تعداد نشریات | 31 |
تعداد شمارهها | 288 |
تعداد مقالات | 2,092 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,635,588 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,141,813 |
1. | آسیب شناسی آموزش در کلاسهای چندپایه، بررسی فرصت ها و تهدیدها (مطالعه موردی شهرستان ماکو) | |||
دوره 8، شماره 29، دی 1401، صفحه 1-20 | ||||
حامد زینالپور؛ داریوش زینالپور | ||||
2. | آموزش به سبک چندرسانه ای و تاثیرآن بر میزان یادگیری واژگان زبان انگلیسی | |||
دوره 2، شماره 6، شهریور 1395، صفحه 67-84 | ||||
سوزان عارضی؛ بهمن سعیدی پور؛ محمدرضا سرمدی؛ بهمن زندی | ||||
3. | آموزش تاریخ به شیوه یادگیری معکوس در دورۀ متوسطه دوم | |||
دوره 2، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 21-37 | ||||
سجاد رحمانی فلاح؛ محمد جمالو | ||||
4. | آموزش حق امنیت شهروندی در قرآن و روایات | |||
دوره 8، شماره 29، دی 1401، صفحه 21-47 | ||||
طیبه ابراهیمی | ||||
5. | آموزشِ مطالعات اجتماعی: رویکرد محافظهکارانه یا رویکرد تحولگرا | |||
دوره 1، شماره 1، آبان 1398، صفحه 57-76 | ||||
محمود محمدی | ||||
6. | اثربخشی آموزش خودتنظیمی تحصیلی بر خودتنظیمی تحصیلی و ذهنآگاهی | |||
دوره 1، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 1-11 | ||||
رضا صابری؛ سعیده تاج الدینی رابری | ||||
7. | اثربخشی آموزش کنترل خشم بر میزان تاب آوری، برکیفیت زندگی و کاهش رفتار ناسازگارانه دانش آموزان | |||
دوره 3، شماره 10، شهریور 1396، صفحه 101-122 | ||||
سعید الیاسی؛ مهناز بیژندی؛ قباد بیژندی؛ سمیه عبدالمالکی | ||||
8. | ارائه یک الگوی تدریس چند مرحله ای برای آموزش مسائل مربوط به کسرها | |||
دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 52-57 | ||||
لیلا محمدنیا | ||||
9. | برخی از مشکلات یادگیری در شیمی | |||
دوره 1، شماره 3، آذر 1398، صفحه 5-27 | ||||
رضا نوری؛ رامین رحیمی؛ وحید امانی | ||||
10. | بررسی اثر بخشی فناوری نانو در آموزش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان | |||
دوره 5، شماره 19، آذر 1398، صفحه 107-122 | ||||
صدیقه ناظمیان | ||||
11. | بررسی پیامدهای اجتماعی ازدواج زودهنگام بر روند آموزش دختران(مطالعه موردی: شهر اسفرورین) | |||
دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 123-146 | ||||
مریم السادات حسینی فر؛ زهرا اکبری | ||||
12. | بررسی تأثیر به کارگیری شیوههای مختلف ارزشیابی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) | |||
دوره 2، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 23-39 | ||||
اسماعیل جزایری؛ وحید عالمیان؛ ملوک حبیبی | ||||
13. | بررسی تاثیر آموزش هندسه بر مبنای نظریه ون هیلی بر یادگیری دانش آموزان | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1400 | ||||
ندا توانایی | ||||
14. | بررسی روشهای آموزش آموزههای دینی در مقطع ابتدایی | |||
دوره 2، شماره 3، تیر 1401، صفحه 83-98 | ||||
حسین تربتی نژاد؛ مریم سادات طباطبائی؛ مهسا امیری رومنان | ||||
15. | بررسی ساختار دانشی دبیران زیستشناسی در پذیرفتن یا رد نظریه تکامل گونهها (مطالعه موردی) | |||
دوره 1، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 15-26 | ||||
فیروزه علویان؛ اعظم منصوری | ||||
16. | بررسی کارکرد و نقش تربیتی و هدایتگری معلم از منظر قرآن | |||
دوره 9، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 335-361 | ||||
سیدامین اله دادگر؛ سیدمحمدرضا امام؛ سیدعلی پورمنوچهری | ||||
17. | بررسی محتوای علم فیزیک و روش صحیح آموزش فیزیک | |||
دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 10-14 | ||||
سید مجید مسدد | ||||
18. | بررسی نقش آموزش از طریق کارگزارهای بومی و غیربومی اجتماعی شدن در مصرفگرایی (مطالعه: دانشآموزان دختر 13-18 ساله شهرستان شفت) | |||
دوره 4، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 83-106 | ||||
مریم السادات حسینی فر؛ مریم رحیمی | ||||
19. | برنامة درسی آموزش بهزیستی در دورة ابتدایی (بر اساس عناصر برنامة درسی کلاین) | |||
دوره 5، شماره 17، خرداد 1398، صفحه 83-108 | ||||
جابر افتخاری؛ حجت افتخاری؛ فهیمه مسلمی | ||||
20. | بکارگیری تفکر طراحی در یادگیری انواع شبکه بلور | |||
دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 67-76 | ||||
الهه کشاورز؛ فاطمه مشکبید | ||||
21. | پداگوژی دانش محتوا (PCK) در آموزش زیست شناسی سلولی: زیستشناسی سلولی باید به شکل تجربی تدریس شود | |||
دوره 3، شماره 9، دی 1396، صفحه 12-24 | ||||
فیروزه علویان | ||||
22. | پرسشگری در آموزش علوم ( ایبسه ) ؛ سطوح و روش ها، همراه با نمونه های انجام شده در دانشگاه فرهنگیان | |||
دوره 7، شماره 23، شهریور 1400، صفحه 61-101 | ||||
عبدالکریم فاضلی ناصر آباد | ||||
23. | پژوهش در آموزش؛ سراب یا یقین | |||
دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 1-4 | ||||
نعمت الله ارشدی | ||||
24. | تأثیر آموزش بر تولید گفتارکودکان سندرم داون | |||
دوره 1، شماره 1، تیر 1398، صفحه 1-25 | ||||
حسن بشیرنژاد؛ غزاله حاج حسینی | ||||
25. | تأثیر آموزش مبتنی بر مغزمحوری بر یادگیری ضرب و تقسیم دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی شهر بیرجند | |||
دوره 7، شماره 28، اسفند 1400، صفحه 101-115 | ||||
صادق حامدی نسب؛ مسعود طاهرپور کلانتری؛ داود قرونه | ||||
|