد دژکوهی | ||||
9. | ارزیابی کارایی دورة کارشناسی ارشد برنامهریزی درسی دانشگاه فرهنگیان | |||
دوره 10، شماره 17، فروردین 1403، صفحه 222-207 | ||||
وحید احمدی؛ نعمت الله موسی پور؛ زهرا بهاروند | ||||
10. | ارزیابی کیفیت صلاحیت های حرفه ای معلمان چندپایه مطالعه موردی (معلمان چندپایه استان کردستان) | |||
دوره 8، شماره 3، آذر 1402، صفحه 65-78 | ||||
رشید احمدی فر؛ شوبو عبدالملکی | ||||
11. | ارزیابی و نقد تربیتی برنامه فلسفه برای کودکان از منظر تربیت اسلامی (پژوهشی مبتنی بر کاوشگری فلسفی انتقادی) | |||
دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 54-70 | ||||
سیدمحمد سیدکلان؛ زهرا وقار | ||||
12. | ارزیابی ویژگیهای کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی بهمنظور طراحی و اجرای برنامة کارآفرینی | |||
دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 285-304 | ||||
فاطمه نارنجی ثانی؛ سید رسول حسینی؛ سمیه اسدی؛ احمد کیخا | ||||
13. | اعتبارسنجی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت معلمان مدارس دوره متوسطه کشور (مطالعه موردی استان کهگیلویه و بویراحمد) | |||
دوره 3، شماره 12، اسفند 1396، صفحه 47-69 | ||||
علی کشاورززاده؛ محسن فرمهینی فراهانی؛ لطف الله ساعد موچشی | ||||
14. | اولویتبندی اعضای هیـأت علمی دانشگاه فرهنگیان از مسئولیتهای شغلیشان و ارزشیابی دانشجومعلمان از کیفیت عملکرد آنان | |||
دوره 3، شماره 1، آذر 1399، صفحه 91-107 | ||||
علیرضا بادله | ||||
15. | بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) | |||
دوره 2، شماره 8، مرداد 1402، صفحه 1-21 | ||||
مجید میرزاخانی؛ مهدیه فاضلی | ||||
16. | تدوین و اعتباریابی پرسشنامة تدریس اثربخش آموزگاران | |||
دوره 8، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 49-78 | ||||
حشمت الله محمودی؛ نصراله عرفانی؛ فرهاد جمهری؛ بهشته نیوشا | ||||
17. | رفتار اخلاقی معلمان درفرایند ارزشیابی ازآموختههای دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی به شیوه الکترونیکی | |||
دوره 4، شماره 8، اسفند 1401، صفحه 38-51 | ||||
عنایت کریم زاده؛ محمدعلی رستمی نژاد؛ محمد اکبری بورنگ؛ هادی پورشافعی | ||||
18. | ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی معلم اثربخش تربیتبدنی | |||
دوره 12، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 338-311 | ||||
سعید یارمحمدی منفرد؛ نسرین عزیزیان کهن؛ پریسا خوئینی | ||||
19. | طراحی الگوی اعتبارسنجی استانداردهای بینالمللی نظام ارزشیابی دانشگاه فرهنگیان | |||
دوره 10، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 325-354 | ||||
زهرا پیروزیان؛ احمد اکبری؛ مسلم چرابین؛ مرتضی بینش | ||||
20. | عوامل مؤثر در نهادینهسازی فرهنگ ارزیابی در دانشگاه فرهنگیان | |||
دوره 2، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 189-213 | ||||
ایوب ابراهیمی؛ حسنی سرمدی انصار؛ بیژن عبدالهی؛ محمدرضا هداوندی | ||||
21. | نقدی بر نظام ارزشیابی بدون نمره در دوره ابتدایی و ارائه راهکار مناسب | |||
دوره 8، شماره 26، فروردین 1401، صفحه 31-44 | ||||
محمد رضا فتحی | ||||
|