آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها466
تعداد مقالات3,582
تعداد مشاهده مقاله5,215,494
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,405,452

1.

اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ 3( ایران و جهان معاصر ) -( یادگیری معنادار )

دوره 4، شماره 4، دی 1402، صفحه 61-72
حیدر امیری

2.

ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی

دوره 1، شماره 1، مرداد 1400، صفحه 8-20
الهه قاسمپور خوشرودی

3.

ارائه مدلی مبتنی بر روش تدریس اکتشافی برای آموزش درس شیمی و مقایسه آن با روش تدریس سخنرانی

دوره 4، شماره 1، آذر 1401، صفحه 1-20
حسین غلامشاهی؛ وحید امانی

4.

بازشناسی مؤلفه‌های راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزش‌وپرورش بر مبنای فلسفة هستی‌گرا

دوره 10، شماره 17، فروردین 1403، صفحه 242-221
مکرمه شعبان پور؛ میمنت عابدینی بلترک؛ حجت صفار حیدری

5.

بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری در درس تاریخ بر مهارت‌های فراشناختی دانش‌آموزان

دوره 3، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 1-28
ستاره موسوی

6.

بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری در درس تاریخ بر مهارتهای فراشناختی دانش آموزان

دوره 1، شماره 3، مهر 1399، صفحه 7-32

7.

بررسی تأثیر ساختار جدید کتاب زیست‌شناسی دهم بر عملکرد آموزشی دبیران

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 57-70
علیرضا ثواب کار؛ لطف الله مهدوی؛ فائزه قدوسی

8.

بررسی تدریس و یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی در آموزش زیست شناسی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 29-40
افروز فرخی؛ علی نجفی

9.

بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن)

دوره 2، شماره 8، مرداد 1402، صفحه 1-21
مجید میرزاخانی؛ مهدیه فاضلی

10.

بررسی جنبه‌های روانشناختی (انگیزه پیشرفت، خلاقیت) اثر بخشی روش‌های نوین تدریس در آموزش عالی ایران

دوره 2، شماره 4، دی 1392، صفحه 9-31
مریم رحیمی مند؛ عباس عباس پور

11.

بررسی روش‌های تدریس فعال در آموزش مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه

دوره 3، شماره 2، تیر 1400، صفحه 29-58
فاطمه عادل خواه؛ فائزه شمس‌الدین؛ شهناز زرین خط

12.

بررسی شیوه‌های آموزش دروس معارف اسلامی در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجو معلمان

دوره 4، شماره 4، دی 1402، صفحه 7-24
کتایون حمیدی زاده

13.

بررسی میزان اثربخشی روش تدریس فعال بر خلاقیت و عزت نفس دانش آموزان درس هنر

دوره 4، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 15-28
سهیلا حسین پور؛ پریسا جلالی

14.

بررسی میزان تاثیر چند عامل (علاقه، وسایل آموزشی، روش تدریس) بر یادگیری هندسه

دوره 2، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 47-55
بهروز فدایی؛ هوگر قهرمانی

15.

بررسی ویژگی‌های روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 66-83
رضا معصومی نژاد؛ سارا کاشانیان؛ مهسا محمودی؛ اسما صادقلو

16.

تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم

دوره 3، شماره 4، دی 1393، صفحه 81-98
مرتضی سمیعی زفرقندی

17.

تأثیر الگوی مدیریّت آموزش در تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشجو معلّمان رشته آموزش ابتدایی: مطالعه آمیخته با رویکرد مثلث‌سازی داده‌ها

دوره 7، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 123-139
پروین سالاری چینه؛ نرجس رستگاری

18.

تأثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر.

دوره 4، شماره 4، دی 1402، صفحه 16-25
بهاره چرخاب؛ فهیمه چرخاب

19.

تاریخ را در یک صفحه تدریس کنیم

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 38-46
مسلم میرزاوند

20.

تدریس مفهومی فیزیک همراه با مهارت‌های زندگی و معرفت دینی

دوره 6، شماره 18، خرداد 1399، صفحه 31-37
الهه ناموری؛ بهروز جلیلیان؛ صفیه رضایی

21.

چالش‌های معلمان دوره‌ ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 73-88
محسن ایزدی بیدانی؛ محمدحسن عباسپور اپورواری؛ عارفه اسمعیلی

22.

راهبردهای تدریس موثر و درست درآموزش علوم تجربی و تاثیر آن بریادگیری دانش آموزان

دوره 4، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 78-100
رضا عبداللهیان بلوچی؛ وحید امانی؛ اسماعیل اولی

23.

راهکارهای بهبود اثربخشی روش تدریس ورزش در مدارس استان کرمانشاه و ارائة الگوی مطلوب

دوره 11، شماره 3، آبان 1401، صفحه 592-567
سمیه نادری؛ شهاب بهرامی؛ محسن اسمعیلی

24.

روش تدریس تفکر جانبی در برنامه درسی دوره ابتدایی

دوره 1، شماره 1، اسفند 1400، صفحه 84-96
حسین عباسی

25.

روش تدریس حل مسئله در فرآیند باددهی – یادگیری مبحث پیوندیونی درس علوم تجربی دوره اول متوسطه

دوره 2، شماره 7، خرداد 1402، صفحه 1-10
زهرا احمدآبادی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب