آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها465
تعداد مقالات3,582
تعداد مشاهده مقاله5,216,721
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,407,621

1.

آموزش پژوهی کیفی اسناد تاریخی با تاکید بر نگاره بیستون بر اساس الگوی چالز جنسن

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 مهر 1401
غلامعلی چشمه چراغ

2.

آموزش پژوهی کیفی اسناد تاریخی با تاکید بر نگاره تاریخی بیستون بر اساس الگوی چالز جنسن

دوره 3، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 1-17

3.

.آموزش تاریخ با استفاده از هنرهای نمایشی.

دوره 4، شماره 2، تیر 1402، صفحه 9-21
حسین محمدی

4.

آموزش تاریخ و لزوم استفاده از مکتب تاریخ‌نگاری «تاریخ مردم»

دوره 2، شماره 3، آبان 1400، صفحه 24-39

5.

آموزش تاریخ و هوش مصنوعی(محاسن و معایب آن).

دوره 5، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 28-41
هلیا نجف زاده

6.

اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ 3( ایران و جهان معاصر ) -( یادگیری معنادار )

دوره 4، شماره 4، دی 1402، صفحه 61-72
حیدر امیری

7.

ارتباط باستان شناسی و تاریخ در روند پژوهش‌های تاریخی.

دوره 5، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 84-91
معصومه طاهری دهکردی

8.

اهمیت مطالعۀ تاریخ از نظر مورخان اسلامی (با تکیه بر نظرات بیهقی، ابن‌مسکویه و ابن‌خلدون)

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 7-19
فضل اله فولادی؛ محمد علی نعمتی

9.

اهمیت وضرورت تقویت سخنرانی معلمان در ارتقاء کیفیت آموزش تاریخ

دوره 4، شماره 4، دی 1402، صفحه 1-15
فروزان ادیب فر

10.

اولویت‌بندی علاقمندی‌های دانش‌آموزان ابتدایی به یادگیری حوزه‌های دانشی مطالعات اجتماعی با استفاده از تحلیل سلسله‌ مراتبی با تاکید بر تاریخ

دوره 5، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 15-27
محمد سلیمان نژاد؛ ماهان سلیمان نژاد

11.

بررسی زمینه‌های شکل‌گیری جامعه شناسی تاریخی؛ الزامات و کارکردهای آن

دوره 2، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 17-34

12.

بررسی زندگی‌نامه علمی حمدالله مستوفی با تکیه بر نزهةالقلوب و اهمیت آن در آموزش تاریخ

دوره 2، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 35-51

13.

بررسی معرفت شناسی تاریخ دینی و برنامه درسی؛ مطالعه کیفی

دوره 2، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 52-69

14.

بررسی مفهوم هویت ملی و مؤلفه‌های آن در کتاب‌های درسی تاریخ مقطع متوسطۀ دوم.

دوره 4، شماره 2، تیر 1402، صفحه 22-38
زهرا اسمی جوشقانی

15.

بررسی مقوله های اخلاق شهروندی در محتوای دروس تاریخ پایۀ پنجم و ششم ابتدایی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 20-31
مختار ذاکری؛ عذرا علی پور

16.

بررسی نقش کتابخانه های عمومی در پژوهش‌های دانش آموزی- مطالعه موردی(تحقیقات تاریخی)

دوره 3، شماره 3، آذر 1401، صفحه 57-71
مسلم میرزاوند

17.

تأثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر.

دوره 4، شماره 4، دی 1402، صفحه 16-25
بهاره چرخاب؛ فهیمه چرخاب

18.

تاریخ را در یک صفحه تدریس کنیم

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 38-46
مسلم میرزاوند

19.

تجربه زیسته یک دبیر در افزایش جذابیت درس تاریخ

دوره 3، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 60-74
آمنه نجف زاده

20.

تحلیل محتوای کتاب تاریخ1 (ایران و جهان باستان) پایۀ دهم رشتۀ ادبیات و علوم انسانی براساس شاخص خوانایی گانینگ فوگ، مک لافلین و فلش

دوره 4، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 107-116
رضا چندول

21.

-توجه به تاریخ و آموزش تاریخ در آثار ابوالقاسم سحاب تفرشی

دوره 4، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 1-14
میثم سلیمانی؛ افتخار قاسم زاده

22.

خلاصه روش تحقیق در تاریخ با تکیه بر یک نمونه پروپوزال تاریخی.

دوره 4، شماره 3، مهر 1402، صفحه 70-86
اسماعیل سپهوند؛ سعید رومانی؛ کرم اله دریکوند

23.

درآمدی بر روش‌های نوین تدریس تاریخ در مدارس کشورهای مختلف .

دوره 4، شماره 2، تیر 1402، صفحه 80-99
هاشم ملکشاهی؛ سید علاءالدین شاهرخی

24.

ده گام در طراحی واحد یادگیری در آموزش تاریخ در قالب یک تجربه زیسته.

دوره 4، شماره 4، دی 1402، صفحه 26-43
احمد رضا نجفی

25.

راهبردهای تدریس موثر در آموزش تاریخ با تأکید بر تدریس فعال و کار گروهی.

دوره 4، شماره 4، دی 1402، صفحه 44-60
اعظم تقی پور جاوی تقی پور جاوی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب