آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها389
تعداد مقالات2,992
تعداد مشاهده مقاله4,257,800
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,648,274

1.

ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی

دوره 1، شماره 1، مرداد 1400، صفحه 8-20
الهه قاسمپور خوشرودی

2.

ارائه مدلی مبتنی بر روش تدریس اکتشافی برای آموزش درس شیمی و مقایسه آن با روش تدریس سخنرانی

دوره 4، شماره 1، آذر 1401، صفحه 1-20
حسین غلامشاهی؛ وحید امانی

3.

بازشناسی مؤلفه های راهبردهای یاددهی-یادگیری در آموزش و پرورش بر مبنای فلسفه ی هستی گرا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 آبان 1402
مکرمه شعبان پور؛ میمنت عابدینی بلترک؛ حجت صفار حیدری

4.

بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری در درس تاریخ بر مهارت‌های فراشناختی دانش‌آموزان

دوره 3، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 1-28
ستاره موسوی

5.

بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری در درس تاریخ بر مهارتهای فراشناختی دانش آموزان

دوره 1، شماره 3، مهر 1399، صفحه 7-32

6.

بررسی تأثیر ساختار جدید کتاب زیست‌شناسی دهم بر عملکرد آموزشی دبیران

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 57-70
علیرضا ثواب کار؛ لطف الله مهدوی؛ فائزه قدوسی

7.

بررسی تدریس و یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی در آموزش زیست شناسی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 29-40
افروز فرخی؛ علی نجفی

8.

بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن)

دوره 2، شماره 8، مرداد 1402، صفحه 1-21
مجید میرزاخانی؛ مهدیه فاضلی

9.

بررسی جنبه‌های روانشناختی (انگیزه پیشرفت، خلاقیت) اثر بخشی روش‌های نوین تدریس در آموزش عالی ایران

دوره 2، شماره 4، دی 1392، صفحه 9-31
مریم رحیمی مند؛ عباس عباس پور

10.

بررسی روش‌های تدریس فعال در آموزش مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه

دوره 3، شماره 2، تیر 1400، صفحه 29-58
فاطمه عادل خواه؛ فائزه شمس‌الدین؛ شهناز زرین خط

11.

بررسی شیوه‌های آموزش دروس معارف اسلامی در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجو معلمان

دوره 4، شماره 4، دی 1402، صفحه 7-24
کتایون حمیدی زاده

12.

بررسی میزان اثربخشی روش تدریس فعال بر خلاقیت و عزت نفس دانش آموزان درس هنر

دوره 4، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 15-28
سهیلا حسین پور؛ پریسا جلالی

13.

بررسی میزان تاثیر چند عامل (علاقه، وسایل آموزشی، روش تدریس) بر یادگیری هندسه

دوره 2، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 47-55
بهروز فدایی؛ هوگر قهرمانی

14.

بررسی ویژگی‌های روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 66-83
رضا معصومی نژاد؛ سارا کاشانیان؛ مهسا محمودی؛ اسما صادقلو

15.

تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم

دوره 3، شماره 4، دی 1393، صفحه 81-98
مرتضی سمیعی زفرقندی

16.

تاریخ را در یک صفحه تدریس کنیم

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 38-46

17.

تدریس مفهومی فیزیک همراه با مهارت‌های زندگی و معرفت دینی

دوره 6، شماره 18، خرداد 1399، صفحه 31-37
الهه ناموری؛ بهروز جلیلیان؛ صفیه رضایی

18.

چالش‌های معلمان دوره‌ ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 73-88
محسن ایزدی بیدانی؛ محمدحسن عباسپور اپورواری؛ عارفه اسمعیلی

19.

راهبردهای تدریس موثر و درست درآموزش علوم تجربی و تاثیر آن بریادگیری دانش آموزان

دوره 4، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 78-100
رضا عبداللهیان بلوچی؛ وحید امانی؛ اسماعیل اولی

20.

راهکارهای بهبود اثربخشی روش تدریس ورزش در مدارس استان کرمانشاه و ارائة الگوی مطلوب

دوره 11، شماره 3، آبان 1401، صفحه 592-567
سمیه نادری؛ شهاب بهرامی؛ محسن اسمعیلی

21.

روش تدریس تفکر جانبی در برنامه درسی دوره ابتدایی

دوره 1، شماره 1، اسفند 1400، صفحه 84-96
حسین عباسی

22.

روش تدریس حل مسئله در فرآیند باددهی – یادگیری مبحث پیوندیونی درس علوم تجربی دوره اول متوسطه

دوره 2، شماره 7، خرداد 1402، صفحه 1-10
زهرا احمدآبادی

23.

روش یادگیری مبتنی بر پروژه در آموزش علوم پایه

دوره 4، شماره 3، اسفند 1401، صفحه 96-107
حسین واحدی؛ ناصر کریمی؛ زینب شجیع

24.

رویکرد یادگیری مبتنی بر پژوهش؛ نگاهی نو به آموزش علوم پایه

دوره 4، شماره 3، اسفند 1401، صفحه 238-248
ناصر کریمی؛ حسین واحدی

25.

سنجش میزان علاقه‌مندی دانش‌آموزان متوسطۀ دوم نسبت به درس تاریخ معاصر ایران با تأکید بر نقش دبیران

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 47-66

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب