| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 493 |
| تعداد مقالات | 3,836 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,597,120 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,693,916 |
| 1. | بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم | |
| صفحه 9-24 | ||
| آروین کریمی؛ آرزو جباری؛ آرمین کریمی | ||
| 2. | مقایسه معیارهای تدریس اثربخش در دوره های کارشناسی از دیدگاه اساتید دانشگاه شهید مدنی و دانشجویان | |
| صفحه 25-46 | ||
| جعفر بهادری خسروشاهی | ||
| 3. | فهمِ چالشهای عنصر ارزشیابی برنامهدرسی دانشجویان دوره کارشناسی رشته علومتربیتی دانشگاه فرهنگیان: جٌستاری پدیدارشناسانه | |
| صفحه 47-62 | ||
| مهدی قنبری؛ محمد نیکخواه | ||
| 4. | تبیین مدل علّی تأثیر باورهای خودکارآمدی معلّمان بر نگرانی های آنان در خصوص اجرای اصلاحات برنامه درسی آموزش ریاضی در حوزه حل مسئله | |
| صفحه 63-82 | ||
| مهران عزیزی محمودآباد؛ محمد رضا فدایی | ||
| 5. | تهیه و طراحی مقیاس معلم مراقبتی برای دوره ابتدایی | |
| صفحه 83-106 | ||
| ناصر نوشادی؛ ثریا جانقربان؛ محمد رضا فیروزی | ||
| 6. | رابطه عملکرد تحصیلی در دوره متوسطه و دوره کارشناسی در دانش آموختگان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان | |
| صفحه 107-118 | ||
| سید صادق غلامی؛ رحیم شبانی؛ حسین عیدی | ||