1.

اثربخشی آموزش شناختی ارتقای امید بر کاهش اهمال‏کاری تحصیلی دانش ‏آموزان پسر دوره دوم متوسطه

دوره 3، شماره 4، دی 1393، صفحه 49-65

2.

ارزیابی تطبیقی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری در مدارس دوره ابتدایی شهر شیراز برمبنای الگوی کیفی

دوره 3، شماره 3، مهر 1393، صفحه 55-79

3.

بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور بر یادگیری خودتنظیم دانش آموزان دختر پایة اول دبیرستان شهر یزد

دوره 3، شماره 2، تیر 1393، صفحه 77-94

4.

بررسی اثر کیفیت خدمات آموزش بر رضایت دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه امام صادق (ع)

دوره 3، شماره 3، مهر 1393، صفحه 147-162

5.

بررسی پیش نیازها و امکان سنجی اجرای نظام آموزش الکترونیکی در آموزش عالی

دوره 3، شماره 2، تیر 1393، صفحه 53-75

6.

بررسی میزان رعایت مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای آموزش در اعضای هیئت ‌علمی دانشگاه شیراز

دوره 3، شماره 3، مهر 1393، صفحه 9-28

7.

تأثیر آموزش ابراز وجود بر عزت نفس، اضطراب اجتماعی و قاطعیت دانش آموزان

دوره 3، شماره 4، دی 1393، صفحه 99-114

8.

تأثیر آموزش راهبردهای شناختی برکاهش اختلال یادگیری ریاضی در دانش آموزان پسر پایه ی دوم و سوم

دوره 3، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 115-127

9.

تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم

دوره 3، شماره 4، دی 1393، صفحه 81-98

10.

تأثیر انگیزش فردی و سرمایه ی اجتماعی معلمان بر تمایل آن ها برای اشتراک گذاری دانش ضمنی و آشکار

دوره 3، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 87-113

11.

تأثیر چندرسانه‌ای پروژه‌محور (PBL) بر انگیزه پیشرفت هنرجویان رشته کامپیوتر

دوره 3، شماره 3، مهر 1393، صفحه 81-97

12.

تأثیر قصه های قرآنی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان

دوره 3، شماره 2، تیر 1393، صفحه 113-125

13.

تبیین نقش خودرهبری بر سرمایه‌های انسانی کارکنان مراکز آموزش عالی: تحقیقی موردی دربارۀ دانشگاه تهران

دوره 3، شماره 4، دی 1393، صفحه 9-29

14.

درک پدیدارشناسانه ی کنش اجتماعی در زندگی خوابگاهی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان

دوره 3، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 9-39

15.

رابطه جهتگیری اهداف پیشرفت و باورهای انگیزشی با اهمالکاری و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان

دوره 3، شماره 4، دی 1393، صفحه 67-79

16.

رابطه کیفیت زندگی در مدرسه و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی

دوره 3، شماره 4، دی 1393، صفحه 31-48

17.

رویکردهای مورد استفاده ی استادان دانشگاه برای مشارکت در فرایند برنامه‌ریزی درسی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 61-86

18.

شناسایی فرصت ها و چالش های درونی و بیرونی ورزش دانش آموزی استان خراسان رضوی

دوره 3، شماره 2، تیر 1393، صفحه 95-112

19.

شناسایی نیازهای یادگیری اعضای هیئت علمی در آموزش عالی الکترونیکی

دوره 3، شماره 3، مهر 1393، صفحه 29-53

20.

مطالعه عوامل درونی و بیرونی مؤثر بر فزونی مخارج آموزش و پرورش نسبت به اعتبارات اختصاص‌یافته

دوره 3، شماره 3، مهر 1393، صفحه 119-146

21.

مقایسه اثربخشی روش گلینگهام-اورتون و روش تمرین و تکرار بر بهبود اختلال ویژه یادگیری نوشتن در دانش‌آموزان ابتدایی

دوره 3، شماره 3، مهر 1393، صفحه 99-117

22.

مقایسه ی مؤلفه‌های کامل گرایی، هوش هیجانی و سلامت روان دختران تیزهوش و عادی مقطع متوسطه ی شهر اصفهان

دوره 3، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 41-59

23.

نقش باورهای معرفت شناختی در پیش بینی ابعاد اهمال‌کاری تحصیلی دانشجو-معلمان

دوره 3، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 129-145

24.

نقش مؤلفه های سرمایه روا‌ن‌شناختی (امید، خوش بینی، تاب آوری و خودکارآمدی) و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان

دوره 3، شماره 2، تیر 1393، صفحه 33-52

25.

نقش ویژگی های شخصیتی، کیفیت آموزشی و توانمندی فردی در نگرش به حرفۀ معلمی دانشجومعلمان

دوره 3، شماره 2، تیر 1393، صفحه 9-31


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب