
تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 457 |
تعداد مقالات | 3,547 |
تعداد مشاهده مقاله | 5,143,872 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,327,676 |
1. | اثربخشی آموزش مبتنی بر روش CORE بر درگیری تحصیلی دانشآموزان در درس علومتجربی | |
صفحه 1-11 | ||
عابدین دارابی عمارتی؛ سجاد نظری | ||
2. | صلاحیتهای حرفهای معلمان با تاکید بر معلمان مصلح ایران مطالعه موردی: تربیتیافتگی معلم معاصر کرمانی عطا احمدی | |
صفحه 12-33 | ||
مهلا شجاعی | ||
3. | تبیین اهمیت جایگاه «آگاهی» در فلسفهی تربیت معلم (دانشآموز بودن چه کیفیتی دارد)؟ ؟؟ | |
صفحه 34-41 | ||
حبیب کارکن بیرق | ||
4. | هنر و زیباییشناسی در مدرسه: رهاورد دیدگاه رودلف اشتاینر در مدارس والدورف | |
صفحه 42-53 | ||
مهدی سعیدی | ||
5. | معلم در تراز نهج البلاغه: ویژگیهای لازمِ معلم در تربیت معلم مطابق نهج البلاغه | |
صفحه 54-61 | ||
نسرین توکلی؛ سیدرضا بلاغت | ||
6. | تأثیر آموزش تصویرخوانی و درک مفهوم تصویر بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوزبانه در درس فارسی | |
صفحه 62-71 | ||
زهرا بابادی عکاشه؛ فاطمه میرزایی | ||