آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها208
تعداد مقالات1,453
تعداد مشاهده مقاله1,003,589
تعداد دریافت فایل اصل مقاله850,660

1.

ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی

دوره 1، شماره 1، بهار و تابستان 1400، صفحه 8-20
الهه قاسمپور خوشرودی

2.

بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری در درس تاریخ بر مهارتهای فراشناختی دانش آموزان

دوره 1، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 7-32

3.

بررسی تأثیر ساختار جدید کتاب زیست‌شناسی دهم بر عملکرد آموزشی دبیران

دوره 1، شماره 4، زمستان 1398، صفحه 57-70
علیرضا ثواب کار؛ لطف الله مهدوی؛ فائزه قدوسی

4.

بررسی تدریس و یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی در آموزش زیست شناسی

دوره 2، شماره 5، بهار 1399، صفحه 29-40
افروز فرخی؛ علی نجفی

5.

بررسی جنبه‌های روانشناختی (انگیزه پیشرفت، خلاقیت) اثر بخشی روش‌های نوین تدریس در آموزش عالی ایران

دوره 2، شماره 4، پاییز و زمستان 1392، صفحه 9-31
مریم رحیمی مند؛ عباس عباس پور

6.

بررسی روش‌های تدریس فعال در آموزش مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه

دوره 3، شماره 2، تابستان 1400، صفحه 29-58
فاطمه عادل خواه؛ فائزه شمس‌الدین؛ شهناز زرین خط

7.

بررسی میزان اثربخشی روش تدریس فعال بر خلاقیت و عزت نفس دانش آموزان درس هنر

دوره 4، شماره 4، زمستان 1398، صفحه 15-28
سهیلا حسین پور؛ پریسا جلالی

8.

تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم

دوره 3، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 81-98
مرتضی سمیعی زفرقندی

9.

تاریخ را در یک صفحه تدریس کنیم

دوره 1، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 38-46

10.

تدریس مفهومی فیزیک همراه با مهارت‌های زندگی و معرفت دینی

دوره 6، شماره 18، بهار 1399، صفحه 31-37
الهه ناموری؛ بهروز جلیلیان؛ صفیه رضایی

11.

چالش‌های معلمان دوره‌ ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی

دوره 2، شماره 2، بهار و تابستان 1395، صفحه 73-88
محسن ایزدی بیدانی؛ محمدحسن عباسپور اپورواری؛ عارفه اسمعیلی

12.

سنجش میزان علاقه‌مندی دانش‌آموزان متوسطۀ دوم نسبت به درس تاریخ معاصر ایران با تأکید بر نقش دبیران

دوره 1، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 47-66

13.

طراحی محتوای آموزشی نوین مبتنی بر شیوه پدیدارنگاری برای مبحث واکنش‌های اکسایش-کاهش

دوره 2، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 5-18
معصومه قلخانی؛ محمدرضا خدارحم

14.

مروری بر روش تدریس پژوهش محور(IBSE) در آموزش زیست شناسی

دوره 2، شماره 6، تابستان 1399، صفحه 77-86
افروز فرخی؛ محمد اکبرپور

15.

معلم ایده پرداز و خلاق؛ ضرورت آموزش زیست شناسی درهزاره ی سوم

دوره 2، شماره 4، پاییز و زمستان 1395، صفحه 47-62
زهرا زارع

16.

مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی

دوره 2، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 63-74
ماهان عطار

17.

مقایسۀ روش تدریس مبتنی بر تفکر فعال و روش تدریس سنتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان چابهار

دوره 2، شماره 4، پاییز و زمستان 1399، صفحه 44-50
طاهره اسلامی نژاد؛ نسیم سعید



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.