آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها216
تعداد مقالات1,546
تعداد مشاهده مقاله1,043,637
تعداد دریافت فایل اصل مقاله887,711

1.

بررسی تحلیل محتوای کتاب جدید التألیف علوم تجربی ششم ابتدایی به روش ویلیام رومی درسال تحصیلی 96-1395

دوره 4، شماره 14، بهار 1398، صفحه 11-27
رضا اتابک؛ فاطمه بابارحمتی؛ مرضیه اتابک

2.

بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی

دوره 1395، شماره 2، بهار و تابستان 1395، صفحه 27-44
هادی مصلح امیردهی؛ مهوش خسروی؛ اعظم رسولی

3.

بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب هدیه آسمانی پایه پنجم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی

دوره 5، شماره 17، زمستان 1398، صفحه 28-39
هادی مصلح امیردهی؛ مریم احمدی جویباری

4.

تحلیل فصل کسر کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی براساس چهار الگوی مختلف

دوره 5، شماره 17، پاییز و زمستان 1398، صفحه 55-66
شیدا اچرش

5.

تحلیل محتوای بخش‌های شیمی کتاب‌های علوم تجربی دوره‌ی ابتدایی بر اساس روش ویلیام رومی

دوره 7، شماره 22، بهار 1400، صفحه 21-31
سحر امیری رودباری؛ ابراهیم زارعی کیاسری

6.

تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه نهم با تکنیک ویلیام رومی و طبقه بندی بلوم

دوره 6، شماره 19، تابستان 1399، صفحه 30-39
غلامحسین عسکری رباطی؛ زری خلیلی کلاکی

7.

تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم بر اساس مقوله‌های ویلیام رومی و به روش آنتروپی شانون

دوره 6، شماره 18، بهار 1399، صفحه 59-72
رضا نوری؛ وحید امانی

8.

تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه هفتم با تکنیک ویلیام رومی، عوامل خلاقیت گیلفورد و حیطه شناختی اندرسون

دوره 6، شماره 21، زمستان 1399، صفحه 10-23
غلامحسین عسکری رباطی؛ زری خلیلی کلاکی

9.

تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دهم بر اساس روش ویلیام رومی

دوره 3، شماره 11، پاییز و زمستان 1396، صفحه 83-101
محمدرضا قربانی؛ اعظم غلامی؛ امین داداش زاده

10.

تحلیل محتوای کتاب زیست‌شناسی پایه دهم دوره دوم متوسطه رشته علوم تجربی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی

دوره 1، شماره 1، بهار 1398، صفحه 50-61
میهن اوستا؛ فائزه ایمانی؛ فیروزه علویان

11.

تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی

دوره 2، شماره 1، بهار 1399، صفحه 63-76
امیرحسین سعادتی؛ قدرت عبادی مناس

12.

تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه یازدهم از منظر فعال یا غیرفعال بودن براساس روش ویلیام رومی

دوره 1، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 53-72
نورمحمد براهوئی مقدم

13.

تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی

دوره 2، شماره 3، بهار و تابستان 1395، صفحه 19-28
هادی مصلح امیردهی؛ مژگان قاسمی

14.

تحلیل محتوای مباحث زیستی کتب علوم تجربی پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک ویلیام رومی

دوره 7، شماره 24، پاییز 1400، صفحه 72-83
حاتم احمدی؛ معصومه جلیلیان؛ محمد آبیاری؛ رقیه یاری

15.

تحلیل محتوای مقایسه‌ای تصاویر فصل الکتروشیمی کتاب شیمی پیش دانشگاهی با فصل دوم کتاب شیمی پایه دوازدهم

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 آذر 1400
محمد لهراسبی

16.

تحلیل و مقایسه محتوای مبحث تنفس سلولی در کتاب‌های زیست‌شناسی دوره دوم متوسطه در کشورهای ایران و ترکیه مبتنی بر روش ویلیام رومی

دوره 6، شماره 18، بهار 1399، صفحه 1-12
عاطفه پاییز؛ علی محمودلو؛ حورا سودی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.