تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 389 |
تعداد مقالات | 3,013 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,305,183 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,691,632 |
1. | واکاوی دلایل، فرصتها و چالشهای تمرکززدایی در برنامه درسی: مطالعه کیفی | |
صفحه 1-16 | ||
محمد علی پور؛ حسین شکوهی فرد؛ مهدی علیپور | ||
2. | تأملاتی نظری - روششناسانه در مسیر دستیابی به برنامه درسی با رویکرد اسلامی | |
صفحه 17-35 | ||
محمدعلی شکری نیا؛ محمود نوذری؛ علی لطیفی | ||
3. | طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی سوادآموزی | |
صفحه 36-55 | ||
سلمان آخش | ||
4. | بررسی تطبیقی خدمات مشاوره و راهنمایی در مدارس ایران و آمریکا | |
صفحه 56-75 | ||
علی اسدی؛ حافظ تره باری | ||
5. | ارائه یک مدل مفهومی برای اجرای دوره کارورزی به صورت مجازی | |
صفحه 76-95 | ||
مجید افشاری؛ امیرحسین چشمه خاور؛ حمیدرضا کاشفی | ||
6. | مقایسه، تطبیق و تلفیق الگو های پیش سازمان دهنده و کاوشگری علمی با نگاه کاربردی در آموزش ابتدایی | |
صفحه 96-113 | ||
بهنام احدی هادی بیگلو؛ حافظ تره باری | ||