آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها41
تعداد مقالات273
تعداد مشاهده مقاله140,547
تعداد دریافت فایل اصل مقاله145,015
موضوعات = تربیتِ معلم فکور
تعداد مقالات: 21

1

ابعاد تامل و اهمیت آن در تربیت معلم فکور

تربیتِ معلم فکور
دوره 1، شماره 1، زمستان 1394، صفحه 37-52
فرزانه امانی

2

ارتقاء مهارت حرفه ای دانشجو یان معلمان با تاکید برتربیت هنری در قالب برنامه درسی پنهان

تربیتِ معلم فکور
دوره 1، شماره 1، زمستان 1394، صفحه 67-78
نرجس رستگاری؛ نعمت الله موسی پور

3

ارتقای صلاحیت حرفه ای معلم بارویکرد pck(دانش محتوایی تعلیم و تربیت)

تربیتِ معلم فکور
دوره 1، شماره 1، زمستان 1394، صفحه 79-87
فریبا عدلی

4

ارزیابی نیاز دانشجو معلمان رشته ابتدایی دانشگاه فرهنگیان (پریس های شهر اصفهان) به آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 4، پاییز 1395، صفحه 51-68
حسین تحویلیان

5

اقدام پژوهی تحت تاثیر پارادایم عقلانیت تکنیکی یا معلم به عنوان پژوهنده

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 59-72
فهیمه گندمی

6

الگوی اشتراک گذاری نتایج پژوهش‌کیفی: مطالعه‌ی موردی درس‌پژوهی

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 13-26
مهدی قنبری؛ حسن نادعلی‌پور

7

آموزش معلم: چیستی، چندگونگی و چگونگی

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 27-44
محبوبه السادات کدخدایی

8

بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 4، پاییز 1395، صفحه 25-50
پوران خروشی؛ محمدجواد لیاقت دار؛ افسانه کلباسی

9

بررسی ضرورت بکارگیری رویکرد آموزش معلم پژوهش محور در تربیت معلم

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 97-110
سلمی احسانی تیلمی؛ ابراهیم زارعی کیاسری؛ مریم سیدحسینی

10

به سوی رویکردی مدرسه بنیان در حوزه رشد و بالندگی حرفه ای معلمان: تعیین عناصر اساسی یک رویکرد اثربخش

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 2، بهار 1395، صفحه 121-142
فهیمه گندمی

11

پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 2، بهار 1395، صفحه 3-32
ناصر شیربگی؛ مصطفی قادری؛ هادی فریادرس

12

پژوهش روایی: ماهیت تجربه

تربیتِ معلم فکور
دوره 1، شماره 1، زمستان 1394، صفحه 3-14
فرشته آل حسینی

13

پژوهش روایی: مفهومی از تجربه

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 3-12
فرشته آل حسینی

14

جایگاه تاریخ و فلسفه علم در تربیت معلم فکور علوم

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 4، پاییز 1395، صفحه 3-24
شهریار غفاری

15

درآمدی به برنامۀدرسی کارورزی در تربیت معلم: با تأکید بر پژوهش روایی

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 45-58
حسین قربانی؛ ابراهیم میرشاه جعفری

16

کنش‌پژوهی/ معلمان به‌منزله محققان

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 2، بهار 1395، صفحه 143-156
پریسا مایلی؛ فرشته آل حسینی

17

معلم اثر بخش در اندیشه های تربیتی فارابی و روسو ودلالت های تربیتی متاثر از آن

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 4، پاییز 1395، صفحه 69-98
محمود امیدی؛ مهدی سبحانی نژاد؛ حسن نجفی

18

معلم دانشمند: نگاهی کاستی‎جویانه به دانش معلم

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 2، بهار 1395، صفحه 33-50
محبوبه السادات کدخدایی

19

معلم فکور و اقدام پژوهی: پیوند عمل آموزشی با نظریه ی زنده

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 4، پاییز 1395، صفحه 99-112
مهدی محمد آقائی

20

نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت‌معلم فکور با رویکرد برنامه درسی فاوامحور

تربیتِ معلم فکور
دوره 1، شماره 1، زمستان 1394، صفحه 15-36
براتعلی منفردی راز؛ احسان عباسی جوشقان؛ محبوبه سلیمان پور عمران؛ رضا سنگ سفیدی

21

نگاهی به توسعه حرفه ای معلمان فکور و تبیین درس پژوهی و فعالیت یادگیری

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 73-96
عزت اله کلانتری خاندانی



Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.