آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها465
تعداد مقالات3,583
تعداد مشاهده مقاله5,224,783
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,415,850

1.

ارزیابی محتوای کتاب علوم ششم ابتدایی از نظر میزان توجه به مراحل حل مسئله بر اساس تکنیک آنتروپی شانون

دوره 1، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 51-62
سیروس زارعی؛ سید مهدی موسوی امجد؛ مهران عزیزی محمودآباد

2.

ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون

دوره 1، شماره 1، آبان 1398، صفحه 127-138
پویا نیکی؛ مهران عزیزی محمودآباد؛ سید برزو جمالیان زاده

3.

بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهت‌گیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دوره‌ی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون

دوره 13، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 263-276
وریا نوروزی؛ یوسف ادیب؛ جهانگیر یاری؛ رحیم بدری گرگری

4.

بررسی مقوله های اخلاق شهروندی در محتوای دروس تاریخ پایۀ پنجم و ششم ابتدایی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 20-31
مختار ذاکری؛ عذرا علی پور

5.

بررسی میزان ‌توجّه به تفاوت‌های فردی در محتوای کتب پایۀ چهارم ابتدایی با استفاده از روش آنتروپی شانون

دوره 4، شماره 7، شهریور 1401، صفحه 71-96
فرنازسادات قاضی نور؛ نیما خادمی؛ زهرا وحیدی

6.

بررسی ومقایسه مولفه های اصلی آموزش محیط زیست در کتاب های درسی علوم تجربی دوره ی ابتدایی

دوره 1398، شماره 10، فروردین 1398، صفحه 129-147
الهام منوچهری زاده

7.

تحلیل جایگاه آموزش‌و‌پرورش چندفرهنگی در محتوای برنامۀ درسی علوم اجتماعی و فارسی دورۀ ابتدایی به‌روشِ آنتروپی‌شانون

دوره 4، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 79-95
جواد کیهان

8.

تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی و تعیین درجه اهمیت آن به روش آنتروپی شانون

دوره 1، شماره 3، آذر 1398، صفحه 53-72
دوست محمد سمیعی؛ زینت محرابی

9.

تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم بر اساس مقوله‌های ویلیام رومی و به روش آنتروپی شانون

دوره 6، شماره 18، خرداد 1399، صفحه 59-72
رضا نوری؛ وحید امانی

10.

تحلیل محتوای کتاب ریاضی سوم ابتدایی بر اساس برنامه‌ریزی حل مساله به کمک آنتروپی شانون

دوره 1399، شماره 12، شهریور 1399، صفحه 96-114
غلامحسین عسکری رباطی؛ زری خلیلی کلاکی

11.

تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه دهم بر اساس الگوی خلاقیت پلسک

دوره 7، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 1-26
مهشید گلستانه؛ سیده فاطمه نظاری زاده

12.

تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی‌ شانون

دوره 2، شماره 6، اسفند 1401، صفحه 21-37
مژگان حکیمیان؛ مهناز خان فراشه؛ منصور دهقان منشادی

13.

تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم با استفاده از روش ویلیام رومی (با تأکید بر بخش جغرافیا)

دوره 6، شماره 3، مهر 1403، صفحه 75-94
فاطمه خدایی قشلاق؛ صالح اصغری سراسکانرود

14.

تحلیل محتوای کتاب‌های درسی شیمی دوره دوم متوسّطه براساس مؤلّفه-های آموزش زیست محیطی با استفاده از روش آنتروپی شانون

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 19-39
امیرمسعود حسینی؛ وحید امانی

15.

تحلیل محتوای کتب مطالعات و فارسی ششم ابتدایی از جهت توجه به مولفه های اخلاق حرفه ای

دوره 5، شماره 10، اسفند 1402، صفحه 127-142
زهرا شیرزادی؛ زهرا وحیدی

16.

تحلیل محتوای مقایسه‌ای تصاویر فصل الکتروشیمی کتاب شیمی پیش دانشگاهی با فصل دوم کتاب شیمی پایه دوازدهم

دوره 3، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 53-69
محمد لهراسبی

17.

طراحی الگوی سه‌لایه‌ای امکان‌سنجی و استقرار اثربخش مدرسة زندگی

دوره 12، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 450-425
عادل زاهد بابلان؛ طاهره محمدی

18.

میزان همسویی داستان‌‌های آموزش قرآن دوره ابتدایی با ساحت‌‌های تربیت

دوره 4، شماره 4، دی 1402، صفحه 109-129
مریم نساج؛ عصمت همتی

19.

نمود حیات طیّبه در هر یک از ساحت‌های شش‌گانه محتوای آموزشی دوره ابتدایی

دوره 5، شماره 2، تیر 1403، صفحه 83-100
صباح عبدی؛ رشید احمدی‌فر

20.

واکاوی مولفه‌های تفکر انتقادی در تمرین‌ها و پرسش‌های پایانی داستان‌های کتب فارسی خوانداری سوم تا ششم ابتدایی

دوره 8، شماره 30، شهریور 1401، صفحه 1-14
محمد موحدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب