1.

آثار تربیتی سنت استدراج از منظر تفسیر المیزان و المنار

دوره 6، شماره 20، آذر 1399، صفحه 127-140

2.

آسیب شناسی اجرای دروس تربیت بدنی عمومی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی

دوره 1، شماره 1، مهر 1399، صفحه 25-51

3.

آسیب‌شناسی مهارت خوانداری کتاب‌های عربی دوره اول متوسطه (مطالعه موردی مدرسه دخترانه سیزده آبان شاهرود)

دوره 6، شماره 18، اردیبهشت 1399، صفحه 23-39

4.

آموزش انتقادی در مطالعات اجتماعی

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 17-26

5.

آموزش جغرافیا، چیستی و مفاهیم همراه با معرفی کتاب «آموزش جغرافیا، مبانی و رویکردهای جهانی»

دوره 2، شماره 3، آذر 1399

6.

آموزش شیمی به کمک آزمایشگاه مجازی در دوران کرونا

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 21-35

7.

آموزش قاعده VSEPR و پیش بینی شکل هندسی مولکول ها با استفاده از مدل سازی به روش ایبسه

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 41-56

8.

آموزش مجازی، ضرورتی انکارناپذیر و تجربه ای نو در نظام آموزشی دانشگاه فرهنگیان

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 1-11

9.

آموزش مطالعات اجتماعی و دانش آموزان طبقات فرودست اجتماعی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 77-94

10.

آموزش مفهوم و جایگاه انرژی های زیستی به فراگیران مبتنی بر طراحی آزمایش آسان و اثربخش (مطالعه موردی انرژی های نو - پایدار)

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 33-42

11.

آموزه‏ های زیست‏ محیطی در کتب مطالعات اجتماعی؛ از بی ‏توجهی تا صلاحیت و ضرورت

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 113-136

12.

اثر بخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی درس شیمی دانش آموزان پایه یازدهم

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 5-18

13.

اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودپنداره و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 21، خرداد 1399، صفحه 17-31

14.

اثربخشی آموزش رویکرد وجودی بر کیفیت زندگی و رضایت شغلی معلمان

دوره 6، شماره 22، شهریور 1399، صفحه 1-13

15.

اثربخشی آموزش گروهی طرحواره های شناختی بر سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان ناسازگار دختر دبیرستانی

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 7-22

16.

اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله بر هیجان های تحصیلی مثبت و منفی دانش آموزان پایه ششم

دوره 1398، شماره 11، مهر 1398، صفحه 125-144

17.

احساس تنهایی و طرحواره‌های ناسازگار اولیه در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

دوره 3، شماره 1، آذر 1399، صفحه 109-125

18.

ادراک معلمان از نقش برنامۀ درسی در بهبود تربیت شهروندی دانش‌آموزان ابتدایی

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 27-36

19.

ارائه الگوی توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت‌علمی مبتنی بر مؤلفه‌های مهارت‌های نرم

دوره 5، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 1-23

20.

ارائه راهکارهایی جهت کاهش مشکل بیش فعالی /بی توجهی ر.م : مطالعه موردی

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 13-27

21.

ارتباط رهبری تحول‌گرای مدیران با توانمندسازی معلمان

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 40-53

22.

ارزیابی آموزش خط تحریری و آسیب‌های احتمالی آن در برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 49-74

23.

ارزیابی برنامه درسی اجرا شده در آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان: جایگاه نیازها، محتوی و روش در آموزش های مجازی

دوره 5، شماره 8، اسفند 1398، صفحه 11-28

24.

ارزیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس شاخص‌های شناختی بلوم از دیدگاه معلمان پایه ششم شهرکرد

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 77-102

25.

ارزیابی تأثیر استفاده از ایدۀ تدریس حافظه تصویری در ارتقای علاقه مندی دانش آموزان به درس جغرافیا

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 1-18

26.

ارزیابی خوانایی و قابلیت فهم کتاب جغرافیای کاربردی(3) پایه دوازدهم رشته انسانی با استفاده از شاخص های فلش،فرای و گانینگ

دوره 5، شماره 20، اسفند 1398، صفحه 25-42

27.

ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته آموزش زیست شناسی دوره ی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان از نگاه دانشجومعلمان

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 15-32

28.

ارزیابی مؤلفه‌های دانشگاه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبائی)

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 75-103

29.

ارزیابی میزان اثر بخشی دوره آموزشی ماده 28 در ارتقاء نگرش، آگاهی و توانایی دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان

دوره 6، شماره 22، شهریور 1399، صفحه 60-75

30.

ارزیابی میزان به‌کارگیری تکنیک اجراسنجی برنامة درسی به‌وسیلة معلمان دورة ابتدایی

دوره 8، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 7-26

31.

ارزیابی وضعیت آموزش مجازی درس زیست شناسی در بین دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهرستان بجنورد

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 19-28

32.

ارزیابی و نقد تربیتی برنامه فلسفه برای کودکان از منظر تربیت اسلامی (پژوهشی مبتنی بر کاوشگری فلسفی انتقادی)

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 54-70

33.

ارزیابی ویژگی‌های کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی به‌منظور طراحی و اجرای برنامة کارآفرینی

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 285-304

34.

استفاده از راهبرد تشبیه در آموزش علوم

دوره 6، شماره 19، شهریور 1399، صفحه 40-47

35.

الگوی جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان

دوره 6، شماره 9، شهریور 1399، صفحه 159-182

36.

الگوی ساختاری قصد ترک خدمت و عملکرد شغلی مدیران براساس ذهن‌آگاهی: نقش میانجی فرسودگی هیجانی

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 183-208

37.

امکان سنجی به کارگیری روش یادگیری ترکیبی دانش آموزان از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی

دوره 2، شماره 3، شهریور 1399، صفحه 36-49

38.

اندیشه های آسان سازی نحو از دیدگاه نحویان معاصر

دوره 1، شماره 1، اسفند 1398، صفحه 35-57

39.

انقلاب سفید و گسترش نظام آموزش عالی؛ چالش ها و تعارض ها (1342-1357)

دوره 1، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 1-19

40.

اولویت‌بندی اعضای هیـأت علمی دانشگاه فرهنگیان از مسئولیت‌های شغلی‌شان و ارزشیابی دانشجومعلمان از کیفیت عملکرد آنان

دوره 3، شماره 1، آذر 1399، صفحه 91-107

41.

ایجاد موقعیت‌های یادگیری اثربخش در آموزش جغرافیا با استفاده از راهبرد آموزش ترکیبی و گردش علمی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 69-95

42.

بازتاب هوش عاطفی در عملکرد شغلی معلمان منطقه 15 تهران

دوره 5، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 77-86

43.

بازخوانی مفاهیم معلم پژوهنده و درس پژوهی از نگاه دانشجویان علوم تربیتی

دوره 6، شماره 22، شهریور 1399، صفحه 14-24

44.

بازشناسی راه‌های تقویت شایستگی کلیدی تامل دانشجو معلمان در محیط یادگیری کارورزی

دوره 3، شماره 1، آذر 1399، صفحه 63-89

45.

بررسی ابعاد استقلال مدرسه (ایده مدرسه- محوری): واکاوی تجربیات و نظرات مدیران مدارس دوره ی ابتدایی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 71-79

46.

بررسی ابعاد عفاف در قرآن و حدیث

دوره 3، شماره 5، شهریور 1399، صفحه 37-66

47.

بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی

دوره 5، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 85-96

48.

بررسی اثربخشی قصه گویی بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر دوره دوم ابتدایی

دوره 6، شماره 21، دی 1399، صفحه 61-72

49.

بررسی ارتباط بین میزان کاربست نوآوریهای برنامه درسی با مهارت‌های فراشناختی در معلمان دوره ابتدایی

دوره 6، شماره 23، آذر 1399، صفحه 67-80

50.

بررسی بدفهمی های موجود در مبحث کسر ریاضی دوره ابتدایی و راهکارهایی برای رفع آن ها

دوره 6، شماره 20، آذر 1399، صفحه 1-9

51.

بررسی برداشت دانشجو معلمان شیمی در به کارگیری عبارات ریاضی در شیمی فیزیک: مطالعه موردی پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 5-20

52.

بررسی برنامۀ درسی آموزش جغرافیا در ایران

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 1-16

53.

بررسی پیامدهای اجتماعی ازدواج زودهنگام بر روند آموزش دختران(مطالعه موردی: شهر اسفرورین)

دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 123-146

54.

بررسی تأثیر رهبری کاریزماتیک بر اشتیاق شغلی با نقش میانجی فرح‌بخشی در شغل در بین دبیران مدارس متوسطۀ دوم شهر کرمانشاه

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 105-130

55.

بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری در درس تاریخ بر مهارتهای فراشناختی دانش آموزان

دوره 1، شماره 3، مهر 1399، صفحه 7-32

56.

بررسی تأثیر ساختار جدید کتاب زیست‌شناسی دهم بر عملکرد آموزشی دبیران

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 57-70

57.

بررسی تأثّیر قلمرو ادبی کتاب‌های فارسی نونگاشت متوسطة دوم در ایجاد خلّاقیّت ادبی دانش‌آموزان شهرستان لردگان

دوره 2، شماره 2، مرداد 1399، صفحه 70-98

58.

بررسی تأثیر محتوای کتب هنرستان در روند آموزش هنرجویان رشتة معماری (نمونة موردی: کتاب عناصر و جزئیات)

دوره 9، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 215-235

59.

بررسی تأثیر یادگیری الکترونیک بر اثربخشی تدریس و توسعه مدیریت دانش در آموزش جغرافیا

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 35-60

60.

بررسی تاثیر آموزش درس‌پژوهی بر توانمندسازی معلمان

دوره 5، شماره 20، اسفند 1398، صفحه 61-86

61.

بررسی تاثیر الگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 21، خرداد 1399، صفحه 85-95

62.

بررسی تدریس و یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی در آموزش زیست شناسی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 29-40

63.

بررسی تصورات دانشجومعلمان رشته آموزش جغرافیا در بدو ورود نسبت به مولفه‌های نظام آموزشی دانشگاه فرهنگیان

دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 97-121

64.

بررسی تغییر و تحولات برنامه درسی جدید ریاضی دوره ابتدایی

دوره 1، شماره 1، آذر 1399، صفحه 45-54

65.

بررسی تکفیر و تکفیرگرایی در سیره امامان شیعه علیهم السلام

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 61-82

66.

بررسی جامعه‌شناختی عوامل مؤثر برمنزلت اجتماعی معلمان

دوره 6، شماره 9، شهریور 1399، صفحه 131-158

67.

بررسی جایگاه تربیت عقلانی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش.

دوره 6، شماره 20، آذر 1399، صفحه 61-74

68.

بررسی جایگاه «جامعه مدنی» در کتب درسی؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 19-46

69.

بررسی جایگاه قرآن در اندیشه و آثار سیداشرف‌الدین حسینی قزوینی (نسیم شمال) و ارتباط آن با اوضاع سیاسی- اجتماعی عصر مشروطه در ایران

دوره 1، شماره 1، دی 1399، صفحه 141-160

70.

بررسی جایگاه ولایت و وظایف فقها در عصر غیبت در اندیشة سیاسی و فقهی ملااحمد نراقی (در اوایل قرن سیزدهم هجری قمری)

دوره 1، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 20-34

71.

بررسی جلوه های میهن دوستی و دعوت به همبستگی در اشعار هشام الجخ

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 43-58

72.

بررسی چالش‌های آموزش زبان فارسی در کلاس‌های چندفرهنگی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 43-55

73.

بررسی دانش مورد نیاز نو معلّمان دانش آموخته ی شیمی دانشگاه فرهنگیان برای تدریس علوم تجربی دوره ی اوّل متوسّطه

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 85-96

74.

بررسی دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درباره تاثیر استفاده از روش ارزیابی همتایان در برنامه درسی کارورزی

دوره 5، شماره 8، اسفند 1398، صفحه 75-92

75.

بررسی رابطة رفتارهای اخلاقی سازمانی با رفتارهای غیراخلاقی دبیران با نقش واسطه ای تعهد سازمانی

دوره 8، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 271-290

76.

بررسی رابطه استرس شغلی با عملکرد شغلی معلمان دوره ابتدایی

دوره 1399، شماره 12، شهریور 1399، صفحه 115-132

77.

بررسی رابطه بین تاب‌آوری و ویژگی‏های جمعیت‌شناختی با فرسودگی شغلی در معلمان زن شهرستان جوین

دوره 5، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 25-39

78.

بررسی رابطه بین رهبری زهراگین مدیران وسکوت سازمانی معلمان با میانجی گری فرهنگ سازمانی مدارس ابتدایی شهر خرم آباد

دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 28-42

79.

بررسی رابطه خلاقیت طراحی واحد یادگیری درس عربی با مهارت آفرینی دانشجویان در رشته آموزش زبان عربی دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت فاطمه زهرا (س) اهواز

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 129-147

80.

بررسی رابطه خوش‌بینی تحصیلی معلمان و سلامت سازمانی با اثربخشی مدرسه در مدارس هیئت امنایی و عادی ابتدایی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 43-56

81.

بررسی رابطه ذهنیت فلسفی و بلوغ حرفه‌ای معلمان علوم اجتماعی با سبک تدریس آنان در مدارس دوره اول متوسطه شهر تبریز

دوره 6، شماره 22، شهریور 1399، صفحه 48-59

82.

بررسی رابطه ذهنیت فلسفی و مدیریت دانش در مدیران و معلمان دوره ابتدایی

دوره 2، شماره 3، شهریور 1399، صفحه 25-35

83.

بررسی رابطه معنویت در کار و مسئولیت‌پذیری با عملکرد آموزشی معلمان دوره ابتدایی شهر قم

دوره 5، شماره 8، اسفند 1398، صفحه 111-126

84.

بررسی رابطه هوش معنوی و باورهای دینی در دانشجویان پردیس شهید بهشتی بندرعباس

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 84-91

85.

بررسی راهکارهای توسعه حرفه‌‌ای معلمان ابتدایی شهر لالجین

دوره 5، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 41-57

86.

بررسی راهکارهایی برای افزایش میزان آمادگی و پیشرفت زبانی دانش آموزان درپایه اول ابتدایی در مناطق دو زبانه

دوره 6، شماره 21، خرداد 1399، صفحه 118-129

87.

بررسی علم در نهج‌البلاغه از منظر‌ تقابل و هم‌معنائی واژگانی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 149-148

88.

بررسی عملکرد سال اول تدریس نومعلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان

دوره 6، شماره 9، شهریور 1399، صفحه 11-29

89.

بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش و تدریس در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجو ـ معلمان(مطالعه موردی:پردیس‌های استان خوزستان)

دوره 1399، شماره 12، شهریور 1399، صفحه 2-21

90.

بررسی فرهنگ روابط معلمان با همکاران، والدین و دانش آموزان: مدارس روستایی و چندپایه

دوره 8، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 167-192

91.

بررسی کج فهمی ها در پیوندهای شیمیایی براساس الگوی تفکر چند سطحی جانستون

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 25-40

92.

بررسی کج فهمی های رایج دانش‌آموزان در مفاهیم مرتبط با پیوندهای شیمیایی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 73-89

93.

بررسی گفتمان سیره پیامبر اکرم (صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله) در مواجهه با اهل کتاب

دوره 6، شماره 21، دی 1399، صفحه 113-130

94.

بررسی مؤلّفه های شایستگی حرفه ای معلّمان شیمی در مدارس پژوهش محور با روش دیکوم

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 49-66

95.

بررسی ماهیت و اندیشه های فارابی در باب مدینه فاضله با اندیشه های آگوستین قدیس درشهر خدا

دوره 6، شماره 19، تیر 1399، صفحه 67-82

96.

بررسی مزایا و معایب دوره های ضمن خدمت برگزار شده در آموزش و پرورش از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر بناب

دوره 6، شماره 18، اردیبهشت 1399، صفحه 17-22

97.

بررسی مسایل و مشکلات درس کارورزی از نظر مدرسین دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان اصفهان)

دوره 3، شماره 1، آذر 1399، صفحه 13-39

98.

بررسی موسیقی بیرونی در اشعار کتب فارسی دورة دوم ابتدایی

دوره 2، شماره 2، مرداد 1399، صفحه 1-28

99.

بررسی میزان اثربخشی اجرای «طرح هوشمند سازی مدارس» و رابطه آن با جو یادگیری محور

دوره 6، شماره 21، خرداد 1399، صفحه 47-64

100.

بررسی میزان اثربخشی روش تدریس فعال بر خلاقیت و عزت نفس دانش آموزان درس هنر

دوره 4، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 15-28

101.

بررسی میزان اثربخشی روش تدریس مبتنی بر کارت های بازی در آموزش تلفیقی جغرافیا

دوره 6، شماره 19، تیر 1399، صفحه 29-38

102.

بررسی میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجومعلمان رشته‌های آموزش زیست‌شناسی و فیزیک دانشگاه‌های فرهنگیان استان اصفهان

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 37-48

103.

بررسی میزان اهتمام و پایبندی مدیران دانشگاه فرهنگیان به اجرای مفاد میثاق‌نامة مدیران، و تأثیر آن بر آوا و تعهد سازمانی کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت ‌علمی

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 33-61

104.

بررسی میزان توجه به تفکر انتقادی لیپمن در کتاب تعلیمات اجتماعی پایه سوم ابتدایی

دوره 2، شماره 3، شهریور 1399، صفحه 75-86

105.

بررسی میزان دانش عصب شناختی، سبک‌های تفکر و ترجیح سبک تدریس معلمان مدارس ابتدایی شهرستان آمل

دوره 6، شماره 19، تیر 1399، صفحه 101-118

106.

بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان از کیفیت آموزش و تدریس اساتید دانشگاه فرهنگیان اردبیل

دوره 3، شماره 1، آذر 1399، صفحه 127-139

107.

بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب هدیه آسمانی پایه پنجم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 28-39

108.

بررسی میزان کاربست اینترنت در راستای ارتقای توسعه حرفه‌ای در بین معلمان ابتدایی اصفهان

دوره 5، شماره 3، آذر 1399، صفحه 13-30

109.

بررسی نظام تربیت معلم در فنلاند با تاکید بر دانشگاه تربیت معلم حرفه ای جمک

دوره 1399، شماره 12، شهریور 1399، صفحه 42-61

110.

بررسی نقاط ضعف و قوت کتاب شیمی پایۀ دهم از نقطه نظر دبیران شیمی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 41-49

111.

بررسی نقش آموزش های رسمی در تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: استفاده بهینه از آب)

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 121-139

112.

بررسی نقش ادبیات انگلیسی در شکل گیری حقوق کودک با تمرکز بر روی آثار هارپر لی و چارلز دیکنز

دوره 6، شماره 19، تیر 1399، صفحه 1-14

113.

بررسی نقش تجارب زیسته تحصیلی والدین و تمایز یافتگی معلمان در حس تعلق به مدرسه فرزندان

دوره 6، شماره 21، دی 1399، صفحه 53-60

114.

بررسی نقش فرهنگ مدرسه بر فعالیت درس پژوهی معلمان دوره ابتدایی شهر تبریز

دوره 6، شماره 9، شهریور 1399، صفحه 69-86

115.

بررسی نقش‌مؤلفه های کیفیت زندگی کاری، ‌جو آموزش، تعهدو فرهنگ سازمانی برابعاد توانمندسازی روان شناختی (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان بوشهر)

دوره 1399، شماره 12، شهریور 1399، صفحه 62-95

116.

بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت دراجرای درس پژوهی با تاکید بر دیدگاه درس پژوهان برتر (مطالعه موردی: خراسان رضوی)

دوره 6، شماره 20، آذر 1399، صفحه 45-60

117.

بررسی و تحلیل مؤلفه‌های هویت ملی در کتاب‌های فارسی دورة دوم متوسطه (پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم)

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 1-25

118.

بررسی و تدوین شاخص‌های ارزیابی عملکرد نظام آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین

دوره 6، شماره 19، تیر 1399، صفحه 83-100

119.

بررسی و شناسایی مؤلفه‌های موفقیت معلمان نمونه کشوری

دوره 4، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 75-87

120.

بررسی وضعیت موجود و مطلوب برخورداری از مهارت‌های مرتبط با ساحتهای شش گانه سند تحول بنیادین در معلمان دوره ابتدایی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 57-70

121.

بررسی ویژگی های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس خرد در دانشجو معلمان

دوره 1399، شماره 12، شهریور 1399، صفحه 155-174

122.

برنامه درسی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت کتب دوره اول ابتدایی بر اساس مفروضه های نظام سلامت

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 84-107

123.

بزرگمهر، حکیمی اندرزگو

دوره 1، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 35-47

124.

بکارگیری تفکر طراحی در یادگیری انواع شبکه بلور

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 67-76

125.

بهبود علاقه دانش آموزان در درس شیمی و آزمایشگاه با ارایه و ارتقای مهارت کار گروهی و عملی

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 37-48

126.

بهینه سازی طرّاحی برخی آزمایش های شیمی و طرّاحی آزمایش های جدید کم هزینه در شیمی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 69-99

127.

پدیدارشناسی روش آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده در درس زیست شناسی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 3-18

128.

پژوهش در آموزش؛ سراب یا یقین

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 1-4

129.

پیش‌بینی بی‌صداقتی تحصیلی براساس هویت تحصیلی و باورهای هوشی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 59-78

130.

پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس راهبردهای مقابله ای، اضطراب امتحان و سبکهای اسنادی

دوره 6، شماره 19، تیر 1399، صفحه 51-66

131.

پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس راهبردهای انگیزشی، راهبردهای فراشناختی و هدف تحصیلی در درس علوم پایه نهم دبیرستان‌های شهرستان قم

دوره 5، شماره 3، آذر 1399، صفحه 52-61

132.

تأثیر آموزش "راهبردهای خودکارآمدی" کلاس-محور آموزگاران بر عملکرد ریاضی، خودکارآمدی ریاضی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دوره راهنمایی شهر اهواز

دوره 1، شماره 1، آذر 1399، صفحه 55-73

133.

تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر توانایی خواندن و درک مطلب دانشجویان با سطوح متفاوت انگیزه و دانش فراشناخت

دوره 5، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 59-76

134.

تأثیر آموزش مجازی بر میزان یادگیری درس زیست شناسی در دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهرستان دلگان

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 1-21

135.

تأثیر آموزش مهارت خودآگاهی بر سازگاری اجتماعی و خودکارآمدی تیم ملی رزمی‌کاران زن

دوره 1، شماره 1، مهر 1399، صفحه 89-117

136.

تأثیر امیدبخشی بر فعالیت‌ها و روابط اجتماعی نوجوان و جوان با تأکید بر قرآن و سنت

دوره 2، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 51-82

137.

تأثیر برنامة آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت پرسشگری در درس علوم (مورد مطالعه: دانش‌آموزان پایة اول دورة ابتدایی)

دوره 9، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 171-192

138.

تأثیر ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت‌درمانی بر بهزیستی روان شناختی و استرس تحصیلی دانش آموزان پایة اول دورة متوسطة دوم

دوره 8، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 65-82

139.

تأثیر سبک‌های دلبستگی در سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان

دوره 8، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 27-42

140.

تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی سبک تصمیم‎گیری مدیران شهرستان شاهین‌شهر

دوره 4، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 41-58

141.

تأملی بر شیوه‌ی جذب و توزیع دانشجومعلمان رشته‌ی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان

دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 29-45

142.

تاثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده بر اضطراب ریاضی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی

دوره 6، شماره 18، خرداد 1399، صفحه 13-30

143.

تاثیر آموزش مهارت های تحصیلی بر انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی در درس ریاضی

دوره 2، شماره 3، شهریور 1399، صفحه 50-61

144.

تاثیر آموزش‌ های مجازی درس زیست‌ شناسی بر میزان خلاقیت دانش‌ آموزان رشته علوم تجربی (مطالعه موردی دانش‌آموزان پایه دهم منطقه 9 آموزش و پرورش تهران)

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 65-76

145.

تاثیر استفاده از فناوری در آموزش درس مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 99-120

146.

تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان تاب‌آوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانش‌آموزان دختر

دوره 5، شماره 8، اسفند 1398، صفحه 29-46

147.

تاثیر توجه و بازخورد معلم بر میزان یادگیری مباحث ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی

دوره 6، شماره 9، شهریور 1399، صفحه 49-68

148.

تاثیر روش افسانه زدایی علمی بر رشد تفکر انتقادی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه

دوره 6، شماره 20، آذر 1399، صفحه 19-28

149.

تاثیر کارگروهی بر یاد گیری ریاضی دانش آموزان دوره اول متوسطه

دوره 1، شماره 1، آذر 1399، صفحه 15-28

150.

تاثیر محتوای برنامة درسی در پرورش رشد اخلاقی دانش آموزان

دوره 2، شماره 2، مرداد 1399

151.

تبیین جایگاه اهداف توسعۀ پایدار در مبانی اساسی تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با روش انتروپی شانون

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 95-112

152.

تبیین رابطه هوش اخلاقی، هوش معنوی و تاب آوری روان‌شناختی در دانش‌آموزان: بررسی نقش واسطه‌ای هوش معنوی

دوره 6، شماره 21، دی 1399، صفحه 29-38

153.

تبیین مفهومی تفکر مراقبتی در حوزه فلسفه برای کودکان به‌منظور طراحی چارچوب مفهومی و ارائه چالش‌های فراروی آن

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 91-116

154.

تجارب زیسته دانشجویانِ دانشگاه فرهنگیان از کاربرد تلفن همراه

دوره 6، شماره 20، آذر 1399، صفحه 91-104

155.

تجلی آیات و روایات در شخصیت الگویی شهید مطهری

دوره 2، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 83-112

156.

تحلیل SWOT در اجرای اقدام‌پژوهی از دیدگاه معلمان مجری استان چهارمحال بختیاری

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 195-221

157.

تحلیل تاریخی تعاملات سلاطین تیموری با شخصیت های دینی

دوره 1، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 48-67

158.

تحلیل چارچوب ارزیابی سواد علمی دانش آموزان در مطالعه بین‌ المللی پیزا

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 101-129

159.

تحلیل فصل کسر کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی براساس چهار الگوی مختلف

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 55-66

160.

تحلیل مؤلفه‌های ادبیات پایداری در رمان « رجال فی الشمس» اثر غسان کنفانی

دوره 1، شماره 1، اسفند 1398، صفحه 59-77

161.

تحلیل محتوای بخش زیست ‌شناسی کتاب‌های علوم تجربی دوره اول متوسطه بر اساس الگوی طراحی آموزشی مریل

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 1-17

162.

تحلیل محتوای برنامة درسی دورة کارشناسی پیوستة آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از نظر توجه به مؤلفه‌های حرفه‌ای‌گری

دوره 9، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 123-147

163.

تحلیل محتوای توصیفی تصاویرکتب علوم تجربی دوره ابتدایی براساس معیار عدالت جنسیتی

دوره 1398، شماره 11، مهر 1398، صفحه 86-104

164.

تحلیل محتوای درس علوم تجربی پایه سوم دبستان بر اساس مفروضه های نظام سلامت در مدارس جمهوری اسلامی ایران

دوره 6، شماره 18، خرداد 1399، صفحه 38-50

165.

تحلیل محتوای دعای کمیل بر اساس ساحت‏ های شش ‏‏گانه‏ تربیت

دوره 6، شماره 21، دی 1399، صفحه 73-90

166.

تحلیل محتوای شاخص های سند تحول بنیادین در کتب درسی (بررسی موردی درس پنجم کتاب عربی پایه نهم)

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 229-258

167.

تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه نهم با تکنیک ویلیام رومی و طبقه بندی بلوم

دوره 6، شماره 19، شهریور 1399، صفحه 30-39

168.

تحلیل محتوای کتاب درسی زیست شناسی پایه دهم به روش فلش، مک لافلین و کلوز

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 1-14

169.

تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم از نظر مؤلّفه های اصلی آموزش محیط زیست براساس روش شانون

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 37-52

170.

تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم بر اساس مقوله‌های ویلیام رومی و به روش آنتروپی شانون

دوره 6، شماره 18، خرداد 1399، صفحه 59-72

171.

تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم بر اساس سواد ریاضی

دوره 6، شماره 9، شهریور 1399، صفحه 87-108

172.

تحلیل محتوای کتاب ریاضی سوم ابتدایی بر اساس برنامه‌ریزی حل مساله به کمک آنتروپی شانون

دوره 1399، شماره 12، شهریور 1399، صفحه 96-114

173.

تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 63-76

174.

تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی سال دوازدهم تجربی بر اساس اهداف آموزشی مریل

دوره 6، شماره 19، شهریور 1399، صفحه 48-57

175.

تحلیل محتوای کتاب‌های درسی شیمی دوره دوم متوسّطه براساس مؤلّفه-های آموزش زیست محیطی با استفاده از روش آنتروپی شانون

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 19-39

176.

تحلیل محتوای کتاب‌های ریاضی پایه اول ابتدایی از منظر شاخص خلاقیت گیلفورد

دوره 6، شماره 21، خرداد 1399، صفحه 65-84

177.

تحلیل محتوای کتاب های ریاضی دوره اول و دوم متوسطه بر اساس رویکرد مدل‌سازی

دوره 1، شماره 1، آذر 1399، صفحه 29-44

178.

تحلیل مهارت نگارش در نومعلمان رشته زبان و ادبیات فارسی مطالعه موردی: برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان

دوره 5، شماره 3، آذر 1399، صفحه 31-49

179.

تحلیل نشانه‌شناسی برساخت‌ تصویر زن در کتب درسی با تأکید بر دیدگاه بارت

دوره 5، شماره 20، اسفند 1398، صفحه 43-60

180.

تحلیل نو ‌واژگان مصوب فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در کتب زیست‌شناسی متوسطه دوم رشته علوم تجربی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 41-62

181.

تحلیل و تبیین عمل تعلیم و تربیت در پرورش هویت بر مبنای مبانی و فرایند‌های هویت‌یابی

دوره 5، شماره 20، اسفند 1398، صفحه 113-134

182.

تحلیل و مقایسه محتوای مبحث تنفس سلولی در کتاب‌های زیست‌شناسی دوره دوم متوسطه در کشورهای ایران و ترکیه مبتنی بر روش ویلیام رومی

دوره 6، شماره 18، خرداد 1399، صفحه 1-12

183.

تحلیلی بر مؤلفه رفق و مدارا از منظر صحیفه سجادیه و نقش تربیتی آن در مدارس

دوره 6، شماره 18، اردیبهشت 1399، صفحه 71-87

184.

تحول دیجیتال در فرایند یاددهی-یادگیری: سنجش صلاحیت دیجیتال دانشجومعلمان

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 23-47

185.

تدریس به منزله ی عملی فرهنگی

دوره 1398، شماره 11، مهر 1398، صفحه 17-42

186.

تدریس مفهومی فیزیک همراه با مهارت‌های زندگی و معرفت دینی

دوره 6، شماره 18، خرداد 1399، صفحه 31-37

187.

تدوین مدل معادلات ساختاری تأثیر رهبری کوانتومی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی (نمونه پژوهش: مدیران مدارس شهر بیرجند)

دوره 5، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 59-70

188.

تربیت شهروندی در بستر آموزش دانش تاریخ و چالش های آن

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 1-34

189.

تربیت مکتبخانه ای در ایران دوره قاجار

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 35-60

190.

تربیت منفی از دیدگاه ملک الشعرای بهار

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 1-12

191.

ترسیم آرمانشهر احمد مطر با تکیه بر رویکرد وجه غالب فرمالیست ها

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 259-282

192.

تصویر عفت وپاکدامنی زن در آیینه ی شعر جاهلی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 203-228

193.

تعهد در اشعار محمد جواد جزایری

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 23-42

194.

تعیین تاثیر عوامل درونی و بیرونی آموزشی بر سواد خواندن دانش آموزان

دوره 6، شماره 19، تیر 1399، صفحه 21-28

195.

تعیین رابطه‌ی متغییرهای زیست حرکتی با ویژگی های آنتروپومتری دانش‌آموزان دلفان

دوره 1، شماره 1، مهر 1399، صفحه 143-161

196.

تعیین مؤلفه های بالندگی حرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان

دوره 3، شماره 1، آذر 1399، صفحه 41-61

197.

توانمندسازی حرفه‌ای دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان در افق مهارت‌های نوظهور

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 231-264

198.

جایگاه حجاب در ساختار آیه 31 سوره نور و پیوند آن با کل سوره

دوره 3، شماره 5، شهریور 1399، صفحه 99-112

199.

جایگاه هم زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان الهی در اندیشه اسلامی با تأکید بر آموزش مطالعات اجتماعی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 73-97

200.

جریان شناسی فرهنگی زنان فارغ التحصیل از مدارس دخترانه غربی در ایران دوران قاجار و پهلوی اولِ مؤثر در کشف حجاب

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 83-112

201.

جستاری پدیدارشناسانه در طراحی الگوی مفهومی نظام جامع تحقیقات دانشگاه فرهنگیان

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 161-193

202.

جلوه های حماسی در ادبیات معاصر

دوره 6، شماره 20، آذر 1399، صفحه 105-126

203.

جنگل های هیرکانی بیست و چهارمین اثر ثبت شدۀ ایران در میراث جهانی یونسکو است

دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 0-1

204.

چرایی‌های مفهوم حد و کاربرد آن

دوره 6، شماره 19، شهریور 1399، صفحه 1-9

205.

چکیده انگلیسی مقالات

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 73-78

206.

چکیده انگلیسی مقالات شماره 20

دوره 6، شماره 20، آذر 1399

207.

چکیده انگلیسی مقالات شماره 21

دوره 6، شماره 21، دی 1399

208.

چکیده لاتین مقالات

دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 147-152

209.

چگونگی اجرای ارزشیابی متن‌ محور به جای ارزشیابی شناخت ‌محور در درس مطالعات اجتماعی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 61-76

210.

چگونگی جذابیت‌بخشی و فعال‌سازی کلاس درس عربی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 183-202

211.

چگونه توانستم با استفاده از روش‌های تدریس فعال و ایجاد موقعیت‌های یادگیری کاربردی، میزان علاقه، انگیزه و پیشرفت دانش‌آموزان پایۀ ششم را در درس ریاضی بهبود بخشم؟

دوره 5، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 15-40

212.

چه نوع مقالاتی را می توان به مجله پژوهش در آموزش شیمی فرستاد؟

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 1-4

213.

حرفه تعلیم و تدریس نزد مسلمانان

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 71-83

214.

حکمرانی مطلوب از دیدگاه قرآن کریم و نهج البلاغه با تاکید بر پاسخگویی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 29-50

215.

خوانشی تطبیقی در آثار " حی ابن یقظان" ابن طفیل و " امیل " روسو برای استنتاج نسبت میان طبیعت و تربیت

دوره 1، شماره 1، اسفند 1398، صفحه 99-118

216.

داستان پردازی در شعر رومانتیک احمد زکی ابوشادی

دوره 1، شماره 1، اسفند 1398، صفحه 13-34

217.

درآمدی بر ضرورت آموزش" ریاضی فازی" به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و معلمان ابتدایی

دوره 6، شماره 19، شهریور 1399، صفحه 22-29

218.

دگردیسی‌های نهاد خانواده در عصر غیبت

دوره 1، شماره 1، دی 1399، صفحه 119-140

219.

رابطة خوش‏بینی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان

دوره 9، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 149-170

220.

رابطة سبک‌های یادگیری با انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه استان لرستان

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 7-32

221.

رابطة سخت کوشی و برون گرایی با عملکرد تحصیلی

دوره 8، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 253-269

222.

رابطه بلوغ حرفه‌ای و رفتارهای نوآورانه در تدریس معلمان پایه دوم ابتدائی ناحیه 2 شهر ری

دوره 5، شماره 3، آذر 1399، صفحه 79-91

223.

رابطه جو یادگیری و خودکارآمدی معلّم با پیشرفت تحصیلی درس علوم: نقش واسطه‌ ای نگرش به علوم

دوره 6، شماره 21، خرداد 1399، صفحه 32-46

224.

رابطه خلاقیت با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر رشته‌های علوم انسانی، تجربی و ریاضی

دوره 6، شماره 21، دی 1399، صفحه 39-52

225.

رابطه خلاقیت معلمان با اثربخشی تدریس ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی

دوره 6، شماره 20، آذر 1399، صفحه 20-35

226.

رابطه عملکرد شغلی و خودکارآمدی با توسعه حرفه‌ای دبیران دوره متوسطه ناحیه 2 شهر قم

دوره 4، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 1-14

227.

رابطه مهارت مدیریت زمان با استرس شغلی معلمان مدارس دخترانه شهر اردبیل

دوره 5، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 87-102

228.

راهبردهای تدریس موثر در آموزش مطالعات اجتماعی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 1-27

229.

راهبردهای تربیتی در ارتبااطت انسانی در گفتگوی ابراهیم و اسماعیل با تأکید بر آیه 102 سوره صافات

دوره 2، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 113-126

230.

راهبردهایی برای ارتقای توانایی حل مسئله در ریاضی

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 35-46

231.

راهـکارهـایی جهت حـل اختـلال دیکتـه نویسـی در حافظـة دیـداری دانش‌آموزان مقطـع ابتـدایی (مطـالعه مـوردی)

دوره 2، شماره 2، مرداد 1399، صفحه 29-50

232.

رفتار مطلوب اجتماعی در تربیت و سیره علوی

دوره 1، شماره 3، مهر 1399، صفحه 33-46

233.

رهایی یا اسارت: بازنمایی برساخت دانش آموزان از معنای مدرسه

دوره 6، شماره 21، خرداد 1399، صفحه 96-117

234.

رهیافتی وجود‌شناسانه ازمنظرتعلیم و تربیت بر کتاب جاناتان مرغ دریایی نوشتة ریچارد باخ

دوره 2، شماره 2، مرداد 1399، صفحه 51-69

235.

روایت حضور در پودمان مهارت‌آموزی: درس پژوهش و توسعه حرفه‌ای

دوره 4، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 29-40

236.

روش‌های نوین آموزش زبان عربی در دو مقطع متوسطه

دوره 1، شماره 1، اسفند 1398، صفحه 79-97

237.

رویکرد عقلانی- فلسفی به توحید در سخنان امام سجاد(ع)

دوره 1، شماره 1، دی 1399، صفحه 19-40

238.

رویکردهای آموزش مهارت نوشتاری فارسی به کودکان ابتدایی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 20-27

239.

ساختار عاملی تأییدی و ویژگی های روان‌سنجی پرسشنامة چندبُعدی اشتیاق دانشجویان (SES)

دوره 8، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 113-142

240.

ساخت ساختار های نانوصفحه- میکروکره ای اکسید روی به روش شیمیایی مرطوب و استفاده از آن ها در سلول های خورشیدی رنگدانه ای

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 47-54

241.

ساخت و اعتباریابی مقیاس ارزیابی عملکرد تعالی مدارس

دوره 9، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 101-122

242.

سخن سردبیر

دوره 3، شماره 1، آذر 1399، صفحه 8-11

243.

سخن سردبیر

دوره 1، شماره 1، اسفند 1398، صفحه 3-4

244.

سخن سردبیر: جغرافیای انتخابات «با نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده آمریکا»

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 0-1

245.

سعادت زن در قرآن با تکیه بر نظر آیةالله جوادی آملی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 7-28

246.

سنجش رضایت‌مندی دانشجو معلمان از کیفیّت برنامه‌های فرهنگی دانشگاه فرهنگیان استان کردستان

دوره 1، شماره 1، دی 1399، صفحه 41-62

247.

سنجش کیفیت زندگی دانش آموزان دخترپایه ششم ابتدایی در مدرسه

دوره 2، شماره 3، شهریور 1399، صفحه 16-24

248.

سنجش مقایسه ای دیدگاه دانش آموزان و دبیران دبیرستان های منطقه 9 تهران درباره‌ی چالش های به کارگیری فناوری در آموزش زیست شناسی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 71-81

249.

سنجش وضعیت هویت ایرانی- اسلامی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و ارائة الگویی برای آن

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 131-159

250.

سنجش و مقایسه سطح خوانایی کتاب فارسی خوانداری پایه سوم ابتدایی براساس تکنیک‌های خوانایی

دوره 1399، شماره 12، شهریور 1399، صفحه 22-41

251.

سیر تشریع حجاب در قرآن کریم

دوره 3، شماره 5، شهریور 1399، صفحه 7-36

252.

شادکامی و انگیزه پیشرفت در معلمان تربیت بدنی

دوره 1، شماره 1، مهر 1399، صفحه 117-142

253.

شناسایی تجارب تدریس معلمان تاریخ: رویکرد پدیدار شناسی

دوره 6، شماره 21، خرداد 1399، صفحه 12-16

254.

شناسایی شایستگی های اصلی معلمان دورة متوسطه از دیدگاه خبرگان تعلیم و تربیت

دوره 8، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 83-111

255.

شناسایی ضعف دانش‌آموزان در مبحث حرکت دایره‌ای یکنواخت و تحلیل نیرو و شتاب مرکز‌گرا

دوره 6، شماره 18، خرداد 1399، صفحه 51-58

256.

شناسایی عوامل مؤثر در ﻧﻈﺎم رتبه‌بندی ﻣﺪارس ﻣﺘﻮسطة دورة دوم؛ و طراحی مدلی برای آن

دوره 8، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 217-232

257.

شناسایی کج فهمی‌های دانشجومعلمان علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان درباره‌ی مفاهیم گرما و دما و مقایسه‌ی نتایج آن با رشته‌ی تحصیلی دبیرستانی آنها

دوره 6، شماره 20، آذر 1399، صفحه 36-51

258.

شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار در مربی‌گری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی کیفی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 7-38

259.

شناسایی مؤلفه‌های توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس ابتدایی استان قم

دوره 9، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 79-99

260.

شناسایی مبانی تربیتی شاهنامه

دوره 1398، شماره 11، مهر 1398، صفحه 43-63

261.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر آموزش و بهسازی معلمان مقطع متوسطه دوم شهر بجنورد با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (AHP)

دوره 5، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 71-83

262.

شناسایی و رتبه بندی چالش های رشتۀ آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان (پس از اولین دوره فارغ التحصیلی)

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 209-229

263.

شیوه های بهبود اختلال نارسا نویسی در دانش آموز پایه پنجم ابتدایی مدرسه شهید بهشتی

دوره 6، شماره 19، تیر 1399، صفحه 15-20

264.

صفحات اولیه

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399

265.

صفحه اول شناسنامه مجله

دوره 1، شماره 1، اسفند 1398، صفحه 1-1

266.

ضرورت آشنایی دبیران درس زیست شناسی و دانشجویان رشته‌ی زیست شناسی با اصول اخلاقی (اصول 3RS) پژوهش بر روی حیوانات آزمایشگاهی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 49-64

267.

ضرورت ایجاد تشکل های مدنی در عرصۀ تاریخ برای ارتقاء جایگاه معلمان این رشته بررسی سلسله همایش های «کارگروه آموزش و پرورش انجمن ایرانی تاریخ»

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 61-72

268.

ضرورت بازاندیشی در برنامه های آموزش صلح

دوره 5، شماره 20، اسفند 1398، صفحه 87-112

269.

طرّاحی آزمایش ساده و سبز برای آزمایشگاه شیمی فیزیک 1: سیستم تعادلی فازی دو جزئی جامد – مایع با نقطۀ اتکتیک ساده

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 91-108

270.

طراحی الگوی ارزیابی عملکرد اعضای هیئت ‌علمی دانشگاه فرهنگیان

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 253-284

271.

طراحی الگوی شایستگی دانشجومعلمان تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان براساس نظریه داده بنیاد

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 63-89

272.

طراحی محتوای آموزشی با موضوع کشف پرتو ایکس و توسعه روشهای طیف سنجی پرتو ایکس با نگاه خودآموز و تاریخی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 67-90

273.

طراحی محتوای آموزشی خودخوان در مبحث آشکارسازهای تکثیر کننده الکترونی برای دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 19-36

274.

طراحی محتوای آموزشی نوین مبتنی بر شیوه پدیدارنگاری برای مبحث واکنش‌های اکسایش-کاهش

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 5-18

275.

طراحی مدل پیش‌بینی بی‌تفاوتی سازمانی براساس عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و رضایت شغلی (مورد مطالعه: معلمان زن تربیت‌بدنی استان البرز)

دوره 8، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 193-215

276.

طراحی‌مدل تربیت‌معلم‌آینده در نظام‌آموزشی‌ایران: براساس نظریه‌ داده‌بنیاد

دوره 5، شماره 8، اسفند 1398، صفحه 153-171

277.

طراحی مدل عِلّی رابطة بین نگرش نسبت به کامپیوتر، اضطراب آمار، خودکارآمدی و پذیرش نرم افزار آماری

دوره 8، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 143-166

278.

طراحی مدل عوامل مؤثر در شکل گیری دانش دبیران در تلفیق فناوری (مورد مطالعه: دبیران شهر شیراز)

دوره 8، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 233-252

279.

طراحی مدلی برای توانمندسازی معلمان دورة ابتدایی براساس رویکرد درس‌پژوهی

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 223-251

280.

ظرف مکانیِ مدیریّت فضای ملّی در دوره‌ی محمّدرضا شاه: چگونگی و چرایی

دوره 1، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 69-93

281.

عفاف و حجاب در متون مقدّس و با تأکید بر قرآن کریم

دوره 3، شماره 5، شهریور 1399، صفحه 85-98

282.

عملکرد دانشجویان در ارزیابی‌های قلم – کاغذی و پویا برای اعمال شرایط قضیه در حل مسأله

دوره 1، شماره 1، آذر 1399، صفحه 1-13

283.

عوامل تربیت در قرآن کریم از دیدگاه استاد قرائتی در تفسیر نور

دوره 6، شماره 20، آذر 1399، صفحه 75-90

284.

عوامل مؤثر بر آگاهی شهروندان از مفهوم حقوق شهروندی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 47-67

285.

عوامل موثر در آسیب‌های اجتماعی دانشجو- معلمانِ دانشگاه فرهنگیان.

دوره 6، شماره 18، اردیبهشت 1399، صفحه 115-125

286.

فرصت ها و تهدیدهای آزمون های برخط از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان؛ مطالعه‌ای با رویکرد پدیدارشناسی

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 51-60

287.

فضاسازی شاعرانه در دو مجموعه شعر موسوی گرمارودی (تا محراب آن دو ابرو و برآشفتن گیسوی تاک)

دوره 6، شماره 18، اردیبهشت 1399، صفحه 89-100

288.

فهم پدیدارشناسانة تجربة زیستة مادران دانش آموزان دوره ابتدایی شهر تهران از پیک نوروزی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 1-8

289.

کاربرد جغرافیای تاریخی در آموزش تاریخ (مطالعۀ موردی: جغرافیای تاریخی کردستان در دوره مغولان)

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 47-71

290.

کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش شیمی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 5-23

291.

کارورزی و تاثیر آن بر توانمندی سازی دانشجو معلمان

دوره 6، شماره 21، دی 1399، صفحه 1-14

292.

کاوش مبناشناختی مؤلفه‌های فلسفی در تحلیل عقلانی معاد جسمانی

دوره 1، شماره 1، دی 1399، صفحه 63-84

293.

کج فهمی های معلمان مدارس ابتدایی شهرستان مرند در مورد حالت های فیزیکی ماده

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 57-67

294.

کشف کج فهمی های رایج دانش‌آموزان متوسطه دوم درباره مفاهیم پتانسیل غشاء و نقل وانتقالات غشایی در کتاب های زیست شناسی

دوره 6، شماره 9، شهریور 1399، صفحه 109-130

295.

کنترل اثرراشبا و میدان مغناطیسی بر رفتار دینامیکی حالتهای اسپینی یک الکترون در یک نقطه کوانتومی دوبعدی ناهمسانگرد

دوره 6، شماره 19، شهریور 1399، صفحه 10-21

296.

کنکاشی در حقیقت بیت المعمور با رویکردی بر تحلیل روایات

دوره 6، شماره 19، تیر 1399، صفحه 39-49

297.

گام‌هایی برای انجام یک کار پژوهشی خوب: راهکارهایی برای نومعلمان و دانشجومعلمان آموزش شیمی

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 1-4

298.

مؤلفه‌ها و شاخص‌های مؤثر در توسعه خودمدیریتی در دانش‌آموزان

دوره 9، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 39-58

299.

مدل‌یابی هیجان‌های تدریس معلمان بر مبنای فعالیت‌های اجتماعی تدریس و مهارت‌های هیجانی-اجتماعی معلمان

دوره 5، شماره 3، آذر 1399، صفحه 63-77

300.

مدیریت کلاس به سبک بازی و سرگرمی گامی نوین جهت افزایش انگیزه در درس عربی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 169-181

301.

مروری بر اهمّیّت آزمایشگاه و آموزش شیمی مبتنی بر آزمایش

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 53-65

302.

مروری بر روش تدریس پژوهش محور(IBSE) در آموزش زیست شناسی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 77-86

303.

مروری بر روش‌های نوین آموزش زیست‌شناسی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 43-56

304.

مطالعه انتقادی متون برگزیده از ادبیات جهان در کتاب های فارسی دوم متوسطه درغیاب مکتب های ادبی

دوره 6، شماره 18، اردیبهشت 1399، صفحه 41-56

305.

مطالعه اهمیت گردشگری بر زندگی ساکنان بندرترکمن

دوره 6، شماره 18، اردیبهشت 1399، صفحه 57-70

306.

مطالعه تطبیقی روش‌های تدریس آموزش علوم تجربی دورۀ ابتدایی در ایران و انگلستان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 41-58

307.

مطالعه شایستگی‌های مربیگری ورزش ایران

دوره 1، شماره 1، مهر 1399، صفحه 52-88

308.

مطالعه و بررسی درک دانشجومعلّمان رشته آموزش فیزیک از مفاهیم مرتبط با قانون پایستگی جرم و استوکیومتری و استخراج کج فهمی های آنها

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 51-72

309.

مقاومت فرهنگی دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی نسبت به ابعاد ناسازگار فرهنگ غربی موجود در منابع انگلیسی

دوره 4، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 59-73

310.

ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس ﻧﻘﺸﻪی مفهومی ﺑﺎ روش ﺳﺨﻨﺮاﻧﻲ در یادگیری درس زیست شناسی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 19-28

311.

مقایسة اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی با سنتی بر درس انشای دورة ابتدایی

دوره 5، شماره 8، اسفند 1398، صفحه 47-74

312.

مقایسه ابعاد جسمانی و روانشناختی زوجین بر اساس تعداد فرزندان

دوره 6، شماره 18، اردیبهشت 1399، صفحه 101-114

313.

مقایسه تأثیردو روش درمانی تنظیم هیجان و ذهن آگاهی بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 137-156

314.

مقایسه تطبیقی مؤلفه های شایستگی داوطلبان ورود به تربیت معلم در ایران، آمریکا و انگلستان

دوره 6، شماره 9، شهریور 1399، صفحه 30-48

315.

مقایسه تطبیقی محتوای کُتب ریاضی پایه اول ابتدایی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران از نظر شاخص درگیری یادگیرنده

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 22-34

316.

مقایسه جایگاه فلسفه علم تاریخ در ایران عصر صفوی و اروپا ی قرون وسطی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 113-148

317.

مقایسه دو روش آموزش هوش هیجانی و انگیزش تحصیلی بر روی التزام تحصیلی و خرده مقیاس های آن در دانشجویان پسر رشته عربی دانشگاه فرهنگیان خوزستان

دوره 1، شماره 1، اسفند 1398، صفحه 119-144

318.

مقایسه رشد مهارت‌های شفاهی زبان فارسی دانش‌آموزان دختر و پسر پایة اوّل ابتدایی شهر بیله‌سوار

دوره 2، شماره 2، مرداد 1399، صفحه 99-109

319.

مقایسه سازگاری اجتماعی و ادراک از محیط در بین دانش‌آموزان ابتدایی کلاس‌های چند‌پایه و عادی در شهرستان فیروزآباد

دوره 1398، شماره 11، مهر 1398، صفحه 105-124

320.

مقایسه گرایش به تفکر انتقادی وخودکارامدی تحصیلی دردانشجویان دانشگاه فرهنگیان خرم آباد

دوره 6، شماره 22، شهریور 1399، صفحه 25-36

321.

مقایسه محتوای درس تاریخ ادبیات پیش از اسلام در علوم و فنون ادبی (1)، پایه دهم با کتاب تاریخ ادبیات (1) متوسطه قدیم

دوره 6، شماره 20، آذر 1399، صفحه 29-44

322.

مقایسه ی برنامه ی درسی آموزش شیمی با عناوین درسی شیمی دوره ی دوم متوسّطه

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 67-84

323.

مقایسه ی تاثیر روش های نوین آزمایشگاهی آموزش علوم تجربی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هفتم

دوره 6، شماره 20، آذر 1399، صفحه 10-19

324.

ملاک های تحلیل و سازماندهی محتوا در آموزش زبان عربی (مطالعه موردی: کتاب عربی دهم غیرانسانی)

دوره 6، شماره 20، آذر 1399، صفحه 1-18

325.

منشأ آموزه های اخلاقی در شعر معاصر عرب

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 83-101

326.

مهربانی اندرسرای یاگردی روشن رای

دوره 5، شماره 17، اسفند 1398، صفحه 110-125

327.

مهندسی فرهنگ ارزشی با توجه به سیر نزول آیات حجاب

دوره 3، شماره 5، شهریور 1399، صفحه 67-84

328.

موانع اندیشه‌ورزی اجتماعی در میان اصحاب جامعه‌شناسی ایران

دوره 6، شماره 21، دی 1399، صفحه 91-112

329.

موانع مشارکت اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در دوره‌های بالندگی حرفه‌ای: مطالعه‌ای داده‌بنیاد

دوره 8، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 43-63

330.

موانع یادگیری مهارت های چهارگانه زبان عربی و ارتقاء انگیزش با تکیه بر رویکرد مغز محوری(مطالعه موردی؛دانش آموزان دبیرستان تربیت منطقه 15 تهران)

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 59-81

331.

مولفه های پایداری در مجموعه داستانی "حدث ذات جدار" اثر سناء الشعلان

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 13-22

332.

میزان همسویی کتاب ریاضی پایة هشتم با دیدگاه ریاضیات واقعیت‌مدار

دوره 9، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 193-218

333.

نانو فناوری و ضرورت آموزش آن در مدارس، بررسی چالش های پیش رو

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 91-110

334.

ناهماهنگی روش - پاسخ و عملکرد در درس ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی سمنان

دوره 1، شماره 1، آذر 1399، صفحه 75-90

335.

نخستین سطح از نیاز دانشجویان خارجی به دستور زبان فارسی

دوره 6، شماره 18، اردیبهشت 1399، صفحه 1-14

336.

نقدی بر کتاب «دستور توصیفی بر اساس واحدهای زبان فارسی» عباسعلی وفایی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 99-124

337.

نقش آموزش ریاضی پایه ششم با استفاده از تخته هوشمند بر میزان یادگیری، یادداری و شوق یادگیری دانش آموزان

دوره 5، شماره 20، اسفند 1398، صفحه 11-24

338.

نقش باستان شناسی عملی در آموزش تاریخ به کودکان

دوره 1، شماره 3، مهر 1399، صفحه 47-64

339.

نقش پنج عامل بزرگ شخصیت و سازگاری اجتماعی در پیش‌بینی تعلل‌ورزی آموزشی دانش‌آموزان

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 117-135

340.

نقش حجاب بر کاهش میزان انحراف اجتماعی ـ روانی زنان از منظر اسلام

دوره 3، شماره 5، شهریور 1399، صفحه 113-133

341.

نقش حمایت سازمانی و حمایت مافوق بر فلات شغلی، محتوایی و ساختاری معلمان

دوره 5، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 1-13

342.

نقشِ داستان‌های تاریخی در آموزش تاریخ

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 11-34

343.

نقش درس افزار آموزش مهارت طناورزی بر عملکرد روانی- حرکتی دانش‌آموزان

دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 9-19

344.

نقش فراگیران در ارتقای حرفه‌ای معلمان با تکیه بر آثار سعدی، شمس تبریزی و مولانا

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 26-42

345.

نقش فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در نوآوری، خلاقیت و تسهیم دانش استادان دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان

دوره 5، شماره 3، آذر 1399، صفحه 1-11

346.

نقش مسلمانان عصر اموی در ترجمه و مترجمان این دوره

دوره 1، شماره 3، مهر 1399، صفحه 65-82

347.

نقش مهارت‌آموزی در آموزش دانش تاریخ با تأکید بر پارادایم رانکه‌ای

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 149-161

348.

نقش میسیونرهای مذهبی در توسعة روابط سیاسی و تجاری ایران و اروپا در عصر صفوی

دوره 1، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 94-110

349.

نقش واسطه ای جهت گیری هدف در رابطه بین هوش عاطفی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر کامفیروز

دوره 5، شماره 8، اسفند 1398، صفحه 93-110

350.

نگاهی به اهمیت سبک زندگی در آموزش مطالعات اجتماعی

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 37-50

351.

نگاهی به نشریات آموزش شیمی و جایگاه آنها

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 1-4

352.

نگاهی به وضعیت آموزش تاریخ در مدارس

دوره 1، شماره 3، مهر 1399، صفحه 83-100

353.

نگاهی دوباره به آموزش معارف اسلامی

دوره 1، شماره 1، دی 1399، صفحه 7-18

354.

نگرش معلمان و مدیران مدارس نسبت به طرح رتبه‌بندی حرفه‌ای مشاغل معلمان: یک مطالعه پدیدارشناسی

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 157-182

355.

نیم‌رخ "گروه‌بندی" در آیینه ‌مدیریت‌کلاس درس

دوره 1399، شماره 12، شهریور 1399، صفحه 133-153

356.

هویت رشته‌ای در تاریخ اقتصادی: تأملی در یک اجتماع بین رشته‌ای

دوره 1، شماره 3، مهر 1399، صفحه 101-115

357.

وارثان برگزیده از دیدگاه قرآن کریم (مطالعه موردی آیه 32 سوره فاطر)

دوره 2، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 127-142

358.

واکاوی اصول و روش‌های تعلیم و تربیت اسلامی مبتنی بر قرآن و احادیث در اندیشه‌‌های مولانا در مثنوی معنوی

دوره 1، شماره 1، دی 1399، صفحه 85-118

359.

واکاوی تجارب استادان راهنما و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در مدارس ابتدایی شهر کرمان

دوره 2، شماره 3، شهریور 1399، صفحه 1-15

360.

واکاوی روش های آموزشی سخنرانی، بحث گروهی و پرسش و پاسخ با رویکرد ما بعد اثبات گرایی

دوره 2، شماره 3، شهریور 1399، صفحه 62-74

361.

واکاوی مفاهیم ادب و اخلاق در فرهنگ اسلامی و بررسی نسبت میان آن دو

دوره 6، شماره 21، دی 1399، صفحه 15-28

362.

واکاوی نقش آموزش خلاقیت با استفاده از سنجش حافظه کاری در خودباوری و مهارت حل‌مسئله در کودکان

دوره 6، شماره 23، آذر 1399، صفحه 46-66

363.

واکاوی نقش عوامل نحوی در ترجمه قرآن

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 102-127

364.

واکاوی و تحلیل فرایند پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان به منظور ارایه الگو

دوره 5، شماره 8، اسفند 1398، صفحه 127-152


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب