تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 389 |
تعداد مقالات | 2,992 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,257,800 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,648,274 |
1. | ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی | |||
دوره 1، شماره 1، مرداد 1400، صفحه 8-20 | ||||
الهه قاسمپور خوشرودی | ||||
2. | ارائه مدلی مبتنی بر روش تدریس اکتشافی برای آموزش درس شیمی و مقایسه آن با روش تدریس سخنرانی | |||
دوره 4، شماره 1، آذر 1401، صفحه 1-20 | ||||
حسین غلامشاهی؛ وحید امانی | ||||
3. | بازشناسی مؤلفه های راهبردهای یاددهی-یادگیری در آموزش و پرورش بر مبنای فلسفه ی هستی گرا | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 آبان 1402 | ||||
مکرمه شعبان پور؛ میمنت عابدینی بلترک؛ حجت صفار حیدری | ||||
4. | بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری در درس تاریخ بر مهارتهای فراشناختی دانشآموزان | |||
دوره 3، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 1-28 | ||||
ستاره موسوی | ||||
5. | بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری در درس تاریخ بر مهارتهای فراشناختی دانش آموزان | |||
دوره 1، شماره 3، مهر 1399، صفحه 7-32 | ||||
6. | بررسی تأثیر ساختار جدید کتاب زیستشناسی دهم بر عملکرد آموزشی دبیران | |||
دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 57-70 | ||||
علیرضا ثواب کار؛ لطف الله مهدوی؛ فائزه قدوسی | ||||
7. | بررسی تدریس و یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی در آموزش زیست شناسی | |||
دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 29-40 | ||||
افروز فرخی؛ علی نجفی | ||||
8. | بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) | |||
دوره 2، شماره 8، مرداد 1402، صفحه 1-21 | ||||
مجید میرزاخانی؛ مهدیه فاضلی | ||||
9. | بررسی جنبههای روانشناختی (انگیزه پیشرفت، خلاقیت) اثر بخشی روشهای نوین تدریس در آموزش عالی ایران | |||
دوره 2، شماره 4، دی 1392، صفحه 9-31 | ||||
مریم رحیمی مند؛ عباس عباس پور | ||||
10. | بررسی روشهای تدریس فعال در آموزش مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه | |||
دوره 3، شماره 2، تیر 1400، صفحه 29-58 | ||||
فاطمه عادل خواه؛ فائزه شمسالدین؛ شهناز زرین خط | ||||
11. | بررسی شیوههای آموزش دروس معارف اسلامی در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجو معلمان | |||
دوره 4، شماره 4، دی 1402، صفحه 7-24 | ||||
کتایون حمیدی زاده | ||||
12. | بررسی میزان اثربخشی روش تدریس فعال بر خلاقیت و عزت نفس دانش آموزان درس هنر | |||
دوره 4، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 15-28 | ||||
سهیلا حسین پور؛ پریسا جلالی | ||||
13. | بررسی میزان تاثیر چند عامل (علاقه، وسایل آموزشی، روش تدریس) بر یادگیری هندسه | |||
دوره 2، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 47-55 | ||||
بهروز فدایی؛ هوگر قهرمانی | ||||
14. | بررسی ویژگیهای روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی | |||
دوره 1، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 66-83 | ||||
رضا معصومی نژاد؛ سارا کاشانیان؛ مهسا محمودی؛ اسما صادقلو | ||||
15. | تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم | |||
دوره 3، شماره 4، دی 1393، صفحه 81-98 | ||||
مرتضی سمیعی زفرقندی | ||||
16. | تاریخ را در یک صفحه تدریس کنیم | |||
دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 38-46 | ||||
17. | تدریس مفهومی فیزیک همراه با مهارتهای زندگی و معرفت دینی | |||
دوره 6، شماره 18، خرداد 1399، صفحه 31-37 | ||||
الهه ناموری؛ بهروز جلیلیان؛ صفیه رضایی | ||||
18. | چالشهای معلمان دوره ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی | |||
دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 73-88 | ||||
محسن ایزدی بیدانی؛ محمدحسن عباسپور اپورواری؛ عارفه اسمعیلی | ||||
19. | راهبردهای تدریس موثر و درست درآموزش علوم تجربی و تاثیر آن بریادگیری دانش آموزان | |||
دوره 4، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 78-100 | ||||
رضا عبداللهیان بلوچی؛ وحید امانی؛ اسماعیل اولی | ||||
20. | راهکارهای بهبود اثربخشی روش تدریس ورزش در مدارس استان کرمانشاه و ارائة الگوی مطلوب | |||
دوره 11، شماره 3، آبان 1401، صفحه 592-567 | ||||
سمیه نادری؛ شهاب بهرامی؛ محسن اسمعیلی | ||||
21. | روش تدریس تفکر جانبی در برنامه درسی دوره ابتدایی | |||
دوره 1، شماره 1، اسفند 1400، صفحه 84-96 | ||||
حسین عباسی | ||||
22. | روش تدریس حل مسئله در فرآیند باددهی – یادگیری مبحث پیوندیونی درس علوم تجربی دوره اول متوسطه | |||
دوره 2، شماره 7، خرداد 1402، صفحه 1-10 | ||||
زهرا احمدآبادی | ||||
23. | روش یادگیری مبتنی بر پروژه در آموزش علوم پایه | |||
دوره 4، شماره 3، اسفند 1401، صفحه 96-107 | ||||
حسین واحدی؛ ناصر کریمی؛ زینب شجیع | ||||
24. | رویکرد یادگیری مبتنی بر پژوهش؛ نگاهی نو به آموزش علوم پایه | |||
دوره 4، شماره 3، اسفند 1401، صفحه 238-248 | ||||
ناصر کریمی؛ حسین واحدی | ||||
25. | سنجش میزان علاقهمندی دانشآموزان متوسطۀ دوم نسبت به درس تاریخ معاصر ایران با تأکید بر نقش دبیران | |||
دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 47-66 | ||||
|