تعداد نشریات | 31 |
تعداد شمارهها | 288 |
تعداد مقالات | 2,092 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,635,569 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,141,812 |
1. | آسیب شناسی آموزش در کلاسهای چندپایه، بررسی فرصت ها و تهدیدها (مطالعه موردی شهرستان ماکو) | |||
دوره 8، شماره 29، دی 1401، صفحه 1-20 | ||||
حامد زینالپور؛ داریوش زینالپور | ||||
2. | آموزش به سبک چندرسانه ای و تاثیرآن بر میزان یادگیری واژگان زبان انگلیسی | |||
دوره 2، شماره 6، شهریور 1395، صفحه 67-84 | ||||
سوزان عارضی؛ بهمن سعیدی پور؛ محمدرضا سرمدی؛ بهمن زندی | ||||
3. | آموزش و یادگیری زمینه محور با استفاده از راهبردREACT | |||
دوره 1، شماره 2، تیر 1401، صفحه 55-65 | ||||
عبدالکریم فاضلی ناصر آباد؛ غلامرضا کمالی | ||||
4. | اثربخشی آموزش تلفیقی تربیت بدنی و علوم تجربی برمبنای بازی های گروهی بر ارتقاء یادگیری، روحیه ی رقابت و همکاری و نگرش های صمیمانه | |||
دوره 3، شماره 9، خرداد 1396، صفحه 87-109 | ||||
فرانک موسوی؛ ندا خداداده؛ محسن اسمعیلی | ||||
5. | اثربخشی آموزش مجازی وحضوری مهاجران دیجیتال بر یادگیری درس زیست شناسی | |||
دوره 3، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 51-64 | ||||
ناهید ثامتی؛ فاطمه امامقلی وند | ||||
6. | ارائه مدلی مبتنی بر روش تدریس اکتشافی برای آموزش درس شیمی و مقایسه آن با روش تدریس سخنرانی | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1401 | ||||
حسین غلامشاهی؛ وحید امانی | ||||
7. | ارائه یک الگوی تدریس چند مرحله ای برای آموزش مسائل مربوط به کسرها | |||
دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 52-57 | ||||
لیلا محمدنیا | ||||
8. | ارزشیابی در آموزش تاریخ | |||
دوره 2، شماره 3، آبان 1400، صفحه 7-23 | ||||
9. | ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی | |||
دوره 5، شماره 19، آذر 1398، صفحه 123-133 | ||||
علی افسری؛ مسعود عظمی؛ سارا شهسواری؛ ندا غلامی | ||||
10. | استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان | |||
دوره 2، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 57-72 | ||||
نوروز هاشمی | ||||
11. | استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1400 | ||||
نوروز هاشمی | ||||
12. | برخی از مشکلات یادگیری در شیمی | |||
دوره 1، شماره 3، آذر 1398، صفحه 5-27 | ||||
رضا نوری؛ رامین رحیمی؛ وحید امانی | ||||
13. | بررسی اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس 5Eدرحیطه ی شناختی یادگیری درس زیست شناسی | |||
دوره 1، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 31-49 | ||||
عمران فتح الله زاده ایلوانق؛ پرویز انصاری راد؛ زهرا زارع | ||||
14. | بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور بر یادگیری خودتنظیم دانش آموزان دختر پایة اول دبیرستان شهر یزد | |||
دوره 3، شماره 2، تیر 1393، صفحه 77-94 | ||||
افسر خلیلی صدرآباد؛ صغری ابراهیمیقوام؛ حمیده رادمنش | ||||
15. | بررسی بدفهمی ها در مبحث نامعادلات پایه نهم | |||
دوره 4، شماره 12، آذر 1397، صفحه 7-12 | ||||
سودابه تات؛ لیلا محمدنیا | ||||
16. | بررسی تأثیر اجرای سنجش عملکردی بر سطوح بالای یادگیری و انگیزش در درس ریاضی و ارائة مدل کاربردی (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر متوسطة دوم پایة دهم) | |||
دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 121-143 | ||||
احمد شاهورانی سمنانی؛ فاطمه سادات شاه امیری؛ مژده افشار کرمانی | ||||
17. | بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانشآموزان در درس زبان انگلیسی | |||
دوره 1400، شماره 15، اسفند 1400، صفحه 90-104 | ||||
مهسا اکملی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ سعید پورروستایی اردکانی | ||||
18. | بررسی تأثیر به کارگیری شیوههای مختلف ارزشیابی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) | |||
دوره 2، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 23-39 | ||||
اسماعیل جزایری؛ وحید عالمیان؛ ملوک حبیبی | ||||
19. | بررسی تاثیر آموزش هندسه بر مبنای نظریه ون هیلی بر یادگیری دانش آموزان | |||
دوره 1، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 1-11 | ||||
نوید سبزعلی؛ ندا توانایی | ||||
20. | بررسی تاثیر آموزش هندسه بر مبنای نظریه ون هیلی بر یادگیری دانش آموزان | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1400 | ||||
ندا توانایی | ||||
21. | بررسی تاثیر الگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان | |||
دوره 6، شماره 21، خرداد 1399، صفحه 85-95 | ||||
متین قاسمی سامنی؛ مریم فلاحی؛ مهدی کماسی | ||||
22. | بررسی تاثیر عشق به مدرسه بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی با استفاده از مدل وانگ و همکاران | |||
دوره 1397، شماره 8، فروردین 1397، صفحه 66-91 | ||||
فاطمه مرادی | ||||
23. | بررسی تدریس و یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی در آموزش زیست شناسی | |||
دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 29-40 | ||||
افروز فرخی؛ علی نجفی | ||||
24. | بررسی رابطه ی مکانیسم یادگیری دانش آموزان دوره ی متوسطه و فناوری اطلاعات با نقش میانجی گری مدیریت کلان | |||
دوره 1397، شماره 8، فروردین 1397، صفحه 43-65 | ||||
نرگس کارگری | ||||
25. | بررسی سطح یادگیری دانشآموزان از مفاهیم فیزیک به کمک مدل ساختنگرایی APOS | |||
دوره 10، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 133-161 | ||||
مصطفی اسدی؛ فاطمه احمدی؛ ساغر سلمانی نژاد | ||||
|