آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها288
تعداد مقالات2,092
تعداد مشاهده مقاله3,635,580
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,141,813

1.

طراحی الگوی مربی‌گری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان

صفحه 7-39
ایوب ابراهیمی؛ حسین عباسیان؛ حمیدرضا آراسته؛ حسن رضا زین آبادی

2.

رابطة هوش استراتژیک مدیران با عملکرد شغلی و موفقیت سازمانی کارکنان از دیدگاه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان

صفحه 41-61
یدالله آزادی؛ کامران عیدی پور؛ معصومه بخیت؛ بهاره قائمی

3.

پیش‌بینی خودکنترلی براساس مهارت‌های اجتماعی و رفتاری دانش‌آموزان با نیازهای ویژة ذهنی آموزش‌پذیر دبستان‌های استثنایی شهر تهران

صفحه 61-86
اکرم حافظی

4.

تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر دارای افت تحصیلی

صفحه 87-106
حسنعلی ویسکرمی؛ مجید سلیمانی؛ عباس صنوبر

5.

نقش میانجی‌ توانمندسازی روان‌شناختی در رابطة بین کارآمدی جمعی معلمان و هیجانات تدریس

صفحه 107-129
عزت اله قدم پور؛ مهدی برزگر بفرویی؛ سمیرا قره ویسی

6.

تبیین مدل سوادآموزی زبان‌شناختی دانشجومعلمان رشتة علوم‌تربیتی دانشگاه فرهنگیان براساس دانش ‌زیباشناختی، هوش‌اجتماعی و درک مبتنی بر تحلیل

صفحه 131-154
طیبه تجری؛ محسن مظفری

7.

بررسی تأثیر عدالت سازمانی و اعتماد سازمانی بر نوآوری مدیران مدارس (مورد مطالعه: مدارس یزد)

صفحه 155-179
مهدی افخمی اردکانی؛ ابراهیم رجب پور؛ مجید علیمحمدی اردکانی

8.

ارزیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای دانشجویان آموزش ابتدایی دانشگاه‌های شهرکرمان بارویکرد بهینه کاوی

صفحه 181-209
مرجان همتی؛ بدرالسادات دانشمند؛ مهرانگیز علی نژاد

9.

ساخت و بررسی روایی و پایایی پرسشنامة قابلیت‌ یادگیری ‌سازمانی در دانشگاه فرهنگیان

صفحه 244-211
مهناز شریف الحسینی؛ محمود قربانی؛ الهام فریبرزی

10.

کیفیت زندگی کاری و نقش آن در بی‌تفاوتی سازمانی معلمان ورزش

صفحه 245-260
فرشته کتبی؛ زینب نقی لو؛ مجید نامور

11.

تبعات شکل‌گیری فرهنگ ارزشیابی کاذب در مدارس ابتدایی: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه

صفحه 261-297
مهدی قربانخانی؛ کیوان صالحی؛ علی مقدم زاده

12.

مفهوم‌پردازی فلات تحصیلی و شناسایی عوامل زمینه‌ای مؤثر بر آن

صفحه 299-320
زینب مولوی

13.

تعهد در آموزش عالی از مسیر دوسو‌توانی برند دانشگاه علامه طباطبایی تهران

صفحه 321-338
حسن باقری نیا؛ امین کهیاری حقیقت؛ سید احمد محمدی حسینی

14.

آسیب‌شناسی برنامة معلم پژوهنده در آموزش و پرورش ایران

صفحه 339-366
یحیی صفی خانی؛ حسین عباسیان؛ حمید آراسته؛ بیژن عبدالهی

15.

طراحی راهبردی برنامة درس‌پژوهی در مقطع ابتدایی با روش‌های SWOT و QSPM

صفحه 367-404
حسن شرعیات؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ خدیجه علی آبادی؛ علی دلاور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب