آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها271
تعداد مقالات1,929
تعداد مشاهده مقاله3,507,520
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,046,775

1.

اثربخشی آموزش راهبرد‌های تنظیم هیجان در مؤلفه‌های اهمال‌کاری تحصیلی و مؤلفه‌های عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر دورة دوم متوسطه

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 255-278
شیرین فانی؛ وحیده زلفی؛ منوچهر کریمی

2.

اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودپنداره و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 21، خرداد 1399، صفحه 17-31
احسان کشت‌ورز کندازی؛ محمد رضا صالحی؛ بهرام اسماعیلی

3.

بررسی تاثیر درس‌پژوهی بر عملکرد تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان سال پنجم ابتدایی شهر ساری

دوره 6، شماره 23، آذر 1399، صفحه 81-98
مریم تقوایی یزدی

4.

بررسی رابطه خلاقیت و هوش عاطفی با راهبردهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان شهر نایین

دوره 10، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 83-104
حسن خوش اخلاق؛ محمد زارع نیستانک؛ زهرا نظری فردوئی؛ فاطمه شاهی صدرآبادی

5.

بررسی رابطۀ هوش هیجانی، یادگیری خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی با عملکرد تحصیلی در دانشآموزان پسر پایۀ سوم متوسطه شهرستان کاشان

دوره 1، شماره 2، آبان 1391، صفحه 27-28

6.

بررسی عوامل مؤثر بر رغبت‌های شغلی در دانش‌آموزان دورۀ متوسطه شاخۀ نظری شهر تهران

دوره 5، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 31-47
عباس معدن دار آرانی

7.

پیش‌بینی هوش اجتماعی بر اساس سبک مطالعه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر شیراز

دوره 5، شماره 18، شهریور 1398، صفحه 91-105
محمد باصری؛ محمدرضا رستگار؛ احسان طالبی؛ مصطفی مزارعی

8.

تاثیر آموزش مهارت های تحصیلی بر انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی در درس ریاضی

دوره 2، شماره 3، شهریور 1399، صفحه 50-61
مریم سامری یار؛ میکاییل رازدار؛ میر بشیر همت یار

9.

تاثیرآموزش مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی با نقش تعدیل کنندگی اسنادها در دانش ‏آموزان دبیرستان های شهر کرمانشاه

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 9-22
کامران یزدانبخش؛ آسیه مرادی؛ مهدی سلیمانی

10.

تاثیر استراتژی‌های یاددهی-یادگیری مغز محور (B.B.L) بر یادگیری درس ریاضی و علوم دانش‌آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان

دوره 3، شماره 5، شهریور 1400، صفحه 18-27
مرجان زارع؛ مریم براتعلی

11.

تدوین مدل علی عملکرد تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان پایه نهم

دوره 7، شماره 12، دی 1400، صفحه 1-24
سیده زهرا فردوسی؛ مژگان سپاه منصور؛ افسانه قنبری پناه

12.

رابطة سخت کوشی و برون گرایی با عملکرد تحصیلی

دوره 8، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 253-269
علی اعظم رجبیان؛ محمد جواد اصغری ابراهیم آباد

13.

رابطه بین هوش عاطفی و ارتباط گریزی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه ناحیه 2 شهر اصفهان

دوره 1، شماره 3، خرداد 1400، صفحه 123-142
نرگس سعیدیان؛ عزت فرقانی

14.

رابطه عملکرد تحصیلی در دوره متوسطه و دوره کارشناسی در دانش آموختگان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان

دوره 2، شماره 7، آذر 1395، صفحه 107-118
سید صادق غلامی؛ رحیم شبانی؛ حسین عیدی

15.

رابطه‌ی جهت‌گیری هدف،یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان

دوره 1394، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 34-42
علی رضا شیرازی تهرانی؛ فیروزه غضنفری؛ مریم جاودانی

16.

رابطه ی جهت گیری هدف،یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان

دوره 1394، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 50-63
علی رضا شیرازی تهرانی

17.

طراحی برنامه درسی سازنده‌گرا و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی در درس علوم تجربی

دوره 7، شماره 27، آذر 1400، صفحه 27-49
مریم شفیعی؛ عابدین دارابی عمارتی

18.

مقایسه دو روش آموزش هوش هیجانی و انگیزش تحصیلی بر روی التزام تحصیلی و خرده مقیاس های آن در دانشجویان پسر رشته عربی دانشگاه فرهنگیان خوزستان

دوره 1، شماره 1، اسفند 1398، صفحه 119-144
مسعود صالحی شبلیزی

19.

مقایسه‌ی تأثیر آموزش به روش سنّتی با استقرایی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه‌ی دهم در درس دستور زبان فارسی

دوره 7، شماره 12، دی 1400، صفحه 127-160
فاطمه جعفری کمانگر؛ ستاره فیروزجایی

20.

نقش استادان در افزایش خودکارآمدی تحصیلی دانشجومعلمان رشته عربی

دوره 3، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 9-24

21.

نقش واسطه ای جهت گیری هدف در رابطه بین هوش عاطفی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر کامفیروز

دوره 5، شماره 8، اسفند 1398، صفحه 93-110
حسین افلاکی فرد



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.