تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 390 |
تعداد مقالات | 3,013 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,303,455 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,690,080 |
1. | Impacts of the Constructivism Approach on English Learning in Senior Students | |||
دوره 2، شماره 1، خرداد 2023 | ||||
Mansooreh AmiriDoomari | ||||
2. | آسیب شناسی تدریس در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان، والدین و معلّمان مقطع ابتدایی ناحیه دو شهر شیراز | |||
دوره 8، شماره 29، خرداد 1401، صفحه 39-55 | ||||
کورش فاتح نژاد؛ مژگان امیریان زاده | ||||
3. | آسیبشناسی درس هنر از دیدگاه معلمان و دانشآموزان ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان | |||
دوره 4، شماره 13، خرداد 1397، صفحه 23-41 | ||||
خسرو نظری؛ اسد حجازی؛ محمد حسین محبی؛ فرشته صناعی؛ مهدی قاسمی | ||||
4. | آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصههای کودکانه و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانشآموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد | |||
دوره 2، شماره 5، آذر 1401، صفحه 72-83 | ||||
زهرا مهدیان | ||||
5. | آموزش مفاهیم سوره فیل با روش آموزش اکتشافی قصهگویی | |||
دوره 5، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 29-46 | ||||
بی بی زینب حسینی؛ ابوالفضل علیشاهی قلعهجوقی | ||||
6. | اثربخشی آموزش بایبی (5E) بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان | |||
دوره 3، شماره 9، خرداد 1396، صفحه 67-86 | ||||
آرزو مهدی زاده؛ پریوش سادات فیروزآبادی؛ حیدر محمدی؛ اطهر شریفی نجف ابادی؛ فرحان محمدی؛ نعمت منصوری | ||||
7. | اثربخشی آموزش بر اساس تکنیک سکوسازی بر ارتقاء سطح خودکارآمدی در دانش آموزان | |||
دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 69-94 | ||||
یحیی صفری؛ نسرین یوسف پور؛ کیوان عزیزی؛ اسلام محمدی گلینی؛ سودابه رحمانی راد | ||||
8. | اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان | |||
دوره 3، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 9-30 | ||||
زهره مصباح فر؛ محمدشهاب محمدآخوندی؛ علیرضا مصباح فر | ||||
9. | اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر کیفیت تعامل بین معلمان و دانشآموزان دختر متوسطه اول | |||
دوره 13، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 99-111 | ||||
بهبود یاریقلی؛ مریم حلیمی شبستری؛ پروین بهاری | ||||
10. | اثربخشی آموزش کنترل خشم بر میزان تاب آوری، برکیفیت زندگی و کاهش رفتار ناسازگارانه دانش آموزان | |||
دوره 3، شماره 10، شهریور 1396، صفحه 101-122 | ||||
سعید الیاسی؛ مهناز بیژندی؛ قباد بیژندی؛ سمیه عبدالمالکی | ||||
11. | اثربخشی آموزش گروهی شناخت درمانی مبتنی برذهن آگاهی برکاهش افکار خودآیند منفی و بهبود افسردگی دانش آموزان دختر افسرده مراکز شبانه روزی اردبیل | |||
دوره 1395، شماره 5، اسفند 1395، صفحه 48-61 | ||||
فریبا قضایی نیری | ||||
12. | اثربخشی آموزش مبتنی بر موک بر بهزیستی روانشناختی و مهارتهای مطالعۀ دانشآموزان | |||
دوره 12، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 129-107 | ||||
علی تازیک؛ علیرضا بادله؛ عبدالجلال توماج | ||||
13. | اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر خود تنظیمی هیجانی دانش آموزان پسر متوسطه شهر شیراز | |||
دوره 4، شماره 13، خرداد 1397، صفحه 43-52 | ||||
محمد وحیدی؛ وجیهه ابویی مهریزی؛ عبدالرسول قادری؛ آنوشا مهیمنی | ||||
14. | اثربخشی ترسیم نقشههای مفهومی گروهی بر حیطههای یادگیری دانش-آموزان در درسشیمی | |||
دوره 3، شماره 10، شهریور 1396، صفحه 65-80 | ||||
لیلا امیریان؛ تقی زوار | ||||
15. | اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی | |||
دوره 1397، شماره 9، مهر 1397، صفحه 145-165 | ||||
سمانه ایرانی؛ محمد عظیمی | ||||
16. | اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر طرحواره درمانی بر طرح واره های ناسازگاراولیه | |||
دوره 1396، شماره 7، اسفند 1396، صفحه 2-14 | ||||
فاطمه زرین کلاه؛ سهراب صادقی؛ محمدرضا صالحی | ||||
17. | احساس تنهایی و طرحوارههای ناسازگار اولیه در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان | |||
دوره 3، شماره 1، آذر 1399، صفحه 109-125 | ||||
علی عابدی؛ محمدعلی سپهوندی؛ فضل اله میردریکوند | ||||
18. | ادراک معلمان از نقش برنامۀ درسی در بهبود تربیت شهروندی دانشآموزان ابتدایی | |||
دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 27-36 | ||||
محمد علی پور؛ محمد اکبری بورنگ؛ محمد محمودی بورنگ | ||||
19. | ارتباط احساس تنهایی و ترس از ارزیابی منفی اجتماعی با استفادۀ آسیبزا از تلفن همراه در دانشجویان | |||
دوره 10، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 525-541 | ||||
علی عرب؛ طاهره راحت دهمرده | ||||
20. | ارزیابی کارایی درونی برنامه درسی دوره کارشناسی آموزش ریاضی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان | |||
دوره 4، شماره 11، شهریور 1397، صفحه 21-30 | ||||
عباس اناری نژاد؛ محمدجواد دژکوهی | ||||
21. | ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آموزش مجازی مبتنی بر شبکه شاد در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان | |||
دوره 7، شماره 12، دی 1400 | ||||
مریم رجبیان ده زیره؛ فرزانه غریبی؛ مهتاب دربندی؛ حبیبه بشیرنژاد دستجردی | ||||
22. | ارزیابی وضعیت اخلاق حرفه ای تدریس اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در سال1396 | |||
دوره 2، شماره 8، اسفند 1395، صفحه 75-86 | ||||
هوشنگ جدیدی؛ محسن اسماعیلی؛ سیداسمعیل محمدیان نصرآبادی؛ زهره سلطانی راد؛ مسعود عظمی؛ فرید الماسی؛ کیوان عزیزی | ||||
23. | ارزیابی ویژگیهای کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی بهمنظور طراحی و اجرای برنامة کارآفرینی | |||
دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 285-304 | ||||
فاطمه نارنجی ثانی؛ سید رسول حسینی؛ سمیه اسدی؛ احمد کیخا | ||||
24. | انعکاس ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از آیینه نگاه معلمان، والدین و دانشآموزان | |||
دوره 12، شماره 4، دی 1402، صفحه 135-186 | ||||
الهام عظیمی پور؛ مرضیه دهقانی؛ رضوان حکیم زاده | ||||
25. | بازنمایی تجارب زیستة معلمان ابتدایی از تغییرات نظام ارزشیابی و نقش آن در فرایند یاددهی- یادگیری: یک مطالعة پدیدارشناختی | |||
دوره 1، شماره 3، مهر 1396، صفحه 135-163 | ||||
شیوا گوران؛ کیوان صالحی؛ محمد جوادی پور | ||||
|