آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها389
تعداد مقالات2,992
تعداد مشاهده مقاله4,257,746
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,648,212

1.

الگوی برنامه درسی تربیت رسانه‌ای دانشجو معلمان بر اساس نظریه داده بنیاد

صفحه 7-38
سمیه گلکاری؛ محسن آیتی؛ محمد علی رستمی نژاد؛ عباس تقی زاده

2.

شاخص های تدریس اثربخش اساتید رشتۀ تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان

صفحه 39-61
لیلا مصلحی؛ فرزانه داوری

3.

بررسی تطبیقی فرایند تألیف کتاب‌های درسی در ایران و چند کشور جهان (کره جنوبی، سنگاپور، ژاپن، ترکیه و آمریکا)

صفحه 69-101
علی سعیدی

4.

تدوین الگوی تلفیقی طراحی یادگیری و واکاوی یادگیری: رویکرد سازنده‌گرا

صفحه 97-120
سیدکاظم بنی هاشم؛ مهدی بدلی؛ خدیجه علی آبادی؛ سعید پورروستایی اردکانی

5.

شناسایی سازوکارهای توسعه و نگهداشت نومعلمان در نظام آموزش و پرورش

صفحه 121-148
علی یاسینی؛ اردشیر شیری؛ حسین کریمی تبار

6.

ساخت و اعتباریابی پرسش نامه رفتارهای مخرب کلاسی

صفحه 149-164
کریم سواری؛ فاطمه فرزادی

7.

طراحی چارچوبی برای شناسایی و دسته‌بندی مؤلفه‌های دانشگاه سبز در دانشگاه فرهنگیان

صفحه 165-193
سیدابراهیم راد؛ علیرضا جباری

8.

شناسایی زمینه‌های همکاری و تعامل آموزشی بین مدارس متوسطه و دانشکده‌های روانشناسی و علوم تربیتی شهر تهران: یافته‌های یک مطالعه کیفی

صفحه 195-220
کتایون میدانی پور؛ عباس عباس پور؛ علی خورسندی طاسکوه؛ صمد برزویان

9.

واکاوی دلالت‌های اسناد بالادستی دانشگاه فرهنگیان بر ویژگی‌های معلم

صفحه 221-246
محسن حلاجی

10.

پیش‌بینی عملکرد مدیران مدارس ابتدایی برحسب مولفه‌های کارکردهای اجرایی مغز

صفحه 247-270
فرشته قائمی؛ سید محمد میرکمالی؛ رضا رستمی؛ کیوان صالحی

11.

ارائة الگویی برای رتبه‌بندی مدارس غیر دولتی با رویکرد ذی‌نفعان و اسناد بالادستی

صفحه 271-298
خدیجه بزرگی نژاد؛ رضا زارعی؛ مژگان امیریان زاده؛ محمد خیّر

12.

تبیین تجربة کاری معلمان مناطق محروم با نقش واسطة ویژگی‌های شغلی

صفحه 299-324
زهرا نیکخواه فرخانی؛ سکینه نعمتی داغیان؛ مرضیه ملامحمد زمانی؛ محمد شیخ زاده

13.

پیش‌بینی انگیزش تحصیلی (اُلگوی MUSIC) دانشجویان آموزش از راه دور بر اساس عوامل بزرگ شخصیتی

صفحه 325-352
حسین ذوالفقاری

14.

بررسی انواع درک‌های دانش‌آموزان دورة متوسطه در مواجهه با شکل هندسی

صفحه 353-387
سیما ربی؛ نسیم اصغری

15.

واکاوی دیدگاه‌ها و عملکرد معلمان در زمینة تکلیف‌دهی به دانش‌آموزان در پایه‌های دورة اول ابتدایی

صفحه 389-418
سید احمد مدنی؛ محمد امینی؛ لیلی کاشانیان

16.

بررسی و مقایسة عملکرد نومعلمان دانش‌آموختة کارشناسی پیوسته و مهارت‌آموز مادة 28 دانشگاه فرهنگیان

صفحه 419-448
منصور دهقان منشادی؛ محمد ابراهیم قادری مقدم؛ رضا ساکی

17.

پیش‌بینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس سبک های دلبستگی و مهارت‌های فراشناختی دانش‌آموزان

صفحه 449-467
افسانه الله وردی زاده؛ شیرین زینالی؛ حسین رستمی

18.

رابطة راهبردهای انضباطی معلمان با حواس‌پرتی از تکلیف و بدرفتاری کلاسی از نظر دانش‌آموزان ابتدایی

صفحه 469-486
فاطمه کارخانه؛ آمنه عالی؛ فاطمه نیکخو

19.

جستاری در ویژگی‌های سقراط در جایگاه معلمی الهام‌بخش

صفحه 487-521
فاطمه رمضانی؛ احسان یاوری؛ محمدحسین حیدری

20.

تدوین الگوی توسعة فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان

صفحه 523-546
مسیح اله بخشی جهرمی؛ اسمعیل کاووسی؛ مجتبی معظمی؛ جعفر حسین پور سعادت ابادی

21.

کارکرد بن‌مایۀ اگزیستانسیالیستی «آزادی» در استعاره‌های مفهومی فارسی یازدهم متوسطه

صفحه 547-575
هادی دهقانی یزدلی؛ محمدرضا پاشایی؛ جواد حیدری

22.

نقش تفکر انتقادی و سرمایه های روان‌شناختی در پیش بینی رضایت شغلی معلمان متأهل شهر تهران

صفحه 577-599
محبوبه موسیوند؛ مریم سلگی

23.

پیش بینی حمایت خود مختاری معلّمان براساس عوامل ‌استرس‌زای شغلی با‎ میا نجی گری راهبرد های مقابله ای

صفحه 601-624
مجتبی ابراهیمی؛ رجبعلی محمدزاده ادملایی؛ جمال صادقی؛ علی اصغر شجاعی

24.

بررسی تطبیقی «ارائة خدمات آموزشی و پرورشی به فرزندان شهدا، جان‌باختگان، جانبازان و رزمندگان» در کشورهای مختلف

صفحه 625-653
محمد حسین کفراشی؛ نرگس حسن مرادی؛ مجتبی معظمی

25.

مقایسۀ اثربخشی رفتار درمانی- شناختی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر بی‌نظمی هیجان افراد مبتلا به پرخوری عصبی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان متوسطة شهر کرمان)

صفحه 655-673
ماریا شرخانزاده؛ محمد حاتمی؛ حسن احدی؛ غلامرضا صرامی

26.

ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس نقش شاهدان قلدری در مدرسه

صفحه 696-675
حسین سوری؛ پروین کدیور؛ حسین حافظی؛ مهدی حسنوند عموزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب