آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات3,003
تعداد مشاهده مقاله4,271,250
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,662,298

1.

طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگی‌های دیداری- فضایی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در درس ریاضی ویژه آموزش‌های مجازی

صفحه 7-35
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ خاطره محمد جعفری؛ سیده وحیده علوی؛ فاطمه میرغفاری؛ راحیل ناصری جهرمی

2.

طراحی و تبیین الگوی برنامه درسی کارورزی تربیت معلم فکور در دانشگاه فرهنگیان

صفحه 37-66
عبدالرضا عرب زاده؛ سید رسول حسینی؛ معصومه اولادیان

3.

پیش‌بینی سازگاری تحصیلی دانشجویان کارشناسی دانشگاه فرهنگیان فارس بر اساس خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی ادراک‌شده

صفحه 67-95
احسان کشت‌ورز کندازی؛ احمدرضا اوجی‌نژاد

4.

تحلیل و بررسی پیامدهای گسترش نفوذ فضای مجازی بر آموزش و یادگیری در وضعیت کرونایی و پساکرونا؛ با رویکرد فراترکیب

صفحه 97-133
هاجر عاشوری نالکیاشری

5.

بررسی نقش میانجی سرزندگی تحصیلی در رابطه بین انگیزش درونی با اشتیاق تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهر زاهدان

صفحه 135-160
الهه شیبک؛ سمانه سلیمی

6.

ارزیابی محتواهای رسمی موجود در شبکۀ شاد از دیدگاه معلمان دورة ابتدایی

صفحه 179-161
مجید کهرازهی؛ ذبیح الله اللهی

7.

بررسی کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی استان ایلام

صفحه 211-181
علی بیرمی پور؛ یوسف عسکری؛ حجت الله درفش

8.

شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های جذب، نگهداشت و توانمندسازی دانشجومعلمان در نظام تربیت معلم کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

صفحه 240-213
حسین قربانیان؛ سید عباس ابراهیمی؛ عظیم الله زارعی؛ اسد حجازی

9.

تحلیل رابطه ساختاری بین ادراک از رهبری دانش‌محور و عملکرد نوآورانه با نقش میانجی عملکردهای مدیریت دانش معلمان مدارس ابتدایی شهر اصفهان

صفحه 266-241
محمد علی نادی؛ زهرا حق شناس؛ الهام خورسندی

10.

مطالعۀ پدیدارشناسانۀ تجارب کسب‌شدۀ دانشجومعلمان از برنامۀ درسی روایت‌پژوهی

صفحه 308-267
فرهاد سراجی؛ زهره کرمی

11.

ارزیابی کیفیت مؤلفه‌های طرح هدایت تحصیلی نوین براساس مدل کانو

صفحه 358-309
داود طهماسب زاده شیخلار؛ الهه جعفری؛ رضا میرعرب رضی

12.

ارزیابی کتابخانه‌های دانشگاه فرهنگیان بر اساس استانداردهای کتابخانه‌های دانشگاهی ایران

صفحه 384-359
زهرا اسفیجانیان؛ مهدی محمدی؛ جعفر عباداله عموقین؛ سیدحسین افتخار افضلی

13.

مدل ساختاری توسعة فردی معلمان مدارس استثنایی (مورد: استان همدان)

صفحه 404-385
پروین قربانیان؛ علی تقی پور ظهیر؛ افسانه زمانی مقدم؛ محمد رضا اردلان

14.

واکاوی چالش‌ها و موانع فرایند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان دورة اول متوسطه

صفحه 435-405
ندا رضوی زاده؛ سمیه ورشوی

15.

طراحی الگوی جامع نقش‌های پرورشی معلمان برای دورة ابتدایی و اعتباریابی آن از دیدگاه متخصصان

صفحه 478-437
آرزو احمدآبادی؛ حمیدرضا آراسته؛ عبدالرحیم نوه ابراهیم؛ حسین عباسیان

16.

طراحی مدل حمایت حرفه‌ای از نومعلمان: یک مطالعة ترکیبی

صفحه 510-479
احسان زارعی؛ حسین زینلی پور؛ نعمت الله موسی پور؛ عبدالوهاب سماوی

17.

تأثیر آموزش هوش اخلاقی بر سرمایه روان‌شناختی، سرمایه اجتماعی و نوع‌دوستی دانشجومعلمان پسر دانشگاه فرهنگیان

صفحه 537-511
حسنعلی ویسکرمی؛ جهانگیر کلانتر؛ لیلا حیدریانی

18.

بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر اثربخشی تصمیم‌گیری در سازمان‌های دولتی با نقش تعدیلگر سیستم‌های عملکرد بالا (مورد مطالعه: سازمان اداری و استخدامی کشور)

صفحه 566-539
رؤیا احمدآبادی؛ رزا بداق

19.

راهکارهای بهبود اثربخشی روش تدریس ورزش در مدارس استان کرمانشاه و ارائة الگوی مطلوب

صفحه 592-567
سمیه نادری؛ شهاب بهرامی؛ محسن اسمعیلی

20.

مطالعة رابطة باورهای معرفت‌شناختی و سبک‌های یادگیری با نگرش دانشجویان نسبت به آموزش الکترونیکی

صفحه 615-593
مریم شیربیگی؛ محمد رضا سرمدی؛ علی مرادی

21.

شناسایی عوامل مؤثر بر اثربخشی راهبران آموزشی و تربیتی از دیدگاه معلمان چندپایه استان گیلان

صفحه 642-617
افشین عابدی نیا؛ عادل زاهد بابلان؛ مهدی معینی کیا؛ تقی اکبری

22.

طراحی الگوی مشغولیت تحصیلی: اعتباریابی به روش ترکیبی

صفحه 664-643
فهیمه حسنی؛ فریبرز درتاج؛ فریبرز باقری؛ ابوطالب سعادتی شامیر

23.

انطباق برنامة ‌درسی تربیت‌ بدنی قصدشده، اجراشده و کسب‌شده در پایة پنجم ابتدایی بیرجند

صفحه 688-665
محمد باقر باقری مجد؛ محسن آیتی؛ محمد اکبری بورنگ

24.

مضامین مغفول در برنامة درسی اجراشده از نگاه اساتید با تأکید بر روش آمیخته

صفحه 718-689
زهرا اکبرزاده؛ وحید فلاح؛ سیده عصمت رسولی

25.

طراحی و تبیین الگوی برنامة درسی تربیت زیبایی‌شناسی در دانشگاه فرهنگیان

صفحه 742-719
اکبر پرویزی؛ سیدصادق زمانی؛ مرزبان ادیب منش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب