آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها271
تعداد مقالات1,929
تعداد مشاهده مقاله3,510,892
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,048,579

1.

ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی

دوره 1، شماره 1، مرداد 1400، صفحه 8-20
الهه قاسمپور خوشرودی

2.

بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری در درس تاریخ بر مهارتهای فراشناختی دانش آموزان

دوره 1، شماره 3، مهر 1399، صفحه 7-32

3.

بررسی تأثیر ساختار جدید کتاب زیست‌شناسی دهم بر عملکرد آموزشی دبیران

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 57-70
علیرضا ثواب کار؛ لطف الله مهدوی؛ فائزه قدوسی

4.

بررسی تدریس و یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی در آموزش زیست شناسی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 29-40
افروز فرخی؛ علی نجفی

5.

بررسی جنبه‌های روانشناختی (انگیزه پیشرفت، خلاقیت) اثر بخشی روش‌های نوین تدریس در آموزش عالی ایران

دوره 2، شماره 4، دی 1392، صفحه 9-31
مریم رحیمی مند؛ عباس عباس پور

6.

بررسی روش‌های تدریس فعال در آموزش مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه

دوره 3، شماره 2، تیر 1400، صفحه 29-58
فاطمه عادل خواه؛ فائزه شمس‌الدین؛ شهناز زرین خط

7.

بررسی میزان اثربخشی روش تدریس فعال بر خلاقیت و عزت نفس دانش آموزان درس هنر

دوره 4، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 15-28
سهیلا حسین پور؛ پریسا جلالی

8.

بررسی میزان تاثیر چند عامل (علاقه، وسایل آموزشی، روش تدریس) بر یادگیری هندسه

دوره 2، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 47-55
بهروز فدایی؛ هوگر قهرمانی

9.

بررسی ویژگی‌های روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی

دوره 1، شماره 2، تیر 1401، صفحه 66-83
رضا معصومی نژاد؛ سارا کاشانیان؛ مهسا محمودی؛ اسما صادقلو

10.

تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم

دوره 3، شماره 4، دی 1393، صفحه 81-98
مرتضی سمیعی زفرقندی

11.

تاریخ را در یک صفحه تدریس کنیم

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 38-46

12.

تدریس مفهومی فیزیک همراه با مهارت‌های زندگی و معرفت دینی

دوره 6، شماره 18، خرداد 1399، صفحه 31-37
الهه ناموری؛ بهروز جلیلیان؛ صفیه رضایی

13.

چالش‌های معلمان دوره‌ ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 73-88
محسن ایزدی بیدانی؛ محمدحسن عباسپور اپورواری؛ عارفه اسمعیلی

14.

روش تدریس تفکر جانبی در برنامه درسی دوره ابتدایی

دوره 1، شماره 1، اسفند 1400، صفحه 84-96
حسین عباسی

15.

سنجش میزان علاقه‌مندی دانش‌آموزان متوسطۀ دوم نسبت به درس تاریخ معاصر ایران با تأکید بر نقش دبیران

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 47-66

16.

طراحی محتوای آموزشی نوین مبتنی بر شیوه پدیدارنگاری برای مبحث واکنش‌های اکسایش-کاهش

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 5-18
معصومه قلخانی؛ محمدرضا خدارحم

17.

مروری بر روش تدریس پژوهش محور(IBSE) در آموزش زیست شناسی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 77-86
افروز فرخی؛ محمد اکبرپور

18.

معلم ایده پرداز و خلاق؛ ضرورت آموزش زیست شناسی درهزاره ی سوم

دوره 2، شماره 4، مهر 1395، صفحه 47-62
زهرا زارع

19.

مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 63-74
ماهان عطار

20.

مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری و آزمایشگاهی بر عملکرد علوم تجربی ششم ابتدایی

دوره 7، شماره 27، آذر 1400، صفحه 80-89
محمد باردل؛ رامین مطلبی

21.

مقایسۀ روش تدریس مبتنی بر تفکر فعال و روش تدریس سنتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان چابهار

دوره 2، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 44-50
طاهره اسلامی نژاد؛ نسیم سعید



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.