آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها465
تعداد مقالات3,583
تعداد مشاهده مقاله5,222,758
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,415,190

1.

آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد.

دوره 2، شماره 8، مرداد 1402، صفحه 30-40
نجوا نوردی فهادانی؛ منصور دهقان منشادی

2.

اثربخشی آموزش به‌شیوه‌ معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه دو یزد

دوره 2، شماره 7، خرداد 1402، صفحه 11-23
مرضیه شفیعی؛ فاطمه اغنیایی

3.

اثربخشی برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر عمق دانش بر سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان در درس علوم تجربی

دوره 8، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 27-49
میثم کرمی؛ زهره کرمی

4.

اثربخشی یادگیری معکوس بر راهبرد‌های فراشناختی یادگیری دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در درس علوم تجربی

دوره 6، شماره 2، تیر 1403، صفحه 68-89
فاطمه رضایی؛ حافظ صاحب یار؛ اکبر ابراهیمی اورنگ

5.

ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97

دوره 2، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 10-21
سمیرا خضری؛ مریم سامری

6.

بررسی بازتاب تصویری آموزه‌های زیست‌محیطی: یک تحلیل محتوای بصری

دوره 1، شماره 4، شهریور 1401، صفحه 13-27
الهه کشاورز؛ فاطمه مشک بید

7.

بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن)

دوره 2، شماره 8، مرداد 1402، صفحه 1-21
مجید میرزاخانی؛ مهدیه فاضلی

8.

بررسی رویکرد درس پژوهی بر تسهیل یادگیری؛ مطالعه موردی : درس «برگی از تاریخ زمین» کتاب علوم تجربی ابتدایی

دوره 1، شماره 1، دی 1401
حمیرا نقدی؛ زهرا رحیم زاده؛ عادل سلیمانی

9.

بررسی ساحت زیستی و بدنی در آموزش مباحث شیمی و فیزیک علوم پایه هشتم و تطابق آن با استانداردهای جهانی

دوره 7، شماره 2، تیر 1404، صفحه 26-47
فیروزه علویان؛ زاهده رسولی رهقی؛ ریحانه ساکی زاده

10.

بررسی کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی براساس تئوری هوش‌های چندگانه

دوره 1، شماره 4، شهریور 1401، صفحه 1-12
الهام منوچهری زاده

11.

بررسی محتوای کتب درسی علوم تجربی دورۀ دوم ابتدایی از منظر مولفه های ابعاد سلامت و محیط زیست

دوره 3، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 19-34
مجید کهرازهی؛ نورمحمد براهوئی مقدم

12.

بررسی و تبیین علوم تجربی و چگونگی آموزش آن در دوره ابتدایی از منظر صورت‌گرایی ارسطو

دوره 3، شماره 5، شهریور 1400، صفحه 51-62
مجتبی پورکریمی هاوشکی

13.

بررسی ومقایسه مولفه های اصلی آموزش محیط زیست در کتاب های درسی علوم تجربی دوره ی ابتدایی

دوره 1398، شماره 10، فروردین 1398، صفحه 129-147
الهام منوچهری زاده

14.

بهره‌گیری از رویکرد تجربی – حسی در فرآیند یادگیری

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 1-13
فیروزه علویان

15.

تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم

دوره 3، شماره 4، دی 1393، صفحه 81-98
مرتضی سمیعی زفرقندی

16.

تاثیر استراتژی‌های یاددهی-یادگیری مغز محور (B.B.L) بر یادگیری درس ریاضی و علوم دانش‌آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان

دوره 3، شماره 5، شهریور 1400، صفحه 18-27
مرجان زارع؛ مریم براتعلی

17.

تاثیر سبک یادگیری رفاقتی و رقابتی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی

دوره 7، شماره 25، دی 1400، صفحه 61-78
رضوان مرادی حقیقت؛ اکرم صفری؛ فاطمه صبوری

18.

تاثیر یادگیری معکوس بر خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی در درس علوم تجربی

دوره 6، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 37-58
اکبر ابراهیمی اورنگ؛ حافظ صاحب یار؛ مهدی ابراهیمی اورنگ

19.

تبیین رویکرد زمینه محور در برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم

دوره 13، شماره 3، آبان 1403، صفحه 177-189
پرویز انصاری راد؛ اکرم صفری

20.

تحلیل محتوای بخش زیست ‌شناسی کتاب‌های علوم تجربی دوره اول متوسطه بر اساس الگوی طراحی آموزشی مریل

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 1-17
نورمحمد براهوئی مقدم

21.

تحلیل محتوای بخش‌های شیمی کتاب‌های علوم تجربی دوره‌ی ابتدایی بر اساس روش ویلیام رومی

دوره 7، شماره 22، خرداد 1400، صفحه 21-31
سحر امیری رودباری؛ ابراهیم زارعی کیاسری

22.

تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی‌ شانون

دوره 2، شماره 6، اسفند 1401، صفحه 21-37
مژگان حکیمیان؛ مهناز خان فراشه؛ منصور دهقان منشادی

23.

تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398

دوره 5، شماره 16، آذر 1398، صفحه 25-41
رقیه طاوسی سیمکانی؛ مصطفی مزارعی؛ احسان طالبی

24.

تحلیل‌ محتوای‌ کتاب‌ علوم‌ تجربی‌ چهارم‌ ابتدایی (1402-1401) براساس‌ روش‌ ویلیام‌ رومی

دوره 2، شماره 5، آذر 1401، صفحه 32-40
رضا چندول

25.

تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوی مصرف و تولید

دوره 2، شماره 5، آذر 1401، صفحه 41-50
کتایون حمیدی زاده؛ زهره خسروی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب