آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها258
تعداد مقالات1,847
تعداد مشاهده مقاله2,552,289
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,015,188

1.

ارزیابی محتوای کتاب درسی جغرافیا پایۀ یازدهم بر اساس شاخص های حفاظت از محیط زیست با کاربرد تکنیک های آنتروپی شانون و تاپسیس

دوره 8، شماره 26، فروردین 1401، صفحه 69-84
علیرضا احمدی؛ حمیدرضا نوری عیبلو؛ علی ساوری

2.

ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی ازنظر میزان توجه به مؤلفه‌های مهارت‌های زندگی بر اساس تکنیک آنتروپی‌شانون

دوره 1، شماره 2، خرداد 1399، صفحه 69-84
محدثه صفاریه؛ علی محمد رضایی

3.

ارزیابی و سنجش توانایی کتاب درسی علوم تجربی پنجم ابتدایی

دوره 7، شماره 23، شهریور 1400، صفحه 50-60
امین گلشن؛ محمد عظیمی

4.

استفاده از روش ویلیام رومی در بررسی محتوای فصل سوم کتاب درسی شیمی دوره پیش دانشگاهی

دوره 3، شماره 9، دی 1396، صفحه 33-50
وحید مرادی؛ فاطمه بوربور

5.

الگوی یادگیری خلاقیت مشارکتی: یک مطالعه تحلیلی از برنامه درسی علوم دوره ابتدایی

دوره 7، شماره 25، اسفند 1400، صفحه 91-118
رضا معصومی نژاد؛ دل انگیز شامی

6.

بررسی چگونگی و میزان نمود عناصر هویّت ملی - مذهبی در کتابهای نونگاشت فارسی متوسطة اول و دوم

دوره 8، شماره 29، خرداد 1401، صفحه 76-92
علی بازوند؛ مرتضی حسن زاده

7.

بررسی فاصلۀ موجود بین کتاب‌های فارسی دورۀ پیش‌دبستانی و اول دبستان از لحاظ محتوا و شیوۀ آموزش زبان فارسی

دوره 1، شماره 1، تیر 1398، صفحه 26-53
ناصر محمدی؛ سید محمد علی میر جلیلی؛ سمانه رحیمی اسطرخی

8.

بررسی کتاب‌های علوم تجربی دورة اول متوسطه از نظر میزان توجه به تربیت زیستی دانش‌آموزان

دوره 2، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 1-18
ایرج محمدی؛ عباسعلی زمانی؛ عبدالحسین پری زنگنه

9.

بررسی مقوله های اخلاق شهروندی در محتوای دروس تاریخ پایۀ پنجم و ششم ابتدایی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 20-31

10.

بررسی مولفه های هویت ملی در کتاب ریاضی و آمار 1 پایه دهم

دوره 4، شماره 10، خرداد 1397، صفحه 10-18
بتول موسی پور عسکری

11.

بررسی میزان توجه به تفکر انتقادی لیپمن در کتاب تعلیمات اجتماعی پایه سوم ابتدایی

دوره 2، شماره 3، شهریور 1399، صفحه 75-86
محدثه صفاریه؛ زهرا عرب کرمانی

12.

بررسی میزان توجه به نقش زنان در مقایسه با مردان در خانواده و جامعه در کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان

دوره 3، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 85-108
فرخ رو جلیلی؛ میترا حیدری؛ نرگس قدسیان

13.

بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی

دوره 1395، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 27-44
هادی مصلح امیردهی؛ مهوش خسروی؛ اعظم رسولی

14.

بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب هدیه آسمانی پایه پنجم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 28-39
هادی مصلح امیردهی؛ مریم احمدی جویباری

15.

بررسی و تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم دوره دوم متوسطه برمبنای استفاده از منابع علمی و نظرسنجی از دبیران شیمی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 59-71
فروزان قادری

16.

بررسی ومقایسه مولفه های اصلی آموزش محیط زیست در کتاب های درسی علوم تجربی دوره ی ابتدایی

دوره 1398، شماره 10، فروردین 1398، صفحه 129-147
الهام منوچهری زاده

17.

تبیین مؤلفه‌های اخلاق مدیریتی و میزان انعکاس آن‌ها در اسناد تحولی آموزش و پرورش؛ الگویی جهت انتخاب مدیران دانشگاه فرهنگیان

دوره 4، شماره 1، فروردین 1400
جواد آقامحمدی

18.

تحلیل جایگاه آموزش‌و‌پرورش چندفرهنگی در محتوای برنامۀ درسی علوم اجتماعی و فارسی دورۀ ابتدایی به‌روشِ آنتروپی‌شانون

دوره 4، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 79-95
جواد کیهان

19.

تحلیل فصل تابع کتاب ریاضی و آمار 2 پایه یازدهم بر اساس سه الگوی مختلف

دوره 4، شماره 11، شهریور 1397، صفحه 50-59
بتول موسی پور عسکری

20.

تحلیل کتابهایِ درسیِ تاریخِ مقطع متوسطة‌ نظام آموزشی ایران دورة‌ پهلوی‌ِدوم از منظر بررسی و مقایسة مؤلفه‌های هویّت ملّی با هویّت دینی

دوره 6، شماره 23، آذر 1399، صفحه 29-45
فرهاد پروانه

21.

تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان

دوره 2، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 33-53
زهره کرمی

22.

تحلیل محتواى کتاب مطالعات اجتماعى دوره ابتدایی در سال تحصیلی 1400-1399 بر اساس میزان توجه به مؤلفه‌های هویت ملی

دوره 4، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 107-127
پری مو سی پور میاندهی؛ محبوبه منصوری

23.

تحلیل محتوای ارتباط بین تصاویر و متن نوشتاری کتاب درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی

دوره 1396، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 94-112
رضا حبیبی بردبری؛ علی زمان محمدی؛ احمد رییسی

24.

تحلیل محتوای بخش جانوری کتاب زیست شناسی پایه یازدهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر

دوره 4، شماره 10، خرداد 1397، صفحه 55-70
مصطفی منتظرغیب؛ محمدرضا قربانی

25.

تحلیل محتوای بخش زیست ‌شناسی کتاب‌های علوم تجربی دوره اول متوسطه بر اساس الگوی طراحی آموزشی مریل

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 1-17
نورمحمد براهوئی مقدم

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.