آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها208
تعداد مقالات1,452
تعداد مشاهده مقاله1,002,866
تعداد دریافت فایل اصل مقاله850,045

1.

ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97

دوره 2، شماره 4، پاییز و زمستان 1399، صفحه 10-21
سمیرا خضری؛ مریم سامری

2.

ارائۀ الگوی اخلاق حرفه‌ای برای معلمان مدارس ابتدایی: مطالعۀ موردی معلمان مدارس ابتدایی پسرانۀ دولتی در شهر تهران

دوره 5، شماره 1، بهار و تابستان 1395، صفحه 9-30
سید محمد میرکمالی؛ مجتبی حاج خزیمه

3.

ارزیابی کارایی پوشه‌‌‌کار‌ در نظام ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان در مدارس ابتدایی شهر تبریز

دوره 3، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 15-32
داود طهماسب زاده شیخلار؛ رضا عباسی؛ کرامت اسمی

4.

ارزیابی مدیریت کلاس های درس چندپایه مدارس ابتدایی از دیدگاه راهبران آموزشی

دوره 1399، شماره 13، پاییز و زمستان 1399، صفحه 2-18
سیدمحمد سیدکلان؛ عبدالحسین حیدری

5.

امکان‌سنجی بومی‌سازی و موقعیتی‌سازی برنامه درسی در مدارس ابتدایی

دوره 9، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 65-90
محسن حاجی تبار فیروزجایی؛ صمد جام‌گوهری؛ رضا میرعرب رضی

6.

بررسی رابطه بین رهبری زهراگین مدیران وسکوت سازمانی معلمان با میانجی گری فرهنگ سازمانی مدارس ابتدایی شهر خرم آباد

دوره 1، شماره 2، پاییز و زمستان 1398، صفحه 28-42
سعیده میرزایی فتح آباد؛ سعید فرحبخش

7.

تبعات شکل‌گیری فرهنگ ارزشیابی کاذب در مدارس ابتدایی: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه

دوره 10، شماره 2، تابستان 1400
مهدی قربانخانی؛ کیوان صالحی؛ علی مقدم زاده

8.

شناسایی، طراحی و آزمون الگوی پیشایندهای جامعه یادگیرنده حرفه‌ای در مدارس ابتدایی: یک پژوهش آمیخته

دوره 1، شماره 3، پاییز و زمستان 1396، صفحه 73-104
جمال حاتمیان؛ حسن رضا زین آبادی؛ بیژن عبداللهی؛ حسین عباسیان

9.

ضرورت تحول در آموزش علوم در ایران

دوره 1، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 1-4
مسعود سعادتی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.