1.

ابعاد تامل و اهمیت آن در تربیت معلم فکور

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 37-52

2.

اثربخشی آموزش بازسازی شناختی در اصلاح سبک‌های اسنادی دانش‌آموزان

دوره 4، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 69-78

3.

اثربخشی آموزش راهکارهای مقابله ای اسلام بر گرفته از آیات قرآن کریم بر کاهش اضطراب دانش آموزان

دوره 1، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 99-118

4.

اثربخشی آموزش نظریه سوپر بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول متوسطه شهر خمین

دوره 1، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 68-85

5.

اثر میانجی مدیریت دانش، بر رابطه بین فرهنگ سازمانی و گرایش کارآفرینانه دانشجویان

دوره 4، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 111-136

6.

ارتقاء مهارت حرفه ای دانشجو معلمان با تاکید برتربیت هنری در قالب برنامه درسی پنهان

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 67-78

7.

ارتقای صلاحیت حرفه ای معلم بارویکرد pck (دانش محتوایی تعلیم و تربیت)

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 79-87

8.

استفاده از شیوه‌های نو در آموزش علوم با رویکرد زیست محیطی متناسب با مدل تعاملی-سازنده

دوره 1، شماره 1، دی 1394، صفحه 9-15

9.

بررسی اثربخشی یادگیری مبتنی بر حل مسئله بر عملکرد تحصیلی، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودگردان در دانش آموزان دبیرستان های دخترانه تیزهوشان

دوره 1، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 86-98

10.

بررسی اثرهمزمان تابش لیزری و ناخالصی هیدروژنی بر خواص اپتیکی یک نقطه کوانتومی کروی

دوره 1، شماره 1، دی 1394، صفحه 1-4

11.

بررسی تأثیر رهبری مورد اعتماد مدیران بر تعهد سازمانی معلمان با متغیر میانجی عدالت سازمانی

دوره 4، شماره 2، مهر 1394، صفحه 9-26

12.

بررسی تطبیقی آموزش و پرورش در دو مکتب طبیعت گرایی و اسلام؛ ویژگی ها و عناصر برنامه درسی

دوره 1، شماره 3، آذر 1394، صفحه 77-100

13.

بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با رفتار اخلاقی معلمان

دوره 1، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 54-67

14.

بررسی مقایسه اثر مومنایی و پماد سیلورسولفادیازین در بهبود سوختگی در موش صحرایی نر

دوره 1، شماره 1، دی 1394، صفحه 5-9

15.

بررسی مقایسه ای رابطه بین ابعاد هویت با رضایت از زندگی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

دوره 4، شماره 2، مهر 1394، صفحه 147-163

16.

بررسی میزان کاربست مولفه های نظریه انسان گرایی توسط معلمان ابتدایی شهرستان بابل

دوره 1، شماره 3، آذر 1394، صفحه 21-35

17.

بررسی ویژگی‌های منافقان در قرآن کریم

دوره 2، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 35-44

18.

پژوهش روایی: ماهیت تجربه

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 3-14

19.

پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس مؤلفه‏ های صبر با واسطه گری مؤلفه های اهداف پیشرفت در دانشجویان

دوره 1، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 52-70

20.

پیش‌بینی انگیزه پیشرفت نوجوانان بر اساس ادراک ریسک، درآمیختگی افکار و مکانیزم‌های مقابله‌ای

دوره 4، شماره 2، مهر 1394، صفحه 91-105

21.

پیش بینی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و نشاط ذهنی براساس جهت گیری هدف پیشرفت در دانش آموزان دبیرستانی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 119-143

22.

پیش بینی موفقیت تحصیلی براساس سبک های هویت و خودکارآمدپنداری (فردی و جمعی) دانش آموزان

دوره 1، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 144-166

23.

تبیین پدیدار شناسی آموزگاران از تفکر خلاق کودکان در دبستان.

دوره 1، شماره 3، آذر 1394، صفحه 101-123

24.

تحلیل جایگاه آموزش‌و‌پرورش چندفرهنگی در محتوای برنامۀ درسی علوم اجتماعی و فارسی دورۀ ابتدایی به‌روشِ آنتروپی‌شانون

دوره 4، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 79-95

25.

تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه ی هوشهای چندگانه گاردنر و میزان فعال بودن

دوره 1، شماره 3، آذر 1394، صفحه 36-56

26.

تحلیل محتوای کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره متوسطه اول از نظر میزان توجه به مؤلفه‌های حقوق بشر

دوره 4، شماره 2، مهر 1394، صفحه 107-145

27.

تحلیل محتوای کتاب‌های فارسی، علوم تجربی و مطالعات اجتماعی ششم دبستان بر مبنای مفروضه‌های سازنده‌گرایی

دوره 4، شماره 2، مهر 1394، صفحه 51-73

28.

رابطه بین سبک تدریس مدرسان و توسعه مهارت‌های سطوح برتر تفکر فراگیران

دوره 1، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 167-189

29.

رابطه‌ ذهن‌آگاهی و وضعیت تحصیلی در چارچوب نقش جنسیت بین دانش‌آموزان دبیرستانی پایه سوم شهر شیراز

دوره 1، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 14-25

30.

رابطه سبک های شناختی و سبک های یادگیری با اضطراب ریاضی در دانش آموزان

دوره 1، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 26-40

31.

رابطۀ تجارب دانشجومعلمان با دستاوردهای تحصیلی آنان در دانشگاه فرهنگیان

دوره 4، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 55-67

32.

راهکارهای توسعه حرفه‌ای معلمان در کشورهای توسعه‌یافته با تأکید بر ضرورت توجه به آن در دانشگاه فرهنگیان

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 53-66

33.

سبک زندگی اسلامی در اشعار مولوی

دوره 2، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 20-26

34.

طراحی و اعتباربخشی مدل بومی استانداردهای حرفه‌ای معلمان دوره دوم متوسطه (مطالعه‌ای آمیخته با جنبه‌های کیفی و کاربرد تکنیک دلفی)*

دوره 4، شماره 2، مهر 1394، صفحه 27-50

35.

طراحی و اعتباربخشی مقیاس راهبردهای انضباطی معلمان

دوره 1، شماره 3، آذر 1394، صفحه 57-76

36.

مروری بر برخی روش های نوین آموزش شیمی در دبیرستان

دوره 1، شماره 1، دی 1394، صفحه 19-22

37.

مصاحبه

دوره 1، شماره 1، دی 1394، صفحه 27-32

38.

مقایسه تاثیر گروه مشارکتی رسمی و غیر رسمی تدریس در پیشرفت تحصیلی و یادداری

دوره 1، شماره 3، آذر 1394، صفحه 1-20

39.

مقایسه تفاوت های جنسیتی دانش آموزان دوره دوم متوسطه از لحاظ هوش اجتماعی، تنظیم هیجان و تعلل ورزی تحصیلی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 41-53

40.

مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزشی ایفای نقش و پرسش‌و‌پاسخ بر تفکر انتقادی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان

دوره 4، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 33-54

41.

مقایسۀ روش تدریس مشارکتی ازطریق محیط یادگیری الکترونیکی با شیوۀ سخنرانی و تأثیر آن‌ها بر خلاقیت و پیشرفت درسی

دوره 4، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 97-109

42.

نظرات معلمان درباره استفاده از شخصیت‌های کارتونی در درس ریاضیات

دوره 1، شماره 1، دی 1394، صفحه 15-19

43.

نقد و بررسی کتاب "کمک به کودکان در یادگیری ریاضیات"

دوره 1، شماره 1، دی 1394، صفحه 22-26

44.

نقش تعارض والد- نوجوان و حمایت اجتماعی در پیش‌بینی سازگاری دانش‌آموزان

دوره 4، شماره 2، مهر 1394، صفحه 75-90

45.

نقش تعاملی سرمایۀ روان‌شناختی و هویت سازمانی بر رفتار شهروندی و پاسخ‌گویی سازمانی کارکنان آموزشی

دوره 4، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 9-32

46.

نقش خودکارآمدی، ارزش تکلیف و جهت‏ گیری هدف در پیش‏بینی هیجان‌های تحصیلی ریاضی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 1-25

47.

نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت‌معلم فکور با رویکرد برنامه درسی فاوامحور

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 15-36

48.

نقش واسطه‌ای باورهای انگیزشی در رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده و سرزندگی تحصیلی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 26-51

49.

نقش واسطه‌ای جهت‌گیری هدف و درماندگی آموخته‌شده در رابطه‌ی بین نظریه‌های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 1-13

50.

نقش واسطه‌ای هدف‌گذاری را در رابطه بین سبک اسناد و خودکارآمدی معلمان

دوره 1، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 71-98


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب