آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها387
تعداد مقالات2,952
تعداد مشاهده مقاله4,230,941
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,618,115

1.

The Evaluation of “Vision” English Textbooks- A Literature Review

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 14 اسفند 1401
Pooria Barzan؛ Mehran Sayyadi

2.

ارزیابی محتوای کتاب درسی جغرافیا پایۀ یازدهم بر اساس شاخص های حفاظت از محیط زیست با کاربرد تکنیک های آنتروپی شانون و تاپسیس

دوره 8، شماره 26، فروردین 1401، صفحه 69-84
علیرضا احمدی؛ حمیدرضا نوری عیبلو؛ علی ساوری

3.

استفاده از روش ویلیام رومی در بررسی محتوای فصل سوم کتاب درسی شیمی دوره پیش دانشگاهی

دوره 3، شماره 9، دی 1396، صفحه 33-50
وحید مرادی؛ فاطمه بوربور

4.

بررسی تأثیر محتوای کتب هنرستان در روند آموزش هنرجویان رشتة معماری (نمونة موردی: کتاب عناصر و جزئیات)

دوره 9، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 215-235
علی خاکی

5.

بررسی تطبیقی فرایند تألیف کتاب‌های درسی در ایران و چند کشور جهان (کره جنوبی، سنگاپور، ژاپن، ترکیه و آمریکا)

دوره 11، شماره 2، تیر 1401، صفحه 69-101
علی سعیدی

6.

بررسی میزان توجه به خلاقیت در کتاب شیمی (1) پایة دهم دورة دوم متوسطه از منظر الگوی گیلفورد

دوره 12، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 554-525
اسماعیل اولی؛ پوریا رمضانی؛ وحید امانی

7.

بررسی نقاط ضعف و قوت کتاب شیمی پایۀ دهم از نقطه نظر دبیران شیمی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 41-49
عارفه مقصودی؛ سمیرا آزوغ

8.

تحلیل محتوای بخش‌های مربوط به مبحث شیمی کتاب علوم تجربی پایه ششم تالیف سال 1400 به روش ویلیام رومی

دوره 4، شماره 3، اسفند 1401، صفحه 181-193
داریوش شرفی؛ حسین حیدری؛ سید علی موسوی مرام؛ حمید گلبختی

9.

تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی سال دوازدهم تجربی بر اساس اهداف آموزشی مریل

دوره 6، شماره 19، شهریور 1399، صفحه 48-57
فاطمه ریاحی اصطهباناتی؛ لیلا رضائیان

10.

تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398

دوره 5، شماره 16، آذر 1398، صفحه 25-41
رقیه طاوسی سیمکانی؛ مصطفی مزارعی؛ احسان طالبی

11.

تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم

دوره 2، شماره 7، خرداد 1402، صفحه 24-36
محمدرضا فتحی؛ زهره عروجی

12.

تحلیل محتوای کتاب های ریاضی دوره اول و دوم متوسطه بر اساس رویکرد مدل‌سازی

دوره 1، شماره 1، آذر 1399، صفحه 29-44
ابوالفضل رفیع پور؛ ریحانه مولایی

13.

تحلیل محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‏ های محیط زیست

دوره 1، شماره 4، شهریور 1401، صفحه 65-88
مهتاب محمدی

14.

مقایسه میزان حضور سبک‌های ادبی در کتاب‌های فارسی دهم و یازدهم نظام جدید با کتاب‌های دوم و سوم انسانی نظام قدیم

دوره 8، شماره 27، تیر 1401، صفحه 53-74
علی بازوند؛ کریم فدایی ده چشمه



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب