تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 387 |
تعداد مقالات | 2,952 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,230,888 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,618,072 |
1. | بررسی مسائل زمینهمدار در کتابهای ریاضی مقطع ابتدایی | |
صفحه 1-21 | ||
نرگس یافتیان؛ فائزه فیروزشاهی | ||
2. | بررسی تأثیر به کارگیری شیوههای مختلف ارزشیابی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) | |
صفحه 23-39 | ||
اسماعیل جزایری؛ وحید عالمیان؛ ملوک حبیبی | ||
3. | جست و جوی عناصر اصلی خلاقیت در عملکرد معلمان دوره ابتدایی در فرآیند طرح مسئله | |
صفحه 41-62 | ||
محمد فلاح نسیمی؛ ابراهیم ریحانی؛ محمدجواد اسلامپور | ||
4. | بررسی شیوه آموزش، سنجش و ارزشیابی مبحث جمع و تفریق اعداد یک رقمی در پایه اول ابتدایی بر اساس روش بازی و ریاضی (بازی با تیله های شیشه ای) | |
صفحه 63-74 | ||
مهدی میرزایی | ||
5. | تاثیر استفاده از شیوه های سنجش تکوینی درارتقا و توسعه یادگیری ریاضی دانش آموزان پایة هشتم شهربیرجند | |
صفحه 75-90 | ||
زهرا قاسم پور | ||
6. | مقایسه تأثیرتمرین مبتنی بر بازی و تکلیف منزل بر یادگیری و انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره متوسطه اول در درس ریاضی | |
صفحه 91-104 | ||
عیسی رضایی؛ حمیدرضا جنگی زهی؛ شیلا آبرون | ||