آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها389
تعداد مقالات3,013
تعداد مشاهده مقاله4,306,126
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,692,430

1.

تحلیل کارورزی در شرایط کرونا: استنباط سیاست های پساکرونایی

صفحه 17-1
مهدی نامداری پژمان

2.

سیر تحول دانش آموزش محتوا

صفحه 33-18
نسرین مهدوی؛ زهرا نیکنام؛ محمد عطاران؛ نعمت الله موسی پور؛ محمد عظیمی

3.

تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر فرایند یاددهی – یادگیری و پذیرش دانش آموزان در آموزش مجازی درس زیست شناسی

صفحه 54-36
اعظم غلامی؛ لیلا عراقی سوگلی تپه

4.

بررسی مفهوم «انسان فرهیخته» از منظر یوهان گوتفرید هِردِر و استنتاج دلالت های آن در عرصه تربیت معلم

صفحه 75-56
مسعود پیروتی اقدم؛ فاطمه نظری رودبالی

5.

مقایسه انعطاف پذیری روان‌شناختی و تاب آوری و تحلیل رفتگی شغلی معلمان مقطع متوسطه

صفحه 90-77
سمیه صمیمی

6.

شناسایی باورهای دانش‌آموزان پایۀ ششم درباره حل مسئلۀ ریاضی با استفاده از استعاره‌ها

صفحه 107-92
نرگس یافتیان؛ اسماء نکوئی قهفرخی

7.

شناسایی و تحلیل صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی

صفحه 124-109
مهدی محمودی

8.

بررسی موانع و چالش‌های اجرای شیوه‌های سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و‌ دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399

صفحه 144-127
منصور دهقان منشادی؛ حمیده همتی؛ کاظم برزگر بفروئی

9.

بررسی تأثیر روش کیف خواندن مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی بر ابعاد مهارتی و نگرشی خواندن دانش-آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان آباده

صفحه 157-147
ژیلا حیدری؛ محمد جاودانی؛ پریسا کیهان زاده

10.

بررسی آسیب شناسی تربیت دینی مهدویت از منظر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک

صفحه 174-161
سعید فخاری؛ محمد حسین زارعی رضائی؛ غلامرضا الهام

11.

نقش تناسب فرد-سازمان در مالکیت روان‌شناختی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیت‌بدنی

صفحه 189-177
ناصر بای؛ حسین بای

12.

بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانش‌آموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال

صفحه 205-190
لیلا خادمی عادل؛ شکوه السادات بنی جمالی؛ فریبرز درتاج؛ حسن اسدزاده

13.

ارزیابی کارایی دورة کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی درسی دانشگاه فرهنگیان

صفحه 222-207
وحید احمدی؛ نعمت الله موسی پور؛ زهرا بهاروند

14.

بازشناسی مؤلفه‌های راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزش‌وپرورش بر مبنای فلسفة هستی‌گرا

صفحه 242-221
مکرمه شعبان پور؛ میمنت عابدینی بلترک؛ حجت صفار حیدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب