تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 411 |
تعداد مقالات | 3,175 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,516,476 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,874,831 |
1. | بررسی اثر آموزش کلاس معکوس بر نگرش و مهارت یادگیری خود راهبر دانشآموزان در درس فیزیک | |
صفحه 1-9 | ||
علی سعیدی؛ محمد ابراهیمی دباغ؛ حجت خاکشور | ||
2. | آموزش مفاهیم شیمیِ محلول با استفاده از قیاسگری: مرور مستندات بینالمللی. | |
صفحه 10-19 | ||
الهه کشاورز؛ صغری ابراهیمی قوام؛ مریم صباغان | ||
3. | بررسی تاُثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دخترپایه ی هشتم متوسطه ی اول شهر موسیان در سال تحصیلی 99-98 | |
صفحه 20-37 | ||
الهام خاتمی؛ محمد حسن بازوبندی؛ لطف اله مهدوی | ||
4. | تحلیل محتوای کتاب فیزیک 2 دورۀ متوسطه با رویکرد ماهیت علم (پژوهش کیفی) | |
صفحه 38-54 | ||
ناصر محمدی پور | ||
5. | آموزش و یادگیری زمینه محور با استفاده از راهبردREACT | |
صفحه 55-65 | ||
عبدالکریم فاضلی ناصر آباد؛ غلامرضا کمالی | ||
6. | بررسی ویژگیهای روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی | |
صفحه 66-83 | ||
رضا معصومی نژاد؛ سارا کاشانیان؛ مهسا محمودی؛ اسما صادقلو | ||