آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها38
تعداد مقالات247
تعداد مشاهده مقاله120,817
تعداد دریافت فایل اصل مقاله126,615
موضوعات = تربیتِ معلم فکور
تعداد مقالات: 21

1

جایگاه تاریخ و فلسفه علم در تربیت معلم فکور علوم

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 4، پاییز 1395، صفحه 3-24
شهریار غفاری

2

معلم فکور و اقدام پژوهی: پیوند عمل آموزشی با نظریه ی زنده

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 4، پاییز 1395، صفحه 99-112
مهدی محمد آقائی

3

معلم اثر بخش در اندیشه های تربیتی فارابی و روسو ودلالت های تربیتی متاثر از آن

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 4، پاییز 1395، صفحه 69-98
محمود امیدی؛ مهدی سبحانی نژاد؛ حسن نجفی

4

ارزیابی نیاز دانشجو معلمان رشته ابتدایی دانشگاه فرهنگیان (پریس های شهر اصفهان) به آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 4، پاییز 1395، صفحه 51-68
حسین تحویلیان

5

بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 4، پاییز 1395، صفحه 25-50
پوران خروشی؛ محمدجواد لیاقت دار؛ افسانه کلباسی

6

الگوی اشتراک گذاری نتایج پژوهش‌کیفی: مطالعه‌ی موردی درس‌پژوهی

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 13-26
مهدی قنبری؛ حسن نادعلی‌پور

7

پژوهش روایی: مفهومی از تجربه

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 3-12
فرشته آل حسینی

8

آموزش معلم: چیستی، چندگونگی و چگونگی

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 27-44
محبوبه السادات کدخدایی

9

درآمدی به برنامۀدرسی کارورزی در تربیت معلم: با تأکید بر پژوهش روایی

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 45-58
حسین قربانی؛ ابراهیم میرشاه جعفری

10

اقدام پژوهی تحت تاثیر پارادایم عقلانیت تکنیکی یا معلم به عنوان پژوهنده

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 59-72
فهیمه گندمی

11

نگاهی به توسعه حرفه ای معلمان فکور و تبیین درس پژوهی و فعالیت یادگیری

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 73-96
عزت اله کلانتری خاندانی

12

بررسی ضرورت بکارگیری رویکرد آموزش معلم پژوهش محور در تربیت معلم

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 97-110
سلمی احسانی تیلمی؛ ابراهیم زارعی کیاسری؛ مریم سیدحسینی

13

پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 2، بهار 1395، صفحه 3-32
ناصر شیربگی؛ مصطفی قادری؛ هادی فریادرس

14

به سوی رویکردی مدرسه بنیان در حوزه رشد و بالندگی حرفه ای معلمان: تعیین عناصر اساسی یک رویکرد اثربخش

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 2، بهار 1395، صفحه 121-142
فهیمه گندمی

15

کنش‌پژوهی/ معلمان به‌منزله محققان

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 2، بهار 1395، صفحه 143-156
پریسا مایلی؛ فرشته آل حسینی

16

معلم دانشمند: نگاهی کاستی‎جویانه به دانش معلم

تربیتِ معلم فکور
دوره 2، شماره 2، بهار 1395، صفحه 33-50
محبوبه السادات کدخدایی

17

ارتقاء مهارت حرفه ای دانشجو یان معلمان با تاکید برتربیت هنری در قالب برنامه درسی پنهان

تربیتِ معلم فکور
دوره 1، شماره 1، زمستان 1394، صفحه 67-78
نرجس رستگاری؛ نعمت الله موسی پور

18

نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت‌معلم فکور با رویکرد برنامه درسی فاوامحور

تربیتِ معلم فکور
دوره 1، شماره 1، زمستان 1394، صفحه 15-36
براتعلی منفردی راز؛ احسان عباسی جوشقان؛ محبوبه سلیمان پور عمران؛ رضا سنگ سفیدی

19

پژوهش روایی: ماهیت تجربه

تربیتِ معلم فکور
دوره 1، شماره 1، زمستان 1394، صفحه 3-14
فرشته آل حسینی

20

ارتقای صلاحیت حرفه ای معلم بارویکرد pck(دانش محتوایی تعلیم و تربیت)

تربیتِ معلم فکور
دوره 1، شماره 1، زمستان 1394، صفحه 79-87
فریبا عدلی

21

ابعاد تامل و اهمیت آن در تربیت معلم فکور

تربیتِ معلم فکور
دوره 1، شماره 1، زمستان 1394، صفحه 37-52
فرزانه امانی



Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.