آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها465
تعداد مقالات3,583
تعداد مشاهده مقاله5,222,745
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,415,184

1.

آسیب شناسی برنامه درسی دوره ابتدایی از تولید تا مصرف

دوره 5، شماره 9، شهریور 1402، صفحه 1-16
پریسا زارع؛ علی شجاعی فرد؛ ناهید اوجاقی؛ سیروس محمودی

2.

آموزش انتقادی در مطالعات اجتماعی

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 17-26
محمود محمدی

3.

اثربخشی برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر عمق دانش بر سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان در درس علوم تجربی

دوره 8، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 27-49
میثم کرمی؛ زهره کرمی

4.

ادغام آموزش محیط‌زیست در برنامه درسی: عناصر عملی برآمده از تجارب و پژوهش‌های آموزشی

دوره 4، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 63-74
صدیقه یاسمی؛ محسن زارعی؛ نورمحمد رضایی

5.

ارائه الگوی برنامه درسی برای پرورش هویت خودشرح حال نگاری دانش آموزان

دوره 12، شماره 4، دی 1402، صفحه 585-606
محمد رضا یوسف زاده چوسری؛ صدیقه کاظم پور

6.

ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی

دوره 1، شماره 1، مرداد 1400، صفحه 8-20
الهه قاسمپور خوشرودی

7.

ارائه الگویی برای توسعه جو رشددهنده در کلاس تربیت بدنی بر اساس تئوری مولتی گرندد

دوره 13، شماره 4، اسفند 1403، صفحه 281-298
محسن وحدانی؛ مرضیه رضوانی؛ حمیدرضا میرصفیان؛ نجمه رضاسلطانی

8.

ارائه چارچوبی مفهومی برای طراحی برنامه درسی مبتنی بر آینده

دوره 6، شماره 4، بهمن 1403، صفحه 29-52
زهره کرمی

9.

ارزیابی فرایند تدوین سند تحول برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران

دوره 1، شماره 1، دی 1401
سورنا مهرگان؛ حمید فرهادی راد

10.

ارزیابی کارایی درونی برنامه درسی دوره کارشناسی آموزش ریاضی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان

دوره 4، شماره 11، شهریور 1397، صفحه 21-30
عباس اناری نژاد؛ محمدجواد دژکوهی

11.

ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته آموزش زیست شناسی دوره ی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان از نگاه دانشجومعلمان

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 15-32
زهرا زارع؛ ژیلا حسنی فر؛ پرویز انصاری راد

12.

از کوچه ی بیگانگی تا پله ی هویت، مطالعات تطبیقی جایگاه هویت فرهنگی و رفتار اجتماعی در برنامه ی درسی ایران و ژاپن

دوره 6، شماره 3، مهر 1403، صفحه 1-17
اعظم عظیمی؛ مجتبی گودرزی؛ محسن رحمتی

13.

اصول نیازسنجی در برنامه درسی مطلوب در آموزش شیمی

دوره 6، شماره 3، مهر 1403، صفحه 64-84
زکیه اکرمی

14.

اقدام پژوهی، راهبردی برای توسعه حرفه‌ای معلمان فکور

دوره 1398، شماره 10، فروردین 1398، صفحه 24-44
حسین حسنی

15.

اولویت بندی اهداف برنامه درسی آموزش از راه دوراضطراری

دوره 3، شماره 1، شهریور 1402، صفحه 22-37
محمدحسین زارعی

16.

بازخوانی رابطه نظر و عمل بر مبنای دیدگاه های شواب و آرنت به منظور ارائه الگوی تربیت معلم فکور عمل‌ورز

دوره 10، شماره 17، فروردین 1403، صفحه 265-279
رضا جارچی؛ اکبر رهنما؛ مهدی سبحانی نژاد؛ رمضان برخورداری

17.

بازشناسی مؤلفه‌های راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزش‌وپرورش بر مبنای فلسفة هستی‌گرا

دوره 10، شماره 17، فروردین 1403، صفحه 242-221
مکرمه شعبان پور؛ میمنت عابدینی بلترک؛ حجت صفار حیدری

18.

بررسی ابعاد و ویژگی‌های برنامه درسی بومی برای دانش آموزان دوره ابتدایی در مناطق دارای خرده فرهنگ

دوره 1، شماره 1، اسفند 1400، صفحه 27-42
شیوا جلایری لایین

19.

بررسی ارتباط بین ابعاد برنامه درسی پنهان و پرورش هویت ملی و روحیه میهن‌پرستی دانش‌آموزان شهر اصفهان

دوره 8، شماره 14، بهمن 1401، صفحه 140-121
ستاره موسوی

20.

بررسی برنامه درسی اجرایی آزمایشگاه های شیمی آلی(۱) از دیدگاه شیمی سبز

دوره 3، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 5-18
زهرا احمدآبادی؛ علی موحدفر؛ علی رجبلو

21.

بررسی برنامه درسی تربیّت معلّم زبان انگلیسی در دانشگاه فرهنگیان از منظر میزان انطباق با نیازهای حرفه‏ ای دانشجومعلّمان

دوره 3، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 37-59
مهدی کرمی

22.

بررسی برنامه ‏درسی کارورزی با رویکرد تربیت معلم فکور از منظر اساتید دانشگاه فرهنگیان

دوره 3، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 37-9
آمنه احمدی؛ نگار الهامیان

23.

بررسی پژوهش‌های مرتبط باسواد مالی در برنامه درسی مدارس ایران با رویکرد فراتحلیل کیفی

دوره 9، شماره 34، شهریور 1402، صفحه 63-71
محمود میرزاده کوهشاهی؛ عبد الحمید آسمان دره؛ نعیمه میرزاده

24.

بررسی تجربیاتِ دانشجویان رشته آموزش جغرافیا از برنامه درسی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان

دوره 4، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 95-110
محمود محمدی

25.

بررسی تطبیقی آموزش و پرورش در دو مکتب طبیعت گرایی و اسلام؛ ویژگی ها و عناصر برنامه درسی

دوره 1، شماره 3، آذر 1394، صفحه 77-100
مهدی امیری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب