| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 497 |
| تعداد مقالات | 3,865 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,821,298 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,776,767 |
| 1. | بررسی نقش توسعة حرفهای و توانمندسازی مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر ادراک دانشجویان از کیفیت تدریس؛ مطالعة موردی دانشگاههای فرهنگیان یزد | |
| صفحه 9-38 | ||
| سیدمحمدعلی میرجلیلی | ||
| 2. | اثربخشی رویکرد حل مسئله در آموزش درس کارورزی بر ارتقای صلاحیتهای حرفهای دانشجومعلمان | |
| صفحه 39-61 | ||
| افسانه حبیبی آذر؛ بهنام طالبی | ||
| 3. | طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مبتنی بر ساختنگرایی شناختی برای دانشآموزان پایة ششم ابتدایی | |
| صفحه 63-84 | ||
| شهناز سلیمانی؛ امینه احمدی؛ قدسی احقر | ||
| 4. | تحلیل هوشمندسازی مدارس براساس الگوی سوات | |
| صفحه 85-111 | ||
| زهرا پوررشیدی؛ مسعود اخلاقی؛ مهرانگیز علی نژاد | ||
| 5. | طراحی و تبیین الگوی شایستگی مدیران مدارس بر مبنای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش و دیگراسناد بالادستی | |
| صفحه 113-144 | ||
| حجت اله بنیادی؛ علی اصغر فانی؛ سید رضا سید جوادین | ||
| 6. | ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران | |
| صفحه 145-176 | ||
| راضیه شبانی؛ عباس خورشیدی؛ لطف اله عباسی سروک؛ کوروش فتحی واجارگاه | ||
| 7. | رابطة مؤلفههای هوش هیجانی با پیشرفتگرایی شغلی معلمان | |
| صفحه 177-191 | ||
| اسد حجازی | ||