آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها135
تعداد مقالات918
تعداد مشاهده مقاله537,877
تعداد دریافت فایل اصل مقاله562,362
کلیدواژه‌ها = تحلیل محتوا
تعداد مقالات: 38

1

ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی ازنظر میزان توجه به مؤلفه‌های مهارت‌های زندگی بر اساس تکنیک آنتروپی‌شانون

دوره 1، شماره 2، بهار 1399، صفحه 69-84
محدثه صفاریه؛ علی محمد رضایی

2

استفاده از روش ویلیام رومی در بررسی محتوای فصل سوم کتاب درسی شیمی دوره پیش دانشگاهی

دوره 3، شماره 9، پاییز و زمستان 1396، صفحه 33-50
وحید مرادی؛ فاطمه بوربور

3

بررسی فاصلۀ موجود بین کتاب‌های فارسی دورۀ پیش‌دبستانی و اول دبستان از لحاظ محتوا و شیوۀ آموزش زبان فارسی

دوره 1، شماره 1، تابستان 1398، صفحه 26-53
ناصر محمدی؛ سید محمد علی میر جلیلی؛ سمانه رحیمی اسطرخی

4

بررسی کتاب‌های علوم تجربی دورة اول متوسطه از نظر میزان توجه به تربیت زیستی دانش‌آموزان

دوره 2، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 1-18
ایرج محمدی؛ عباسعلی زمانی؛ عبدالحسین پری زنگنه

5

بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی

دوره 1395، شماره 2، بهار و تابستان 1395، صفحه 27-44
هادی مصلح امیردهی؛ مهوش خسروی؛ اعظم رسولی

6

بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب هدیه آسمانی پایه پنجم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی

دوره 5، شماره 17، زمستان 1398، صفحه 28-39
هادی مصلح امیردهی؛ مریم احمدی جویباری

7

بررسی مولفه های هویت ملی در کتاب ریاضی و آمار 1 پایه دهم

دوره 4، شماره 10، بهار و تابستان 1397، صفحه 10-18
بتول موسی پور عسکری

8

بررسی ومقایسه مولفه های اصلی آموزش محیط زیست در کتاب های درسی علوم تجربی دوره ی ابتدایی

دوره 1398، شماره 10، بهار و تابستان 1398، صفحه 129-147
الهام منوچهری زاده

9

تحلیل جایگاه آموزش‌و‌پرورش چندفرهنگی در محتوای برنامۀ درسی علوم اجتماعی و فارسی دورۀ ابتدایی به‌روشِ آنتروپی‌شانون

دوره 4، شماره 1، بهار و تابستان 1394، صفحه 79-95
جواد کیهان

10

تحلیل فصل تابع کتاب ریاضی و آمار 2 پایه یازدهم بر اساس سه الگوی مختلف

دوره 4، شماره 11، بهار و تابستان 1397، صفحه 50-59
بتول موسی پور عسکری

11

تحلیل محتوای ارتباط بین تصاویر و متن نوشتاری کتاب درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی

دوره 1396، شماره 6، بهار و تابستان 1396، صفحه 94-112
رضا حبیبی بردبری؛ علی زمان محمدی؛ احمد رییسی

12

تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان

دوره 2، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 33-53
زهره کرمی

13

تحلیل محتوای بخش جانوری کتاب زیست شناسی پایه یازدهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر

دوره 4، شماره 10، بهار و تابستان 1397، صفحه 55-70
مصطفی منتظرغیب؛ محمدرضا قربانی

14

تحلیل محتوای بخش گیاهی کتاب درسی زیست شناسی و آزمایشگاه و آزمایشگاه 2 به روش خلاقیت گیلفورد سال تحصیلی 95-94

دوره 2، شماره 5، پاییز و زمستان 1395، صفحه 35-48
مصطفی پردلی؛ زهرا زارع

15

تحلیل محتوای حکایت ها در کتاب فارسی سال دوم دبستان و تعیین سطح خوانایی آن با استفاده از شاخص های فلش و گانینگ

دوره 1396، شماره 6، بهار و تابستان 1396، صفحه 2-14
سجاد غفوری

16

تحلیل محتوای فصل اول شیمی سال دهم (کیهان؛ زادگاه الفبای هستی) بر اساس روش فعال و غیرفعال بودن ویلیام رومی

دوره 4، شماره 11، بهار و تابستان 1397، صفحه 39-49
امیرحسین ذبایحی؛ مهدی عبدالهی؛ میلاد اکبرنژاد

17

تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی و تعیین درجه اهمیت آن به روش آنتروپی شانون

دوره 1، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 53-72
دوست محمد سمیعی؛ زینت محرابی

18

تحلیل محتوای کتاب حسابان(1) پایه یازدهم متوسطه دوم (رشته ریاضی و فیزیک) بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم

دوره 3، شماره 7، بهار و تابستان 1396، صفحه 71-82
منصوره موسی پور

19

تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم بر اساس مقوله‌های ویلیام رومی و به روش آنتروپی شانون

دوره 6، شماره 18، بهار 1399، صفحه 59-72
رضا نوری؛ وحید امانی

20

تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه یازدهم از منظر فعال یا غیرفعال بودن براساس روش ویلیام رومی

دوره 1، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 53-72
نورمحمد براهوئی مقدم

21

تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دهم بر اساس روش ویلیام رومی

دوره 3، شماره 11، پاییز و زمستان 1396، صفحه 83-101
محمدرضا قربانی؛ اعظم غلامی؛ امین داداش زاده

22

تحلیل محتوای کتاب زیست‌شناسی پایه دهم دوره دوم متوسطه رشته علوم تجربی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی

دوره 1، شماره 1، بهار 1398، صفحه 50-61
میهن اوستا؛ فائزه ایمانی؛ فیروزه علویان

23

تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی دهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر و تأثیر تدریس مبتنی بر آن در میزان یادگیری

دوره 5، شماره 18، تابستان 1398، صفحه 47-67
محمدرضا قربانی؛ اعظم غلامی

24

تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی

دوره 2، شماره 3، بهار و تابستان 1395، صفحه 19-28
هادی مصلح امیردهی؛ مژگان قاسمی

25

تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398

دوره 5، شماره 16، پاییز و زمستان 1398، صفحه 25-41
رقیه طاوسی سیمکانی؛ مصطفی مزارعی؛ احسان طالبی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.