تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 387 |
تعداد مقالات | 2,952 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,230,941 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,618,115 |
1. | اثربخشی محتوای تکمیلی مجلات رشد بر بهبود یادگیری فارسی دانشآموزان در پساکرونا | |||
دوره 5، شماره 10، اسفند 1402، صفحه 55-68 | ||||
حسن ضابط؛ فاطمه قاسمی درح | ||||
2. | ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانشآموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97 | |||
دوره 2، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 10-21 | ||||
سمیرا خضری؛ مریم سامری | ||||
3. | ارائۀ الگوی اخلاق حرفهای برای معلمان مدارس ابتدایی: مطالعۀ موردی معلمان مدارس ابتدایی پسرانۀ دولتی در شهر تهران | |||
دوره 5، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 9-30 | ||||
سید محمد میرکمالی؛ مجتبی حاج خزیمه | ||||
4. | ارزیابی کارایی پوشهکار در نظام ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان در مدارس ابتدایی شهر تبریز | |||
دوره 3، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 15-32 | ||||
داود طهماسب زاده شیخلار؛ رضا عباسی؛ کرامت اسمی | ||||
5. | ارزیابی مدیریت کلاس های درس چندپایه مدارس ابتدایی از دیدگاه راهبران آموزشی | |||
دوره 1399، شماره 13، اسفند 1399، صفحه 2-18 | ||||
سیدمحمد سیدکلان؛ عبدالحسین حیدری | ||||
6. | امکانسنجی بومیسازی و موقعیتیسازی برنامه درسی در مدارس ابتدایی | |||
دوره 9، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 65-90 | ||||
محسن حاجی تبار فیروزجایی؛ صمد جامگوهری؛ رضا میرعرب رضی | ||||
7. | بررسی تأثیر محیط آموزشی بر میزان یادگیری دانشآموزان مدارس ابتدایی(مطالعه موردی شهر سوق) | |||
دوره 5، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 126-142 | ||||
سلمان آخش؛ محمد باقر خوبی نژاد؛ سده آسیه مسعودی | ||||
8. | بررسی تاثیر رسانههای اجتماعی بر برند مدارس (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام مدارس ابتدایی شهر اصفهان) | |||
دوره 1400، شماره 14، فروردین 1400، صفحه 22-42 | ||||
شهلا ذهبیون؛ فاطمه مرادی؛ اسماعیل توسلی | ||||
9. | بررسی رابطه بین رهبری زهراگین مدیران وسکوت سازمانی معلمان با میانجی گری فرهنگ سازمانی مدارس ابتدایی شهر خرم آباد | |||
دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 28-42 | ||||
سعیده میرزایی فتح آباد؛ سعید فرحبخش | ||||
10. | بررسی راهبردهای تدریس اثربخش در کلاسهای چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران | |||
دوره 2، شماره 3، آذر 1401 | ||||
نیما خادمی؛ فاطمه امیراحمدی؛ حسین معجونی | ||||
11. | تبعات شکلگیری فرهنگ ارزشیابی کاذب در مدارس ابتدایی: مطالعهای پدیدارشناسانه | |||
دوره 10، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 261-297 | ||||
مهدی قربانخانی؛ کیوان صالحی؛ علی مقدم زاده | ||||
12. | تلفیق هنر با آموزش علوم تجربی در دوره ابتدایی؛ با رویکرد ارزشیابی | |||
دوره 1، شماره 1، اسفند 1400، صفحه 70-83 | ||||
سیدمحمد سیدکلان؛ رزا حسین زاده | ||||
13. | شناسایی، طراحی و آزمون الگوی پیشایندهای جامعه یادگیرنده حرفهای در مدارس ابتدایی: یک پژوهش آمیخته | |||
دوره 1، شماره 3، مهر 1396، صفحه 73-104 | ||||
جمال حاتمیان؛ حسن رضا زین آبادی؛ بیژن عبداللهی؛ حسین عباسیان | ||||
14. | شناسایی عوامل مؤثر بر اثربخشی راهبران آموزشی و تربیتی از دیدگاه معلمان چندپایه استان گیلان | |||
دوره 11، شماره 3، آبان 1401، صفحه 642-617 | ||||
افشین عابدی نیا؛ عادل زاهد بابلان؛ مهدی معینی کیا؛ تقی اکبری | ||||
15. | ضرورت تحول در آموزش علوم در ایران | |||
دوره 1، شماره 3، آذر 1398، صفحه 1-4 | ||||
مسعود سعادتی | ||||
16. | طراحی الگوی رشد مسئولیتپذیری دانشآموزان مدارس ابتدایی بر اساس نظریة دادهبنیاد | |||
دوره 12، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 478-451 | ||||
منصور دهقان منشادی؛ راضیه بابری؛ حمیده همتی | ||||
17. | مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاسهای چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران | |||
دوره 1، شماره 2، اسفند 1400 | ||||
نیما خادمی؛ مهسا تقی پور؛ ابراهیم محمدجانی | ||||
18. | نقش ابعاد رهبری تحولگرای مدیران مدارس در یادگیری سازمانی مدرسه | |||
دوره 6، شماره 3، آذر 1400، صفحه 55-70 | ||||
سیروس قنبری؛ جمال عبدالملکی؛ سالار عبدالملکی؛ پروانه حیدری؛ اوسط عبدالملکی | ||||
19. | واکاوی ابعاد و مؤلفههای آموزش عملگرا در درس علوم تجربی مقطع ابتدایی | |||
دوره 9، شماره 15، خرداد 1402، صفحه 288-269 | ||||
دنیا درویشی؛ سودابه مصطفوی؛ وحید دوستی؛ فرانک موسوی | ||||
|