آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها288
تعداد مقالات2,092
تعداد مشاهده مقاله3,628,461
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,136,898

1.

بررسی تحلیل محتوای کتاب جدید التألیف علوم تجربی ششم ابتدایی به روش ویلیام رومی درسال تحصیلی 96-1395

دوره 5، شماره 14، اردیبهشت 1398، صفحه 11-27
رضا اتابک؛ فاطمه بابارحمتی؛ مرضیه اتابک

2.

بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی

دوره 1395، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 27-44
هادی مصلح امیردهی؛ مهوش خسروی؛ اعظم رسولی

3.

بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب هدیه آسمانی پایه پنجم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 28-39
هادی مصلح امیردهی؛ مریم احمدی جویباری

4.

تحلیل فصل کسر کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی براساس چهار الگوی مختلف

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 55-66
شیدا اچرش

5.

تحلیل محتوای بخش‌های شیمی کتاب‌های علوم تجربی دوره‌ی ابتدایی بر اساس روش ویلیام رومی

دوره 7، شماره 22، خرداد 1400، صفحه 21-31
سحر امیری رودباری؛ ابراهیم زارعی کیاسری

6.

تحلیل محتوای کتاب جغرافیای ایران پایه دهم مبتنی بر روش ویلیام رومی

دوره 4، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 55-81
محمد معتمدی راد؛ زهرا زارع عصمت آباد

7.

تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه نهم با تکنیک ویلیام رومی و طبقه بندی بلوم

دوره 6، شماره 19، شهریور 1399، صفحه 30-39
غلامحسین عسکری رباطی؛ زری خلیلی کلاکی

8.

تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم بر اساس مقوله‌های ویلیام رومی و به روش آنتروپی شانون

دوره 6، شماره 18، خرداد 1399، صفحه 59-72
رضا نوری؛ وحید امانی

9.

تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه هفتم با تکنیک ویلیام رومی، عوامل خلاقیت گیلفورد و حیطه شناختی اندرسون

دوره 6، شماره 21، اسفند 1399، صفحه 10-23
غلامحسین عسکری رباطی؛ زری خلیلی کلاکی

10.

تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دهم بر اساس روش ویلیام رومی

دوره 3، شماره 11، آذر 1396، صفحه 83-101
محمدرضا قربانی؛ اعظم غلامی؛ امین داداش زاده

11.

تحلیل محتوای کتاب زیست‌شناسی پایه دهم دوره دوم متوسطه رشته علوم تجربی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 50-61
میهن اوستا؛ فائزه ایمانی؛ فیروزه علویان

12.

تحلیل محتوای کتاب زیست‌شناسی پایه دهم رشته‌های کشاورزی فنی حرفه‌ای و کاردانش بر اساس روش ویلیام رومی

دوره 3، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 47-62
سیدجعفر نجات؛ بهمن خسروی پور

13.

تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 63-76
امیرحسین سعادتی؛ قدرت عبادی مناس

14.

تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه یازدهم از منظر فعال یا غیرفعال بودن براساس روش ویلیام رومی

دوره 1، شماره 3، آذر 1398، صفحه 53-72
نورمحمد براهوئی مقدم

15.

تحلیل محتوای کتاب شیمی پایة دهم (فصل دوم) براساس روش ویلیام رومی

دوره 3، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 29-44
حمید صادقی؛ سجاد نفتی؛ وحید امانی

16.

تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی

دوره 2، شماره 3، تیر 1395، صفحه 19-28
هادی مصلح امیردهی؛ مژگان قاسمی

17.

تحلیل محتوای کمی کتاب دانش فنی پایه رشته‌ی امور زراعی شاخه‌ی فنی حرفه‌ای بر اساس روش ویلیام رومی در سال تحصیلی 1400- 1401

دوره 4، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 33-44
سیدجعفر نجات؛ سعید محمدزاده

18.

تحلیل محتوای مباحث زیستی کتب علوم تجربی پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک ویلیام رومی

دوره 7، شماره 24، آبان 1400، صفحه 72-83
حاتم احمدی؛ معصومه جلیلیان؛ محمد آبیاری؛ رقیه یاری

19.

تحلیل محتوای مقایسه‌ای تصاویر فصل الکتروشیمی کتاب شیمی پیش دانشگاهی با فصل دوم کتاب شیمی پایه دوازدهم

دوره 3، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 53-69
محمد لهراسبی

20.

تحلیل و مقایسه محتوای مبحث تنفس سلولی در کتاب‌های زیست‌شناسی دوره دوم متوسطه در کشورهای ایران و ترکیه مبتنی بر روش ویلیام رومی

دوره 6، شماره 18، خرداد 1399، صفحه 1-12
عاطفه پاییز؛ علی محمودلو؛ حورا سودی

21.

مقایسه تحلیل محتوای مبحث ترکیبات آلی کتاب‌های درسی رشته صنایع شیمیایی دوره متوسطه فنی و حرفه‌ای با شیمی دوره دوم متوسطه نظری با استفاده از تکنیک ویلیام رومی

دوره 3، شماره 3، آذر 1400، صفحه 49-65
فائزه احمدی؛ دوست محمد سمیعی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب