تعداد نشریات | 17 |
تعداد شمارهها | 106 |
تعداد مقالات | 713 |
تعداد مشاهده مقاله | 365,407 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 446,226 |
تعداد مقالات: 19 | ||||
1 | اثربخشی آموزش تلفیقی تربیت بدنی و علوم تجربی برمبنای بازی های گروهی بر ارتقاء یادگیری، روحیه ی رقابت و همکاری و نگرش های صمیمانه | |||
دوره 3، شماره 9، بهار و تابستان 1396، صفحه 87-109 | ||||
فرانک موسوی؛ ندا خداداده؛ محسن اسمعیلی | ||||
2 | یادگیری معلم با درس پژوهی | |||
دوره 2، شماره 3، بهار و تابستان 1395، صفحه 111-130 | ||||
ترجمه از: شجاع عربان | ||||
3 | ارائه یک الگوی تدریس چند مرحله ای برای آموزش مسائل مربوط به کسرها | |||
دوره 3، شماره 8، پاییز و زمستان 1396، صفحه 52-57 | ||||
لیلا محمدنیا | ||||
4 | ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی | |||
دوره 5، شماره 19، پاییز و زمستان 1398، صفحه 82-90 | ||||
علی افسری؛ مسعود عظمی؛ سارا شهسواری؛ ندا غلامی | ||||
5 | آموزش به سبک چندرسانه ای و تاثیرآن بر میزان یادگیری واژگان زبان انگلیسی | |||
دوره 2، شماره 6، بهار و تابستان 1395، صفحه 67-84 | ||||
سوزان عارضی؛ بهمن سعیدی پور؛ محمدرضا سرمدی؛ بهمن زندی | ||||
6 | بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور بر یادگیری خودتنظیم دانش آموزان دختر پایة اول دبیرستان شهر یزد | |||
دوره 3، شماره 2، بهار و تابستان 1393، صفحه 77-94 | ||||
افسر خلیلی صدرآباد؛ صغری ابراهیمیقوام؛ حمیده رادمنش | ||||
7 | بررسی اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس 5Eدرحیطه ی شناختی یادگیری درس زیست شناسی | |||
دوره 1، شماره 1، بهار 1398، صفحه 31-49 | ||||
عمران فتح الله زاده ایلوانق؛ پرویز انصاری راد؛ زهرا زارع | ||||
8 | بررسی بدفهمی ها در مبحث نامعادلات پایه نهم | |||
دوره 4، شماره 12، پاییز و زمستان 1397، صفحه 7-12 | ||||
سودابه تات؛ لیلا محمدنیا | ||||
9 | بررسی محتوای علم فیزیک و روش صحیح آموزش فیزیک | |||
دوره 2، شماره 2، بهار و تابستان 1395، صفحه 10-14 | ||||
سید مجید مسدد | ||||
10 | بهرهگیری از رویکرد تجربی – حسی در فرآیند یادگیری | |||
دوره 3، شماره 8، پاییز و زمستان 1396، صفحه 1-13 | ||||
فیروزه علویان | ||||
11 | تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم | |||
دوره 3، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 81-98 | ||||
مرتضی سمیعی زفرقندی | ||||
12 | تاثیر دو روش تدریس سنتی وتلفیقی درس تربیت بدنی بر یادگیری درس ریاضی ومهارتهای بنیادی دانشآموزان دختر پایه دوم ابتدایی | |||
دوره 1395، شماره 5، زمستان 1395، صفحه 2-13 | ||||
حوریه حاجی رستملو؛ علی محمد امیرتاش؛ علیمحمد صفانیا | ||||
13 | تأثیر روش آموزشی مبتنی بر وبکوئست بر یادگیری و میزان رضایت دانشجومعلمان از آن در درس طراحی آموزشی | |||
دوره 1، شماره 2، بهار و تابستان 1396، صفحه 9-27 | ||||
علیرضا بادله؛ عبدالحمید ثابتی | ||||
14 | تاثیر فیلم های آموزشی بر یادگیری اصطلاحات جعرافیایی | |||
دوره 1395، شماره 4، پاییز 1395، صفحه 75-90 | ||||
ایراندخت رکنی؛ حمید رضا رضا زاده بهادران | ||||
15 | تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی دهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر و تأثیر تدریس مبتنی بر آن در میزان یادگیری | |||
دوره 5، شماره 18، تابستان 1398، صفحه 30-45 | ||||
محمدرضا قربانی؛ اعظم غلامی | ||||
16 | رویکرد نوین میانرشتهای در حوزه یادگیری و آموزش زبان عربی | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 مرداد 1398 | ||||
هدایت الله تقی زاده | ||||
17 | مقایسه آموزش مبتنی بر شبیه سازی با رویکرد سازنده گرایی و رویکرد سیستماتیک بر یادگیری و یادداری هنرجویان فنی و حرفه ای | |||
دوره 6، شماره 2، پاییز و زمستان 1396، صفحه 29-49 | ||||
علیرضا بادله | ||||
18 | مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان | |||
دوره 2، شماره 6، بهار و تابستان 1395، صفحه 103-125 | ||||
مریم فلاحی؛ متین قاسمی سامنی؛ محمدحسن امیرتیموری | ||||
19 | نگاهی به توسعه حرفه ای معلمان فکور و تبیین درس پژوهی و فعالیت یادگیری | |||
دوره 2، شماره 3، بهار و تابستان 1395، صفحه 73-96 | ||||
عزت اله کلانتری خاندانی | ||||
|