آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها288
تعداد مقالات2,092
تعداد مشاهده مقاله3,635,569
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,141,812

1.

آسیب شناسی آموزش در کلاسهای چندپایه، بررسی فرصت ها و تهدیدها (مطالعه موردی شهرستان ماکو)

دوره 8، شماره 29، دی 1401، صفحه 1-20
حامد زینالپور؛ داریوش زینالپور

2.

آموزش به سبک چندرسانه ای و تاثیرآن بر میزان یادگیری واژگان زبان انگلیسی

دوره 2، شماره 6، شهریور 1395، صفحه 67-84
سوزان عارضی؛ بهمن سعیدی پور؛ محمدرضا سرمدی؛ بهمن زندی

3.

آموزش و یادگیری زمینه محور با استفاده از راهبردREACT

دوره 1، شماره 2، تیر 1401، صفحه 55-65
عبدالکریم فاضلی ناصر آباد؛ غلامرضا کمالی

4.

اثربخشی آموزش تلفیقی تربیت بدنی و علوم تجربی برمبنای بازی های گروهی بر ارتقاء یادگیری، روحیه ی رقابت و همکاری و نگرش های صمیمانه

دوره 3، شماره 9، خرداد 1396، صفحه 87-109
فرانک موسوی؛ ندا خداداده؛ محسن اسمعیلی

5.

اثربخشی آموزش مجازی وحضوری مهاجران دیجیتال بر یادگیری درس زیست شناسی

دوره 3، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 51-64
ناهید ثامتی؛ فاطمه امامقلی وند

6.

ارائه مدلی مبتنی بر روش تدریس اکتشافی برای آموزش درس شیمی و مقایسه آن با روش تدریس سخنرانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1401
حسین غلامشاهی؛ وحید امانی

7.

ارائه یک الگوی تدریس چند مرحله ای برای آموزش مسائل مربوط به کسرها

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 52-57
لیلا محمدنیا

8.

ارزشیابی در آموزش تاریخ

دوره 2، شماره 3، آبان 1400، صفحه 7-23

9.

ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی

دوره 5، شماره 19، آذر 1398، صفحه 123-133
علی افسری؛ مسعود عظمی؛ سارا شهسواری؛ ندا غلامی

10.

استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان

دوره 2، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 57-72
نوروز هاشمی

11.

استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1400
نوروز هاشمی

12.

برخی از مشکلات یادگیری در شیمی

دوره 1، شماره 3، آذر 1398، صفحه 5-27
رضا نوری؛ رامین رحیمی؛ وحید امانی

13.

بررسی اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس 5Eدرحیطه ی شناختی یادگیری درس زیست شناسی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 31-49
عمران فتح الله زاده ایلوانق؛ پرویز انصاری راد؛ زهرا زارع

14.

بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور بر یادگیری خودتنظیم دانش آموزان دختر پایة اول دبیرستان شهر یزد

دوره 3، شماره 2، تیر 1393، صفحه 77-94
افسر خلیلی صدرآباد؛ صغری ابراهیمی‌قوام؛ حمیده راد‌‌منش

15.

بررسی بدفهمی ها در مبحث نامعادلات پایه نهم

دوره 4، شماره 12، آذر 1397، صفحه 7-12
سودابه تات؛ لیلا محمدنیا

16.

بررسی تأثیر اجرای سنجش عملکردی بر سطوح بالای یادگیری و انگیزش در درس ریاضی و ارائة مدل کاربردی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر متوسطة دوم پایة دهم)

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 121-143
احمد شاهورانی سمنانی؛ فاطمه سادات شاه امیری؛ مژده افشار کرمانی

17.

بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی

دوره 1400، شماره 15، اسفند 1400، صفحه 90-104
مهسا اکملی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ سعید پورروستایی اردکانی

18.

بررسی تأثیر به کارگیری شیوه‌های مختلف ارزشیابی‌ ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند)

دوره 2، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 23-39
اسماعیل جزایری؛ وحید عالمیان؛ ملوک حبیبی

19.

بررسی تاثیر آموزش هندسه بر مبنای نظریه ون هیلی بر یادگیری دانش آموزان

دوره 1، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 1-11
نوید سبزعلی؛ ندا توانایی

20.

بررسی تاثیر آموزش هندسه بر مبنای نظریه ون هیلی بر یادگیری دانش آموزان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1400
ندا توانایی

21.

بررسی تاثیر الگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 21، خرداد 1399، صفحه 85-95
متین قاسمی سامنی؛ مریم فلاحی؛ مهدی کماسی

22.

بررسی تاثیر عشق به مدرسه بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی با استفاده از مدل وانگ و همکاران

دوره 1397، شماره 8، فروردین 1397، صفحه 66-91
فاطمه مرادی

23.

بررسی تدریس و یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی در آموزش زیست شناسی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 29-40
افروز فرخی؛ علی نجفی

24.

بررسی رابطه ی مکانیسم یادگیری دانش آموزان دوره ی متوسطه و فناوری اطلاعات با نقش میانجی گری مدیریت کلان

دوره 1397، شماره 8، فروردین 1397، صفحه 43-65
نرگس کارگری

25.

بررسی سطح یادگیری دانش‌آموزان از مفاهیم فیزیک به کمک مدل ساختن‌گرایی APOS

دوره 10، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 133-161
مصطفی اسدی؛ فاطمه احمدی؛ ساغر سلمانی نژاد

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب