آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها387
تعداد مقالات2,952
تعداد مشاهده مقاله4,230,941
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,618,115

1.

اثربخشی محتوای تکمیلی مجلات رشد بر بهبود یادگیری فارسی دانش‌آموزان در پساکرونا

دوره 5، شماره 10، اسفند 1402، صفحه 55-68
حسن ضابط؛ فاطمه قاسمی درح

2.

ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97

دوره 2، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 10-21
سمیرا خضری؛ مریم سامری

3.

ارائۀ الگوی اخلاق حرفه‌ای برای معلمان مدارس ابتدایی: مطالعۀ موردی معلمان مدارس ابتدایی پسرانۀ دولتی در شهر تهران

دوره 5، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 9-30
سید محمد میرکمالی؛ مجتبی حاج خزیمه

4.

ارزیابی کارایی پوشه‌‌‌کار‌ در نظام ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان در مدارس ابتدایی شهر تبریز

دوره 3، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 15-32
داود طهماسب زاده شیخلار؛ رضا عباسی؛ کرامت اسمی

5.

ارزیابی مدیریت کلاس های درس چندپایه مدارس ابتدایی از دیدگاه راهبران آموزشی

دوره 1399، شماره 13، اسفند 1399، صفحه 2-18
سیدمحمد سیدکلان؛ عبدالحسین حیدری

6.

امکان‌سنجی بومی‌سازی و موقعیتی‌سازی برنامه درسی در مدارس ابتدایی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 65-90
محسن حاجی تبار فیروزجایی؛ صمد جام‌گوهری؛ رضا میرعرب رضی

7.

بررسی تأثیر محیط آموزشی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان مدارس ابتدایی(مطالعه موردی شهر سوق)

دوره 5، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 126-142
سلمان آخش؛ محمد باقر خوبی نژاد؛ سده آسیه مسعودی

8.

بررسی تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر برند مدارس (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام مدارس ابتدایی شهر اصفهان)

دوره 1400، شماره 14، فروردین 1400، صفحه 22-42
شهلا ذهبیون؛ فاطمه مرادی؛ اسماعیل توسلی

9.

بررسی رابطه بین رهبری زهراگین مدیران وسکوت سازمانی معلمان با میانجی گری فرهنگ سازمانی مدارس ابتدایی شهر خرم آباد

دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 28-42
سعیده میرزایی فتح آباد؛ سعید فرحبخش

10.

بررسی راهبردهای تدریس اثربخش در کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران

دوره 2، شماره 3، آذر 1401
نیما خادمی؛ فاطمه امیراحمدی؛ حسین معجونی

11.

تبعات شکل‌گیری فرهنگ ارزشیابی کاذب در مدارس ابتدایی: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه

دوره 10، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 261-297
مهدی قربانخانی؛ کیوان صالحی؛ علی مقدم زاده

12.

تلفیق هنر با آموزش علوم تجربی در دوره ابتدایی؛ با رویکرد ارزشیابی

دوره 1، شماره 1، اسفند 1400، صفحه 70-83
سیدمحمد سیدکلان؛ رزا حسین زاده

13.

شناسایی، طراحی و آزمون الگوی پیشایندهای جامعه یادگیرنده حرفه‌ای در مدارس ابتدایی: یک پژوهش آمیخته

دوره 1، شماره 3، مهر 1396، صفحه 73-104
جمال حاتمیان؛ حسن رضا زین آبادی؛ بیژن عبداللهی؛ حسین عباسیان

14.

شناسایی عوامل مؤثر بر اثربخشی راهبران آموزشی و تربیتی از دیدگاه معلمان چندپایه استان گیلان

دوره 11، شماره 3، آبان 1401، صفحه 642-617
افشین عابدی نیا؛ عادل زاهد بابلان؛ مهدی معینی کیا؛ تقی اکبری

15.

ضرورت تحول در آموزش علوم در ایران

دوره 1، شماره 3، آذر 1398، صفحه 1-4
مسعود سعادتی

16.

طراحی الگوی رشد مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان مدارس ابتدایی بر اساس نظریة داده‌بنیاد

دوره 12، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 478-451
منصور دهقان منشادی؛ راضیه بابری؛ حمیده همتی

17.

مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران

دوره 1، شماره 2، اسفند 1400
نیما خادمی؛ مهسا تقی پور؛ ابراهیم محمدجانی

18.

نقش ابعاد رهبری تحول‌گرای مدیران مدارس در یادگیری سازمانی مدرسه

دوره 6، شماره 3، آذر 1400، صفحه 55-70
سیروس قنبری؛ جمال عبدالملکی؛ سالار عبدالملکی؛ پروانه حیدری؛ اوسط عبدالملکی

19.

واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های آموزش عملگرا در درس علوم تجربی مقطع ابتدایی

دوره 9، شماره 15، خرداد 1402، صفحه 288-269
دنیا درویشی؛ سودابه مصطفوی؛ وحید دوستی؛ فرانک موسوی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب