آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها258
تعداد مقالات1,847
تعداد مشاهده مقاله2,552,016
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,015,184

1.

آموزش انتقادی در مطالعات اجتماعی

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 17-26
محمود محمدی

2.

ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی

دوره 1، شماره 1، مرداد 1400، صفحه 8-20
الهه قاسمپور خوشرودی

3.

ارزیابی کارایی درونی برنامه درسی دوره کارشناسی آموزش ریاضی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان

دوره 4، شماره 11، شهریور 1397، صفحه 21-30
عباس اناری نژاد؛ محمدجواد دژکوهی

4.

ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته آموزش زیست شناسی دوره ی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان از نگاه دانشجومعلمان

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 15-32
زهرا زارع؛ ژیلا حسنی فر؛ پرویز انصاری راد

5.

اقدام پژوهی، راهبردی برای توسعه حرفه‌ای معلمان فکور

دوره 1398، شماره 10، فروردین 1398، صفحه 24-44
حسین حسنی

6.

بررسی برنامه درسی اجرایی آزمایشگاه های شیمی آلی(۱) از دیدگاه شیمی سبز

دوره 3، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 5-18
زهرا احمدآبادی؛ علی موحدفر؛ علی رجبلو

7.

بررسی برنامه درسی تربیّت معلّم زبان انگلیسی در دانشگاه فرهنگیان از منظر میزان انطباق با نیازهای حرفه‏ ای دانشجومعلّمان

دوره 3، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 37-59
مهدی کرمی

8.

بررسی برنامه ‏درسی کارورزی با رویکرد تربیت معلم فکور از منظر اساتید دانشگاه فرهنگیان

دوره 3، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 37-9
آمنه احمدی؛ نگار الهامیان

9.

بررسی تطبیقی آموزش و پرورش در دو مکتب طبیعت گرایی و اسلام؛ ویژگی ها و عناصر برنامه درسی

دوره 1، شماره 3، آذر 1394، صفحه 77-100
مهدی امیری

10.

بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با گسست نسل‌ها از منظر مدیران، دبیران و مشاوران در مدارس متوسطه پسرانه

دوره 1397، شماره 9، مهر 1397، صفحه 40-62
رضا رحمانی

11.

بررسی معرفت شناسی تاریخ دینی و برنامه درسی؛ مطالعه کیفی

دوره 2، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 52-69

12.

بررسی میزان تاب آوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان و آموزش تاب آوری در برنامه درسی

دوره 5، شماره 7، شهریور 1398، صفحه 75-94
افسانه کلباسی؛ شهلا ذهبیون

13.

بررسی میزان توجّه کتب مطالعات اجتماعی به تربیت شهروندان مطلوب در ایران

دوره 3، شماره 2، تیر 1400، صفحه 83-106
جواد حاجی علی زاده؛ فرامرز کریم زاده

14.

بررسی میزان کاربست مولفه های نظریه انسان گرایی توسط معلمان ابتدایی شهرستان بابل

دوره 1، شماره 3، آذر 1394، صفحه 21-35
هادی مصلح امیردهی؛ سیدعلی سیادت

15.

بررسی نظام تربیت معلم در فنلاند با تاکید بر دانشگاه تربیت معلم حرفه ای جمک

دوره 1399، شماره 12، شهریور 1399، صفحه 42-61
شراره سادات سرسرابی

16.

بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه درسی جدید رشته آموزش زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان درمقایسه با برنامه قبلی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 5-14
سید مهدی رجائی

17.

تبیین ماهیت سطوح تصمیم گیری در آزادسازی برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه تلفیقی

دوره 7، شماره 25، خرداد 1400، صفحه 61-85
رضا معصومی نژاد؛ اسکندر فتحی آذر؛ فیروز محمودی؛ یوسف ادیب

18.

تبیین مدل علّی تأثیر باورهای خودکارآمدی معلّمان بر نگرانی های آنان در خصوص اجرای اصلاحات برنامه درسی آموزش ریاضی در حوزه حل مسئله

دوره 2، شماره 7، آذر 1395، صفحه 63-82
مهران عزیزی محمودآباد؛ محمد رضا فدایی

19.

تحلیل محتوای کتاب نهج‌البلاغه از منظر پرورش مهارت‌های مدیریتی: کاربردی در برنامه درسی تربیت معلم

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 تیر 1401
طیبه تجری؛ سارا اسپو؛ سرور اسپو

20.

تحلیل محتوای کتاب های ریاضی دوره اول و دوم متوسطه بر اساس رویکرد مدل‌سازی

دوره 1، شماره 1، آذر 1399، صفحه 29-44
ابوالفضل رفیع پور؛ ریحانه مولایی

21.

تحلیل مهارت نگارش در نومعلمان رشته زبان و ادبیات فارسی مطالعه موردی: برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان

دوره 5، شماره 3، آذر 1399، صفحه 31-49
زهرا کرمی؛ ژیلا ده بزرگی؛ خدیجه صفرنواده

22.

تحلیلی بر مقالات آموزش تاریخ در آموزش و پروش ایران (مطالعه‌ی مروری)

دوره 2، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 68-95
امیر کریمی

23.

تدوین راهبردهای برنامه درسی چندفرهنگی‌‌ تربیت‌معلم ایران بر اساس تجارب کشورهای استرالیا، کانادا، مالزی و هندوستان

دوره 1، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 127-146
علیرضا صادقی؛ حسن نجفی

24.

تربیت مکتبخانه ای در ایران دوره قاجار

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 35-60
محمود محمدی

25.

جایگاه تاریخ و فلسفه علم در تربیت معلم فکور علوم

دوره 2، شماره 4، آذر 1395، صفحه 3-24
شهریار غفاری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.