تعداد نشریات | 31 |
تعداد شمارهها | 288 |
تعداد مقالات | 2,092 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,635,384 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,141,757 |
1. | اثبات در ریاضی مدرسه ای، چرا؟ | |||
دوره 5، شماره 14، خرداد 1398، صفحه 13-21 | ||||
منصوره موسی پور | ||||
2. | ارزیابی کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی براساس سطوح طبقهبندی سولو | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1400 | ||||
نرگس یافتیان؛ افسانه محبتپناه | ||||
3. | ارزیابی کتاب درسی ریاضی پایه ششم براساس سطوح طبقه بندی سولو | |||
دوره 2، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 15-29 | ||||
افسانه محبت پناه؛ نرگس یافتیان | ||||
4. | استفاده از سازمان دهنده های گرافیگی در آموزش ریاضیات | |||
دوره 4، شماره 11، شهریور 1397، صفحه 1-13 | ||||
ساره حق خواه | ||||
5. | افزایش رغبت دانش آموزان به یادگیری درس ریاضی در پایه پنجم ابتدایی (یک مطالعه اقدام پژوهی) | |||
دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 32-35 | ||||
سید صادق(رحمت) غلامی؛ رحیم شبانی؛ سارا فصدی | ||||
6. | بررسی آموزش تلفیقی مباحث ریاضی در ساعات تربیت بدنی بر یادگیری دانش آموزان (مطالعه موردی: پایه ششم) | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1400 | ||||
محمدباقر فرقانی اوزرودی؛ علی اکبر رئیس پور؛ مهدی خدادادی | ||||
7. | بررسی تاثیر آموزش تلفیقی مباحث ریاضی در ساعات تربیت بدنی بر یادگیری دانش آموزان | |||
دوره 1، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 67-79 | ||||
محمد باقر فرقانی اوزرودی؛ علی اکبر رئیس پور؛ مهدی خدادادی | ||||
8. | بررسی و مقایسه عملکرد دانشآموزان دختر و پسر پایه چهارم در حل مسائل کلامی ریاضی براساس مدل نیومن | |||
دوره 9، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 129-158 | ||||
نرگس یافتیان؛ سیده سمیه اسدنژاد پروج | ||||
9. | تأثیر بازیهای آموزش تخیلی در انگیزش تحصیلی و میزان پیشرفت درسی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه چهارم ابتدائی ناحیه سه شهر کرمانشاه | |||
دوره 5، شماره 17، خرداد 1398، صفحه 27-55 | ||||
فرانک موسوی؛ شهلا محبی | ||||
10. | تأثیر بکارگیری اپلیکیشنهای هوشمند آموزش ریاضی، بر مهارت حل مسأله و گرایش اجتناب-حل مسأله دانشجویان | |||
دوره 2، شماره 8، اسفند 1395، صفحه 111-128 | ||||
جواد حاتمی؛ نرگس ساعدی؛ عباس تقی زاده | ||||
11. | تحلیل ابعاد اجتماعی دانش محتوای آموزشی در آموزش ریاضی | |||
دوره 10، شماره 3، آبان 1400، صفحه 67-92 | ||||
وحید نقدی دورباطی | ||||
12. | تحلیل کمّی مجلّات علمی فارسیزبان منتخب متخصّصان آموزش ریاضی از سال 1372 الی 1396 | |||
دوره 1، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 81-94 | ||||
یونس کریمی فردین پور | ||||
13. | چراییهای مفهوم حد و کاربرد آن | |||
دوره 6، شماره 19، شهریور 1399، صفحه 1-9 | ||||
علی ملخاصی | ||||
14. | درآمدی بر ضرورت آموزش" ریاضی فازی" به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و معلمان ابتدایی | |||
دوره 6، شماره 19، شهریور 1399، صفحه 22-29 | ||||
شیوا مفاخری | ||||
15. | مروری بر چند اثبات قضیه مورلی | |||
دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 45-58 | ||||
آرزو حسینی؛ خدیجه مرشدی | ||||
16. | میزان همسویی کتاب ریاضی پایة هشتم با دیدگاه ریاضیات واقعیتمدار | |||
دوره 9، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 193-218 | ||||
نرگس یافتیان؛ فاطمه ملکی | ||||
17. | نقد و بررسی کتاب "ریاضیات برای معلمان(نسخه ی مدرس)" | |||
دوره 4، شماره 12، آذر 1397، صفحه 1-6 | ||||
شیدا اچرش | ||||
18. | نقش آموزش ریاضی پایه ششم با استفاده از تخته هوشمند بر میزان یادگیری، یادداری و شوق یادگیری دانش آموزان | |||
دوره 5، شماره 20، اسفند 1398، صفحه 11-24 | ||||
فرانک موسوی؛ بتول افسری سرداری | ||||
19. | واکاوی چالش های آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی | |||
دوره 2، شماره 3، آذر 1400، صفحه 99-108 | ||||
سید حشمت الله مرتضوی زاده؛ سیده فرناز خالقی نژاد | ||||
20. | واکاوی روشهای تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی | |||
دوره 2، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 73-89 | ||||
طیبه تجری؛ مهوش کریمی؛ نسیمه جر؛ فاطمه دلیجه | ||||
|