1.

"آثار ودستاوردهای تعالی فرهنگ در پرتو نماز مطالعه موردی " مقابله با عملیات روانی وجنگ نرم"

دوره 2، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 10-19

2.

آسیب شناسی ماهواره و تأثیر آن بر رفتار و سبک زندگی اسلامی خانواده

دوره 2، شماره 3، مرداد 1395، صفحه 50-62

3.

آموزش اثربخش از دیدگاه اساتید دانشگاه فرهنگیان فارس؛ یک مطالعه کیفی

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 49-68

4.

آموزش به سبک چندرسانه ای و تاثیرآن بر میزان یادگیری واژگان زبان انگلیسی

دوره 2، شماره 6، شهریور 1395، صفحه 67-84

5.

آموزش گفت و شنودی بستری برای یادگیری برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 51-72

6.

آموزش معلم: چیستی، چندگونگی و چگونگی

دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 27-44

7.

اثربخشی آموزش بر اساس تکنیک سکوسازی بر ارتقاء سطح خودکارآمدی در دانش آموزان

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 69-94

8.

اثربخشی آموزش به سبک مشارکتی از نوع تکنیک جیک ساو در کلاس درس جغرافیا بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان

دوره 2، شماره 6، شهریور 1395، صفحه 27-48

9.

اثربخشی آموزش تفکر مثبت بر ارتقاء کیفیت زندگی و رضایتمندی زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه فرهنگیان شیراز

دوره 1، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 68-84

10.

اثربخشی آموزش گروهی ایمن‌سازی روانی در مقابل استرس بر سلامت عمومی دانش‌آموزان دختر دوره پیش‌دانشگاهی

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 95-108

11.

ارائۀ الگوی اخلاق حرفه‌ای برای معلمان مدارس ابتدایی: مطالعۀ موردی معلمان مدارس ابتدایی پسرانۀ دولتی در شهر تهران

دوره 5، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 9-30

12.

ارتقاء سطح خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم تجربی از طریق رویکرد تدریس مبتنی بر نقشه های مفهومی

دوره 1395، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 45-58

13.

ارتقاء یادگیری دانشجو معلمان از طریق رویکردهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی به دو شیوه فردی و گروهی

دوره 1، شماره 1، آذر 1395، صفحه 7-20

14.

ارزیابی باورهای تدریس دبیران منتخب ریاضی کشور بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی آنان

دوره 1، شماره 1، آذر 1395، صفحه 37-52

15.

ارزیابی تجربیات معلمان آموزش ابتدایی جهت ایجاد نگرش و فرهنگ‌سازی مؤثر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (تحقیق کیفی)

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 89-102

16.

ارزیابی نیاز دانشجو معلمان رشته ابتدایی دانشگاه فرهنگیان (پریس های شهر اصفهان) به آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری

دوره 2، شماره 4، آذر 1395، صفحه 51-68

17.

استانداردها و معیارهای تهیه و تولید بردهای هوشمند (smart board) برای محیط‌های یادگیری الکترونیکی

دوره 1394، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 1-11

18.

استانداردها و معیارهای تهیه و تولید بردهای هوشمند (smart board) برای محیط های یادگیری الکترونیکی

دوره 1394، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 1-18

19.

اصول تربیت دینی فرزندان از منظر قرآن و روایات از بدو تولد تا هفت سالگی

دوره 2، شماره 4، آبان 1395، صفحه 35-54

20.

افزایش رغبت دانش آموزان به یادگیری درس ریاضی در پایه پنجم ابتدایی (یک مطالعه اقدام پژوهی)

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 32-35

21.

اقدام پژوهی تحت تاثیر پارادایم عقلانیت تکنیکی یا معلم به عنوان پژوهنده

دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 59-72

22.

الگوی اشتراک گذاری نتایج پژوهش‌کیفی: مطالعه‌ی موردی درس‌پژوهی

دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 13-26

23.

انسجام متن در کتاب های درسی فارسی(دوم ابتدایی تا دهم متوسطه) و نقش آن در درک مطلب دانش‌آموزان

دوره 2، شماره 3، مرداد 1395، صفحه 19-30

24.

اهمیت فن بیان در تدریس ریاضی

دوره 2، شماره 5، دی 1395، صفحه 9-19

25.

بررسی تأثیر آموزش مهارت‌ها و روش‌های مطالعه با الگوی مدیریت آموزش بر خودراهبری دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 23-48

26.

بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم

دوره 2، شماره 7، آذر 1395، صفحه 9-24

27.

بررسی تاثیر مدارس تیز هوشان بر آینده تحصیلی دانش آموزان

دوره 1395، شماره 3، تیر 1395، صفحه 47-60

28.

بررسی تاریخچه تعلیم و تربیت با تاکید بر آیین کنفوسیوس در چین باستان با نگاهی بر چین معاصر

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 12-17

29.

بررسی ترکیبات لاک ناخن و لاک پاک کن ها

دوره 2، شماره 4، مهر 1395، صفحه 25-35

30.

بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان

دوره 2، شماره 4، آذر 1395، صفحه 25-50

31.

بررسی دلایل عدم مشارکت معلمان راهنما در اجرای طرح کارورزی دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان: مورد رشته علوم تربیتی

دوره 1395، شماره 4، آذر 1395، صفحه 33-51

32.

بررسی دیدگاه دبیران دربارۀ موانع کاربست یافته‌های پژوهشی در آموزش‌وپرورش

دوره 5، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 99-133

33.

بررسی دیدگاه معلمان در خصوص وضعیت صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر تهران

دوره 1395، شماره 4، آذر 1395، صفحه 1-10

34.

بررسی رابطة بین مدیریت دانش و عملکرد شغلی معلمان مدارس متوسطة اول دخترانة شهرستان سیرجان

دوره 5، شماره 2، مهر 1395، صفحه 31-58

35.

بررسی رابطه بین میزان وابستگی به اینترنت وسنجش اضطراب دردانشجویان ترم اول مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر

دوره 1394، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 35-49

36.

بررسی رابطه دانش فناورانه و سواد سلامت دیجیتال در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در دو مرکز دانشگاهی شهید صدوقی و شهید رجائی

دوره 2، شماره 6، شهریور 1395، صفحه 9-26

37.

بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و شادکامی با در نظر گرفتن رضایت از زندگی دبیران متوسطه ی شهرستان آزادشهر در سال تحصیلی 1393-1394

دوره 1395، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 92-110

38.

بررسی رابطه گونه‌های فلسفه آموزشی با راهبردهای مدیریت کلاس در بین معلمان مدارس منطقه دهلران

دوره 2، شماره 6، شهریور 1395، صفحه 85-102

39.

بررسی رابطه‌ی بین سلامت سازمانی مدارس و رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی

دوره 1394، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 12-21

40.

بررسی رابطه ی بین سلامت سازمانی مدارس و رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی

دوره 1394، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 19-34

41.

بررسی رویکرد فقه الحدیثی علامه طباطبایی نسبت به روایات الدرالمنثور در قالب بحث های روایی تفسیر المیزان

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 35-44

42.

بررسی صنعت گردشگری با رویکرد جغرافیلیی در کشور ایران

دوره 2، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 27-34

43.

بررسی ضرورت بکارگیری رویکرد آموزش معلم پژوهش محور در تربیت معلم

دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 97-110

44.

بررسی عوامل مؤثر بر رغبت‌های شغلی در دانش‌آموزان دورۀ متوسطه شاخۀ نظری شهر تهران

دوره 5، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 31-47

45.

بررسی فعالیت نهادهای فرهنگی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجو معلمان (مطالعه موردی: مرکز آموزش عالی شهید مطهری فارس)

دوره 2، شماره 3، مرداد 1395، صفحه 31-49

46.

بررسی کاربرد اعتدال در آثار شاعران پارسی گو به عنوان یکی از شاخصه های تربیتی ازنظر استاد مطهری

دوره 2، شماره 3، مرداد 1395، صفحه 1-18

47.

بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده اقدام پژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی

دوره 1، شماره 1، آذر 1395، صفحه 85-108

48.

بررسی محتوای علم فیزیک و روش صحیح آموزش فیزیک

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 10-14

49.

بررسی مقایسه ای تاثیر تدریس آزمایش محور و تدریس آموزش محور در تربیت معلمان خلاق در دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان سال تحصیلی95-96

دوره 2، شماره 4، مهر 1395، صفحه 77-86

50.

بررسی موسیقی در شعر مهدی اخوان ثالث

دوره 2، شماره 4، آبان 1395، صفحه 17-34

51.

بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی

دوره 1395، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 27-44

52.

بررسی نقش باورهای انگیزشی در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی با میانجیگری کمال‌گرایی

دوره 5، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 83-98

53.

بررسی و تحلیل وضعیت موجود رهبری خدمتگزار در دانشگاه فرهنگیان

دوره 5، شماره 2، مهر 1395، صفحه 9-30

54.

بررسی و مقایسه سوالات امتحان شیمی دبیرستان‌های شهر بوکان و سوالات کنکور دانشگاه سراسری مطابق با سطوح شناختی بلوم

دوره 2، شماره 3، تیر 1395، صفحه 7-11

55.

بهبود کیفیت مؤلفه‌های نظام آموزش عالی با بهره‌گیری از مدلِ مدیریتِ‌دانش (با تأکید بر فرآیند یاددهی- یادگیری)(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان حوزه‌ی جنوب‌شرق کشور)

دوره 1395، شماره 4، آذر 1395، صفحه 52-74

56.

به سوی رویکردی مدرسه بنیان در حوزه رشد و بالندگی حرفه ای معلمان: تعیین عناصر اساسی یک رویکرد اثربخش

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 121-142

57.

پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 3-32

58.

پژوهش روایی: مفهومی از تجربه

دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 3-12

59.

پیامدهای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی از منظر معلمان ابتدایی کرمان با تأکید بر آثار اخلاقی آن

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 103-120

60.

پیش‌بینی کمک‌طلبی تحصیلی توسط باورهای هوشی با واسطه‌‌گری احساسات شرم و گناه

دوره 5، شماره 2، مهر 1395، صفحه 105-128

61.

تأثیرات حفاظتی غیر ژنومی استروژن روی سیستم قلب و عروق مرد ها ، نقش های درمانی و بالینی در مردان مسن

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 23-31

62.

تأثیر تکالیف الکترونیکی بر عملکرد دانش‌آموزان در درس ریاضی

دوره 5، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 65-81

63.

تاثیرآموزش مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی با نقش تعدیل کنندگی اسنادها در دانش ‏آموزان دبیرستان های شهر کرمانشاه

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 9-22

64.

تاثیر دو روش تدریس سنتی وتلفیقی درس تربیت بدنی بر یادگیری درس ریاضی ومهارت‌های بنیادی دانش‌آموزان دختر پایه دوم ابتدایی

دوره 1395، شماره 5، اسفند 1395، صفحه 2-13

65.

تاثیر روش نموداری در تدریس مفاهیم و حل مسائل ریاضی..

دوره 2، شماره 4، مهر 1395، صفحه 9-23

66.

تاثیر فیلم های آموزشی بر یادگیری اصطلاحات جعرافیایی

دوره 1395، شماره 4، آذر 1395، صفحه 75-90

67.

تبیین مدل علّی تأثیر باورهای خودکارآمدی معلّمان بر نگرانی های آنان در خصوص اجرای اصلاحات برنامه درسی آموزش ریاضی در حوزه حل مسئله

دوره 2، شماره 7، آذر 1395، صفحه 63-82

68.

تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس

دوره 2، شماره 3، تیر 1395، صفحه 36-41

69.

تحلیل محتوای بخش گیاهی کتاب درسی زیست شناسی و آزمایشگاه و آزمایشگاه 2 به روش خلاقیت گیلفورد سال تحصیلی 95-94

دوره 2، شماره 5، دی 1395، صفحه 35-48

70.

تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی

دوره 2، شماره 3، تیر 1395، صفحه 19-28

71.

تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان از لحاظ میزان توجه به مهارت‌های زبانی

دوره 1395، شماره 3، تیر 1395، صفحه 31-46

72.

تحول از کجا؟ «رشد حرفه‌ای معلمِ معطوف به استاندارد» نقطه‌ عزیمت

دوره 2، شماره 4، آذر 1395، صفحه 113-130

73.

تحول معنایی واژگان قرآن در بافت وساختار جملات و آیات قرآن در تفسیر المیزان با رویکردی بر قاعده سیاق

دوره 2، شماره 4، آبان 1395، صفحه 64-72

74.

تحول و تغییر در آموزش فیزیک

دوره 2، شماره 4، مهر 1395، صفحه 37-45

75.

تدریس، با تأکید بر راه‌حل‌های چندگانه: گامی به‌سمت تقویت استدلال ریاضی

دوره 5، شماره 2، مهر 1395، صفحه 153-180

76.

تهیه و طراحی مقیاس معلم مراقبتی برای دوره ابتدایی

دوره 2، شماره 7، آذر 1395، صفحه 83-106

77.

جایگاه تاریخ و فلسفه علم در تربیت معلم فکور علوم

دوره 2، شماره 4، آذر 1395، صفحه 3-24

78.

جلد انگلیسی

دوره 2، شماره 3، مرداد 1395، صفحه 54-59

79.

جلد انگلیسی وچکیده انگلیسی

دوره 2، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 54-70

80.

جلد فارسی

دوره 2، شماره 3، مرداد 1395

81.

جلد فارسی نشریه و مقدمه

دوره 2، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 0-7

82.

چالش های ارزشیابی کیفی درحوزه اجرا و آموزش

دوره 1395، شماره 3، تیر 1395، صفحه 61-80

83.

چالش‌های معلمان دوره‌ ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 73-88

84.

چکیده انگلیسی

دوره 2، شماره 4، آبان 1395، صفحه 83-89

85.

چکیده انگلیسی وفهرست

دوره 2، شماره 4، آبان 1395

86.

چکیده فارسی

دوره 2، شماره 4، آبان 1395

87.

حضور در مدار ۱۰ درجه تحلیلی بر اهمیت حضور نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در آبهای آزاد

دوره 2، شماره 3، مرداد 1395، صفحه 63-79

88.

دانش پژوهی و زیرساخت های آن برای معلمین

دوره 2، شماره 4، مهر 1395، صفحه 63-75

89.

درآمدی به برنامۀدرسی کارورزی در تربیت معلم: با تأکید بر پژوهش روایی

دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 45-58

90.

دوزبانگی در نظام آموزشی ایران (بررسی اجمالی عملکرد تحصیلی، هویت و تطبیق با نظام های آموزشی سایر کشور ها)

دوره 1395، شماره 3، تیر 1395، صفحه 81-104

91.

دیدگاه های معلمان در مورد تدریس تفکیکی در مدارس چندفرهنگی دورۀ متوسطه در آفریقای جنوبی

دوره 2، شماره 4، آذر 1395، صفحه 131-154

92.

رابطة رویکردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان گر‌وه‌های علوم انسانی و فنی مهندسی با توجه به نقش جنسیت

دوره 5، شماره 2، مهر 1395، صفحه 129-152

93.

رابطه بین جو دانشگاه با باورهای دینی و شادکامی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان شیراز

دوره 1، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 22-40

94.

رابطه بین شیوه های فرزند پروری و الگوهای ارتباطی خانواده با خود تنظیمی دانش آموزان

دوره 1، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 85-103

95.

رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس.

دوره 1، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 1-21

96.

رابطه دانش و مهارت پژوهش معلمان آموزش و پرورش استان همدان

دوره 1، شماره 1، آذر 1395، صفحه 53-68

97.

رابطه ساده و چندگانه بین راهبردهای یادگیری، خودکارآمدی با مدیریت زمان و مکان مطالعه دانش-آموزان متوسطه

دوره 1395، شماره 3، تیر 1395، صفحه 1-15

98.

رابطه عملکرد تحصیلی در دوره متوسطه و دوره کارشناسی در دانش آموختگان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان

دوره 2، شماره 7، آذر 1395، صفحه 107-118

99.

رابطه‌ی بین باورهای معرفت‌شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانشجو- معلمان

دوره 1394، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 43-48

100.

رابطه‌ی بین باورهای معرفت شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانشجو- معلمان

دوره 1394، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 64-74

101.

رابطه‌ی جهت‌گیری هدف،یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان

دوره 1394، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 34-42

102.

رابطه ی جهت گیری هدف،یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان

دوره 1394، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 50-63

103.

ردﻳﺎﺑﻲ آﻧﺘﻲﺑﻴﻮﺗﻴﻚ ﻓﻨﺎزﻳﻦ- 1-ﻛﺮﺑﻮﻛﺴﻴﻠﻴﻚ اﺳﻴﺪ در ﺳﻮدوﻣﻮﻧﺎسﻫﺎی ﻓﻠﻮرﺳﻨﺖ ﺟﺪاﺳﺎزی ﺷﺪه از رﻳﺰوﺳﻔﺮ ﮔﻨﺪم و ﺗﺎﺛﻴﺮآن در ﻛﻨﺘﺮل ﺑﻴﻮﻟﻮژﻳﻜﻲ ﺑﻴﻤﺎری ﭘﺎﺧﻮرهﮔﻨﺪم

دوره 2، شماره 3، تیر 1395، صفحه 1-6

104.

روش های تعلیم وتربیت اسلامی با تکیه بر دیدگاه استاد مطهری

دوره 2، شماره 4، آبان 1395، صفحه 73-82

105.

رویکرد تربیت معلم : روحیه‏ ی علمی یا روحیه‏ ی معلمی؟

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 109-130

106.

زیسته در افق روایت؛ بررسی موردی تحلیل کارکرد روایت و روایت‌پردازی در آموزش و فهم دانش

دوره 1395، شماره 3، تیر 1395، صفحه 16-30

107.

شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانش‌آموزان دوره متوسطه (شهرمشهد)

دوره 1395، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 4-26

108.

ضرورت‌ آموزش فناوری‌های نو در برنامه درسی گروه علوم پایه دانشگاه فرهنگیان

دوره 2، شماره 5، دی 1395، صفحه 49-59

109.

طراحی و آزمودن الگویی از پیش‌آیندهای عملکرد تحصیلی درس ریاضی

دوره 5، شماره 2، مهر 1395، صفحه 60-83

110.

طرح یادگیری، ابزاری مناسب در آموزش فیزیک

دوره 2، شماره 3، تیر 1395، صفحه 29-35

111.

عوامل مؤثر بر بکارگیری ابزارهای ارتباطی ناهمزمان در دانشجویان کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی

دوره 1395، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 59-91

112.

عوامل مرتبط با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس: (بررسی وضع مطلوب و موجود) معلمان ابتدایی شهر همدان

دوره 1، شماره 1، آذر 1395، صفحه 69-84

113.

فراکتال آرت و هنر نرم افزاری با نگاه به هندسه ی محاسباتی و هندسه نقوش

دوره 2، شماره 5، دی 1395، صفحه 21-33

114.

فلسفه ملاصدرا و حل چالش "هست" و "باید" تربیتی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 54-67

115.

فهمِ چالش‌های عنصر ارزشیابی برنامه‌درسی دانشجویان دوره‌ کارشناسی رشته‌ علوم‌تربیتی دانشگاه فرهنگیان: جٌستاری پدیدارشناسانه

دوره 2، شماره 7، آذر 1395، صفحه 47-62

116.

فوتوکاتالیز؛ اصول و برخی کاربردها

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 15-22

117.

فیزیک در تمدن اسلامی و نقش آن در آموزش فیزیک

دوره 2، شماره 5، دی 1395، صفحه 61-77

118.

کارورزی با رویکرد پژوهش روایی: الگویی نو در توسعه حرفه ای معلمان

دوره 1395، شماره 4، آذر 1395، صفحه 11-32

119.

کاوشی در دنیای ذرات زیر اتمی

دوره 2، شماره 3، تیر 1395، صفحه 12-18

120.

کنش‌پژوهی/ معلمان به‌منزله محققان

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 143-156

121.

مطالعه عامل روانشناختی اضطراب و تاثیر آن در اعتیاد به اینترنت در دانشجویان ترم اول مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر

دوره 1394، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 22-33

122.

معلم اثر بخش در اندیشه های تربیتی فارابی و روسو ودلالت های تربیتی متاثر از آن

دوره 2، شماره 4، آذر 1395، صفحه 69-98

123.

معلمان پایه ششم ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری فرصت‌ها و محدودیت‌های درس تفکّر و پژوهش را چه چیزی میدانند؟: یک مطالعه‌ی کیفی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 41-53

124.

معلم ایده پرداز و خلاق؛ ضرورت آموزش زیست شناسی درهزاره ی سوم

دوره 2، شماره 4، مهر 1395، صفحه 47-62

125.

معلم دانشمند: نگاهی کاستی‎جویانه به دانش معلم

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 33-50

126.

معلم فکور و اقدام پژوهی: پیوند عمل آموزشی با نظریه ی زنده

دوره 2، شماره 4، آذر 1395، صفحه 99-112

127.

معیارهای اخلاق اسلامی در فرآیند پژوهش های علوم انسانی

دوره 1395، شماره 4، آذر 1395، صفحه 91-114

128.

مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان

دوره 2، شماره 6، شهریور 1395، صفحه 103-125

129.

مقایسه معیارهای تدریس اثربخش در دوره های کارشناسی از دیدگاه اساتید دانشگاه شهید مدنی و دانشجویان

دوره 2، شماره 7، آذر 1395، صفحه 25-46

130.

مقایسه ی تأثیر آموزش مبتنی بر برنامه ی رایانه ای و آموزش سنتی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان سوم ابتدایی

دوره 2، شماره 6، شهریور 1395، صفحه 49-66

131.

نظارت والدین بر تکالیف درسی و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی درس املاء و ریاضی

دوره 1395، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 111-121

132.

نظریه سازنده گرایی وتبیین آن به‌عنوان رویکردی نو در آموزش ریاضی

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 1-9

133.

نقدی بر جایگاه فانتزی نویسی در کتاب درسی فارسی ( دوم ابتدایی تا پایان دوره متوسطه اول)

دوره 2، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 1-9

134.

نقدی بر جایگاه فانتزی‌‌نویسی در کتاب‌های درسی فارسی (دوم ابتدایی تا پایان دورة متوسطة اول)

دوره 2، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 1-9

135.

نقش اخلاق عالی انسانی و نقش کنترل و نظارت، در بهبود اخلاق پژوهشی تحقیقات دانشگاهی

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 18-25

136.

نقش انگیزه های سایه در طلاق عاطفی واستراتژی های مقابله با آن

دوره 2، شماره 4، آبان 1395، صفحه 1-16

137.

نقش برنامه ریزی کتاب درسی جغرافیای دوره متوسطه در برداشت از اسلام، نمونه موردی کشور آلمان

دوره 2، شماره 4، آبان 1395، صفحه 55-63

138.

نقش رسانه در جنگ نرم با نگاهی به جمهوری اسلامی ایران

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 1-11

139.

نقش سودمندی ادراک شده، فرسودگی‌تحصیلی و امید به آینده در پیوند با انگیزش‌تحصیلی

دوره 5، شماره 2، مهر 1395، صفحه 85-103

140.

نگاهی به تفاوت " نمایش خلاق" با دیگر گونه های نمایش وجایگاه آن در تدریس فارسی دوره ابتدایی

دوره 2، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 45-53

141.

نگاهی به توسعه حرفه ای معلمان فکور و تبیین درس پژوهی و فعالیت یادگیری

دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 73-96

142.

نگاهی به سبک گلستان سعدی و یکی از ویژگی های واژگانی آن

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 26-34

143.

هنجاریابی مقیاس ذهن‌آگاهی لانگر برای معلمان

دوره 5، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 49-63

144.

هوش موفق و تأثیر آن بر عملکرد دانشجویان در برنامه درسی جدید کارورزی دانشگاه فرهنگیان

دوره 5، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 135-153

145.

یادگیری معلم با درس پژوهی

دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 111-130


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب